tafakor90

salam khoshhal misham ba man bashin va jadedtaren haro begem

 

این نوع خاص رقص که پل نام دارد شامل انجام یک سری حرکات خاص و شبیه به حرکات ژیمناستیک است که حول یک میله فلزی عمودی صورت می گیرد و آمادگی جسمانی زیاد و انعطاف بدنی بالایی می طلبد .

پیرزنی در حال تمرین سخت ترین رقص جهان+عکس

پیرزنی در حال تمرین سخت ترین رقص جهان+عکس

اکنون یک زن چینی با ۶۰ سال سن در شهر نانجینگ یک کلاس این رقص را رهبری می کند. خانم سو که یک مادر بزرگ ۶۰ ساله و بازنشسته است که این کار بزرگ ترین تفریح و سرگرمی اوست . وی می گوید من با این کار هم به تفریح دلخواه خود می پردازم و هم بدنم را سالم و تندرست نگه می دارم. این نوع رقص که تلفیقی از ورزش و حرکات موزون است طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارد.


 

 

 

نوشته شده در پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت 12:15 توسط zarirazmekar| |

 

 

ظاهرا، طراحان مد هم دیگر بریده اند و مانده اند که چه طراحی کنند تا بتوان آنها را راهی سالن های مد کرد. دلایل این فرضیه را می توانید در تصاویر زیر که اخیرا از نمایش هفته ی مد در پاریس با عنوان "مردان و زمستان 2012" تهیه شده، ببینید. برای من که نه تنها تعجب آور بلکه بسیار مضحک و تکان دهنده بود؛ برای شما چطور ؟!

 

01.jpg

ادامه مطلب
نوشته شده در پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت 12:8 توسط zarirazmekar| |

 
تا حالا شده که شما و دوستتون که از لحاظ سایز مث هم هستین یه لباس رو بپوشین ولی حس کنین که اون تو اون لباس برازنده تر هست؟

این بر میگرده به این که شما بدونین اصولا انتخاب یک لباس فقط سایز نیست ...بلکه چیزهای دیگه ای هم هست که اگه رعایت بشه..لباس به تن شما هم به همون اندازه برازنده خواهد بود...معمولا 10 تا نکته هست که تو لباس پوشیدن خیلی مهمه و خیلی ها هم بهش توجه نمیکنن..فراموش نکنین خوب لباس پوشیدن به معنی گرون پوشیدن نیست

 

1- انتخاب رنگ اشتباه
پوشیدن لباسی با رنگ متناسب با پوست و رنگ موی شما باعث میشه سالم و سرجال و زیبا با حداقل چین و چروک به نظر بیاین...

2-آرایش زیاد
متاسفانه اشتباه بزرگ دیگه که تو ایران هم خیلی رایجه استفاده افراط آمیز از لوازم آرایش هست..من که فکر میکنم یه دختر جوان نباید طراوت صورنش رو زیر قشری از میک آپ مدفون کنه..
آرایش زیادی باعث میشه خطوط صورت نیشتر نمایان بشه و چهره خسته نشون داده بشه..آرایش رنگ روشن و سبک واسه روز و یه کمی تیره تر واسه شب ایده آل هست...حتی بهنرین سوپر مدل ها هم تو روز اندازه ایرانیها آرایش نمی کنن..آرایش زیاد شما رو زیبانر از اون چیزی که هستین نشون نخواهد داد ...

3- پوشیدن لباس های تنگ
پوشیدن لباسهای خیلی تنگ باعث میشه شما چاق‌تر نشون داده بشین نه لاغرتر ... اینو فراموش نکنین

4- لاک ناخن پریده..
راستی شما از لاک استفاده اگه میکنین واسه اینه که ناخن هاتون زیباتر بشه ... لاک ناخن نا مرتب فقط توجه بقیه رو به شلخته بودن شخص جلب میکنه

5- یه مدل موی قدیمی و یا موهای نامرتب
اولین چیزی که توجه همه رو در وهله اول ملاقات جلب میکنه مدل موی شماست..که جایگاه شما (از لحاظ تحصیلات، شخصیت و....)نشون میده. من نمیگم که این قضاوت درسته ولی خوب این هست و کتمانش هم نمیشه کرد. پس سعی کنین مراقب مدل ،رنگ و...موهاتون باشین.
6- کفش نامرنب و کثیف
اگه میخواین ظاهرتون مرتب باشه از کفشاتون مراقبت کنین و مرتبا اون ها رو واکس بزنین
7- ریشه موها
اگه موهاتون رو رنگ میکنین..هیچ چیزی زشتر واسه موهای شما از یه موی دو رنگ...با ریشه های در اومده سفید ..و...نیست..
8- لباس زیر مخصوص بالاتنه
وقتی یه تاپ میپوشین مواظب باشین که بندهای لباس زیرتون پیدا نباشه...
9- جورابی که به لباستون نمیاد
همیشه جورابتون رو با رنگ کفش...دامن و یا شلوارتون هماهنگ انتخاب کنین
10- و بالاخره این که بدونین تو هر محیطی چه جوری باید لباس پوشید
تو محیط های کاری هیچ زمان نباید لباسی پوشید که خیلی جلب توجه بکنه؛مگر این که لازمه کارتون باشه (مثل فروشندگان لباس و....)همچنین دامن یا مانتو خیلی کوتاه 5 سانت بالای زانو، تاپ، شلوارهای خیلی تنگ، گردنبند و گوشواره های خیلی شلوغ(جینگول..مینگول)جواهر و طلای زیاد، شلوار و دامن و مانتوی چرم ویا هرچیزی که براق باشه

این هم مخصوص ایران: ...هیچ وقت تو محیط های اسپرت ..مثل کنار دریا..کلوپ های ورزشی...پارک ها با کفشی با بیشتر از 3 سانت پاشنه و ارایش خیلی زیاد وارد نشین...لازمه یه محیط اسپرت...پوشیدن لباس راحت تر از زمان دیگر هست..اینو میگم چون عده ای واسه قدم زدن تو ساحل یا پارک از کفش پاشنه بلند استفاده میکنن..این به همون اندازه غیر عادی هست که اگه ببینین یه آقایی با کت و شلوار و کراوات کنار ساحل قدم بزنه.

  •  

 

 

نوشته شده در پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت 12:1 توسط zarirazmekar| |

شما هم نا امیدانه به دنبال راه‌هایی هستید که موهایتان سریعتر رشد کند و ضخیم‌تر شود؟ بااینکه هیچ راه جادویی برای سریعتر رشد کردن موهایتان وجود ندارد اما بااینحال توصیه‌های زیر می‌تواند کمکتان کند.


*
هفته‌ای دو تا چهار مرتبه موهایتان را با یک شامپو و نرم‌کننده ملایم بشویید.
*
*
قبل از شستن موها، آنها را شانه بزنید تا گره‌های آن باز شود و موقع شستشو موها شکسته نشوند.
*
*
برای شستن موها ترجیحاً از آب ولرم یا خنک استفاده کنید. بعد از شستشو، فوراً موها را شانه نزنید. درعوض، اجازه بدهید موها کمی خشک شوند و بعد شانه‌شان کنید.
*
*
وقتی می‌خواهید از نرم‌کننده استفاده کنید، نباید آن را روی پوسته سر بمالید. سعی کنید نرم‌کننده را فقط روی ساقه و پایین موها بمالید تا آن را مرطوب نگه دارد.
*
*
شانه زدن مو با برس‌های گرد باعث می‌شود موهایتان پرحجم‌تر به نظر برسد. این برس‌ها کمک می‌کنند که روغن طبیعی مو در کل سر پخش شود و موها را درخشان‌تر نشان می‌دهد.

اما از زیاد شانه زدن موها خودداری کنید و برای باز کردن گره‌های مو از شانه‌هایی با دندانه‌های بلند استفاده کنید. علاوه بر این، سعی کنید حداقل ماهی یکبار یا هر 10-8 هفته یکبار موهایتان را اصلاح کنید تا پایین موها که خراب می‌شود سالم شود.


*
بطور مداوم موها و پوست سرتان را با روغن نارگیل گرم یا روغن زیتون ماساژ دهید تا گردش خون در سر بیشتر شده و رشد موهایتان سریعتر شود. این ماساژ دایره‌وار و استفاده از روغن‌های درمانی به سالم ماندن موها کمک می‌کند. می‌توانید از گیاهان درمانی هم استفاده کنید.

بعنوان مثال ، دو قاشق غذاخوری رزماری خشک را در فنجانی روغن زیتون ریخته، مخلوط را گرم کنید و روی سر بمالید. همچنین، مخلوط گرم شده روغن نارگیل و آب انگور فرنگی هم قابل استفاده است.
بعد از ماساژ دادن اجازه دهید که روغن 15 تا 30 دقیقه روی سرتان بماند و بعد شستشو دهید. حتی می‌توانید پوست سرتان را بدون هیچ ماده‌ای هر روز ماساژ دهید.


*
اگر دوست دارید بدانید چطور می‌توانید رشد موهایتان را سریعتر کرده و آنها را ضخیم‌تر کنید، احتمالاً می‌دانید که داشتن موهایی سالم یکی از ملزومات آن است.

درنتیجه، باید رژیم غذایی خوبی داشته باشید که حاوی ویتامین‌های A، B کمپلکس، C، E، امگا3، پروتئین، زینک و منیزیم باشد.
باید از انواع مختلف موادغذایی مثل جوانه‌ها، اسفناچ، کلم، عدس، لوبیا، زردآلو، مرکبات، سبزیحات تازه، روغن ماهی، روغن بذرکتان، غلات کامل و از این قبیل استفاده کنید.
قرص‌های بیوتین، مولتی‌ویتامین‌ها و سایر مکمل‌های غذایی هم برای دست یافتن به رشد سریع موها مفید است. علاوه بر این، باید در طول روز به اندازه کافی آب بنوشید.


*
بااینکه این مسئله هنوز از نظر علمی تایید نشده است، اما می‌توانید در شامپوی معمولیتان کمی ژلاتین ساده بریزید. این کار موجب تقویت رشد موها می‌شود.
*
*
کارهایی مثل رنگ کردن مو، فر کردن مو، یا کارهای آرایشی دیگر که در آن از موادشیمیایی بسیار قوی و ابزار گرم‌کننده استفاده می‌شود را کمتر انجام دهید.
*

این کارها موهایتان را خشک کرده و به مرور زمان در معرض آسیبدیدگی قرار می‌دهند. برای بستن موها از کلیپس یا گیره‌سرهایی با پوشش پارچه‌ای استفاده کنید.


*
روزانه حداقل 8-7 ساعت بخوابید تا موهایتان سریعتر رشد کند. عواملی مثل کمبود خواب و استرس معمولاً با ریزش مو در ارتباط هستند. موقع خوابیدن از بالش‌های سیلک یا ساتنی استفاده کنید زیرا کمتر موها را دچار گره‌خوردگی می‌کند.

علاوه بر اینها، مرتب ورزش کنید تا گردش‌خون و متابولیسم بدنتان تنظیم شود. موقع شنا کردن حتماً از کلاه شنا استفاده کنید تا کلر آب استخر آسیب کمتری به موهایتان وارد کند.

اگر نمی‌دانید چطور با شستشوی روزانه می‌توانید موجب رشد بیشتر و سریعتر موهایتان شوید، نباید خودتان را خیلی سختی دهید. به جز شرایطی که موهایتان شدیداً چرب باشد، نباید موهایتان را هر روز شستشو دهید.
پورتال مردمان

 

 

نوشته شده در پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت 12:0 توسط zarirazmekar| |

تصویری ساده از ما وکشورمان

iranema.jpg

  •  
  •  

     

نوشته شده در پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت 11:58 توسط zarirazmekar| |

 

16.jpg

هنرمندی با استفاده از توانایی های ویژه عنکبوتهای شکم طلایی ماداگاسکار موفق به طراحی و تولید شنلی طلایی رنگ و کاملا طبیعی از جنس تار عنکبوت شده است.
بافتن این پارچه و ساخت شنلی از آن هشت سال به طول انجامیده است و در پروژه ساخت این اثر هنری زیبا بیش از یک میلیون عنکبوت شکم طلایی ماداگاسکار حضور داشته اند، قرار است این شنل شگفت انگیز در موزه V&A لندن به نمایش گذاشته شود.


"سایمون پیرز" و "نیکلاس گودلی" هنرمند نساج و طراح، این شنل طلایی رنگ را با کمک تار عنکبوت ساخته اند، پارچه ای که در یک قرن گذشته بی نظیر بوده و تا کنون توسط فردی بافته نشده است. به گفته این دو، عنکبوتهای شکم طلایی که هر یک به بزرگی یک کف دست هستند، برای اجرای این پروژه از جنگلها جمع آوری می شدند و پس از یک روز دوباره به جنگل بازگردانده می شدند.


15.jpg

به گفته پیرز این عنکبوتها کمی سمی هستند و از قدرت گزش بالایی برخوردارند، وی طی 20 سال زندگی و کار در ماداگاسکار درباره توانایی تاربافی این عنکبوتها اطلاعات زیادی به دست آورده است. تصاویری از ابزارهایی که در قرون 18 و 19 برای استخراج این تار بی نظیر و طلایی رنگ به جا مانده است، این عنکبوتها تنها در یک فصل از سال می توانند این نوع از تارهای طلایی و درخشان را تولید کنند، رنگ درخشان این تارها طبیعی و منحصر به این گونه از عنکبوتها است.

17.jpg


گودلی با توجه به افسانه های زیادی که درباره این پارچه وجود داشت تصمیم گرفت این صنعت افسانه ای را دوباره احیا کند. تارهای حریر مانند در کارگاه گودلی از بدن عنکبوتها استخراج شده و توسط تیمی از پارچه بافان محلی بافته می شدند، اما تولید و بافته شدن دو متر از ابریشم عنکبوتی که برای ساخت این شنل کافی باشد، هشت سال به طول انجامید.

بر اساس گزارش گاردین، در فرایند ساخت این پارچه، هر 23 هزار عنکبوت می توانستند 25 گرم تار تولید کنند، این در حالی است که وزن نهایی شنل طلایی رنگ 1.5 کیلوگرم است، به بیانی دیگر یک میلیون و 380 هزار عنکبوت در بافت این شنل مشارکت داشته اند.


لباس زیبایی که در ادامه مشاهده می‌کنید یکی از نادرترین لباسهای تاریخ بشر است. این لباس نادر با استفاده از تار عنکبوت Golden Orb Spider ساخته شده و از روز گذشته در موزه ویکتوریا و آلبرت لندن (V&A Museum’s) نگهداری می‌گردد. از این لباس نادر تنها دو عدد در طول تاریخ ساخته شده است.

01.jpg

این لباس نادر در ماداگاسکار در طول ۸ سال و با استفاده از تاری که ۱٫۲ میلیون عنکبوت تنیده اند ساخته شده است. تار این عنکبوتها هر روز صبح پیش از طلوع آفتاب توسط افراد آموزش دیده جمع آوری می‌شده و در انتعای روز عنکبوتها به طبیعت بازگردانده می‌شدند.

14.jpg

نکته جالب در مورد این لباس رنگ آن است که رنگ طبیعی تارهای عنکبوت Golden Orb Spider است. نکنه جالب دیگر اینجاست که این رنگ یکی از رنگهای سال ۲۰۱۲ نیز هست.

04.jpg

05.jpg

06.jpg

03.jpg

07.jpg

08.jpg

09.jpg

10.jpg

11.jpg

12.jpg

13.jpg

02.jpg

 

 

نوشته شده در پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت 11:50 توسط zarirazmekar| |

 


ننه صنوبر مهدور 76 ساله مدتی است که با کشیدن نقاشی های کودکانه ی خود در محله یافت آباد و امام زاده حسن (ع) تهران به امرار معاش می پردازد .

01.jpg

03.jpg

04.jpg

06.jpg

07.jpg

08.jpg

10.jpg

11.jpg

14.jpg

15.jpg

16.jpg

17.jpg

19.jpg

20.jpg

22.jpg

23.jpg

24.jpg

25.jpg

18.jpg

02.jpg

12.jpg

05.jpg

09.jpg

21.jpg

13.jpg

نوشته شده در پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت 11:49 توسط zarirazmekar| |

 

بالا‌بلندی، توپ چرخی، تیله بازی، خاله بزغاله، خروس جنگی، زو، شاه‌ و وزیر، شمع گل پروانه، عمو زنجیر باف، قایم باشک، قلعه، کلاغ پر، گل یا پوچ، لی لی، هفت‌سنگ، وسطی و ده‌ها بازی دیگر که هر یک نامی آشنا برای نسل‌هایی از ایرانیان هستند. اما بعضی از این بازی‌های کودکانه دیگر فراموش شده‌اند و به تاریخ پیوسته‌اند.

01.jpg

امروزه در کلان‌شهرهای ایران و با صنعتی‌شدن زندگی، جای خالی بازی‌های خلاقانه و مبتکرانه کوکان دیده می‌شود. حال دیگر کودکان از سنین پایین به بازی‌های رایانه‌ای روی می‌آورند و کمتر به بازی‌های دستی و فیزیکی علاقه نشان می‌دهند. بازی‌های گروهی کودکان به فراموشی سپرده شده و درحال منسوخ‌شدن است.
کودکان در بازی‌های دسته‌جمعی با محیط بیرون ارتباط برقرار می‌کنند، حمایت از افراد ضعیف را می‌آموزند، قدرت ابراز وجود پیدا می‌کنند و از ترس و خجالت رها می‌شوند. آنها با رعایت اصول و مقرارت و مفهوم سلسله مراتب آشنا می‌شوند. بازی، رقابت و تجربه شکست را به کودکان می‌آموزد.
بازی‌های کودکانه موجب ابراز احساسات، عواطف، ترس‌ها و تردیدها، مهر و محبت، خشم و کینه و نگرانی‌ها می شود. انسان به همه این احساس‌ها برای زندگی اجتماعی نیاز‌مند است.
کودکان در بازی به توانمندی‌های فکری و بدنی خود آگاهی پیدا می‌کنند، نیرو و انرژی آنها به بهترین شکل مصرف می‌شود. علاوه بر این بازی باعث رشد هماهنگ دستگاه‌ها و اعضای مختلف بدن می‌شود.
بازی‌های گروهی کودکان در یادگیری زبان، ساختارهای اجتماعی، رشد قوه تخیل و تفکر و همچنین آشنایی با مفاهیم فضا، شکل و ساخت نقش به سزایی دارند.
به دلیل زندگی محدود در آپارتمان‌ها، جلوگیری از مزاحمت برای همسایگان، عدم امنیت در خیابان‌ها و کوچه‌ها به هنگام بازی، کودکان شهرنشین از انجام بازی های طبیعی محروم هستند. یکی از نتایج بزرگ شدن شهرهای ایران، محدودیت‌های غیر طبیعی برای کودکان است. وقت کودکان، بخصوص دختران اکنون بیشتر در چاردیواری می‌گذرد: « چاردیواری خانه ، اطاق، ماشین، مدرسه».
شرایط فرهنگی ایران امكان كمتری برای بازی در خارج از خانه برای دختران ایجاد می‌كند. بنابراین شرایط فیزیكی داخل خانه، فضاهای كوچک‌تر و فضاهای بسته، دختران را به سمت بازی‌های تخیلی و نمادین هدایت می‌كند.
اسباب‌بازی‌های سنتی نیز حال دیگر جای خود را به اسباب‌بازی‌های ارزان‌قیمت چینی داده‌اند.
اکنون کودکان پس از "عبور از مرحله بازی با اسباب‌بازی" به بازی‌های رایانه‌ای روی می‌آورند. هنوز تاثیرات مثبت و منفی بازی‌های رایانه‌ای بر روی کودکان دقیقا مشخص نیست و این روند "نو" موضوع تحقیقاتی طولانی‌مدت برای جامعه‌شناسان و روان‌شناسان خواهد بود.

02.jpg03.jpg04.jpg05.jpg06.jpg07.jpg08.jpg09.jpg10.jpg11.jpg12.jpg

 

 

نوشته شده در پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت 11:46 توسط zarirazmekar| |

01.jpg

02.jpg

03.jpg

04.jpg

 

  •  
  •  

     

 

 


ادامه مطلب
نوشته شده در پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت 11:41 توسط zarirazmekar| |

 

نوشته شده در پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت 11:34 توسط zarirazmekar| |

نوشته شده در پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت 11:30 توسط zarirazmekar| |

نوشته شده در پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت 11:25 توسط zarirazmekar| |

نوشته شده در پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت 8:37 توسط | |

 

این کار واقعا چندش آوره مگه نه + عکس

این کار واقعا چندش آوره مگه نه + عکس

این کار واقعا چندش آوره مگه نه + عکس

این کار واقعا چندش آوره مگه نه + عکس

این کار واقعا چندش آوره مگه نه + عکس

این کار واقعا چندش آوره مگه نه + عکس

این کار واقعا چندش آوره مگه نه + عکس

این کار واقعا چندش آوره مگه نه + عکس

این کار واقعا چندش آوره مگه نه + عکس

این کار واقعا چندش آوره مگه نه + عکس
 

نوشته شده در پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت 8:33 توسط | |

طرح جدیدترین مدل لامبورگینی آنکونیان ( عکس)
 

نوشته شده در پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت 8:32 توسط | |

 
 
 
 
نوشته شده در چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت 12:14 توسط zarirazmekar| |

 
نوشته شده در چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت 12:12 توسط zarirazmekar| |

هــَــر کسـی مــفــت بــهــت پـــــــآ
 
داد ...
 
بــه هـمــون مـفـتـــی هـم بــه
 
یــکـــی دیــگـــه پـــــــآ مــیــده !
 
نوشته شده در چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت 12:9 توسط zarirazmekar| |

آپلود سنتر سیب دانلود
آپلود سنتر سیب دانلود

آپلود سنتر سیب دانلود
 

نوشته شده در چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت 12:8 توسط zarirazmekar| |

من در يک جمله !

: ~ بایَد یه مُدَّت بام باشی

تا مَنوُ بِشناسی ~:Xx。

(-̮̮̃-̃)اِحساساتیــــَم(-̮̮̃-̃) •̃)

مِهرَبونــَـــــــم-̮̮̃•̃)

یه کَمی هَم نازنازی

(●̮̮̃•̃)مهمترین چیزها

حیوونارو دوست دارم

خصوصا ســـــــگهای کوچولوی

پشمــــــــــالو رو که چشماشون زیر

موهاشون قایم شده.. و همستـــــــــــر

عاشق گل , بــــــــــارون خصوصا بــــــــارون

پــــــــاییزی ,عطر و ادکلن , : ღ ҉㋡↔

kĥOsh Ømadi ÐOzДm ↔ ҉㋡ ღ_*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡

̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı...از درغ

متنفرم•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°

مهمترين چيزها : حس

ششم•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•••◄

گاه حقایقی وجود دارند كه ما چون آنها رو

دوست نداریم نمی خواهیم آنها را

ببینیم ..•••◄ چقدر خوبه آدم یكی را

دوست داشته باشه نه به خاطر اینكه

نیازش رو برطرف كنه نه به خاطر اینكه كس

دیگری رو نداره نه به خاطر اینكه تنهاست و

نه از روی اجبار بلكه به خاطر اینكه اون

شخص ارزش دوست داشتن رو داره..... ._______11111_________________________________ __________¶¶¶¶¶¶¶¶¶1______________________________ _________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶______________________________ _________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶_____________________________ _________¶¶¶¶¶¶¶1¶¶¶¶¶____________________________ _________¶¶¶1¶¶¶¶¶¶¶1¶____________________________ _________¶¶1¶¶¶1111_1¶11¶¶¶¶¶¶____________________ __________11____11__1¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__________________ ___________11__1111_1¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶_________________ ____________11_11111¶¶¶¶¶¶111¶1¶¶¶1_______________ ____________1¶111_11¶¶¶1_11¶11¶¶¶¶¶¶______________ ____________¶¶1_1111¶¶¶¶__11__1¶¶1¶¶¶_____________ ___________¶¶¶¶1_____¶¶11______1¶¶¶¶¶¶____________ __________¶¶¶¶¶¶¶1___¶¶¶_11111_1¶¶¶¶¶¶¶¶1_________ _______¶¶¶1¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶1¶1__1¶¶¶¶¶¶11¶¶1________ _____¶¶11¶¶1¶¶¶1¶¶¶¶¶¶¶1¶¶¶111¶¶¶¶¶¶11___11_______ ____¶¶¶¶1¶¶¶_1¶1_¶¶¶1¶¶1¶¶1111¶1¶¶¶¶______11______ ____¶¶¶¶1_1¶¶1¶¶1_¶1_1¶1¶¶¶¶¶¶¶¶11¶________11_____ ___1¶¶¶¶¶¶1¶¶__¶¶1¶¶¶1¶11¶1¶¶¶11_¶_________111____ ___1¶¶¶¶¶¶_1¶¶1¶¶1_¶1_¶11¶¶¶¶¶¶1_1________1111____ ___¶¶¶¶¶¶¶¶1¶¶__¶¶1¶¶¶¶¶1¶¶¶¶1¶1_________11_11____ ___¶¶¶¶¶¶¶¶¶1¶¶1¶¶11¶1¶¶1¶¶1¶¶1_________11___11___ __¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶_¶¶11¶¶1¶¶¶¶¶¶¶11_________111_____1¶__ __¶¶¶¶¶¶1_1¶¶¶¶¶1¶¶1¶11¶¶¶¶__________111_____11¶__ __¶¶¶¶¶¶1___________111___________111___1___11¶¶1_ __¶¶¶¶¶¶11111___________________1¶11_________1¶¶__ __¶¶¶¶¶1_11¶¶¶¶¶1111111_1_____11¶¶___________1____ __¶¶¶¶¶¶11¶¶11¶¶¶1¶¶1¶¶11_11¶¶¶_¶¶___________1____ __¶¶¶¶¶¶1¶1¶¶1¶¶11¶¶1¶¶1¶¶¶¶¶¶1_¶¶11______1__11___ __¶¶¶¶¶¶¶¶_¶¶_¶¶11¶¶1¶¶1¶¶11¶¶1_¶¶11_________11___ _1¶¶¶¶¶¶¶¶1¶¶1¶¶11¶11¶¶1¶¶¶11¶1_¶¶1__________11___ _1¶¶¶¶¶¶¶11¶1_¶¶_¶¶1_¶1_¶1¶¶¶¶1_¶¶1________1_11___ _1¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶1¶1_¶¶1___________1___ _1¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶1¶1_¶¶1___________1___ _1¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶11111111¶¶___ _1¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶1¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶1¶1_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶1___ __¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶1¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____ __¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶_____ __¶111¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶_____ __¶1__1¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶_____ __1111_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶_____ __¶_¶¶¶_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶_¶¶¶¶¶¶¶¶¶1_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶_____ __¶1¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶_¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶_____ ___1¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶_¶¶¶¶¶¶¶¶1__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶______ _______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶1_¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶1______ _______1¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶_______ _______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶¶¶1____1¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶________ _______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶¶¶1_____¶¶¶¶¶¶¶¶¶_________ _______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶¶¶1_____1¶¶¶¶¶¶ (..')/♥ ♥('..) .\♥/. = .\█/. _| |_ ♥ _| |_•´`•´`•´`•´`•´`•´`•´`•´`•´`•´`•´`•´`•´`•´`•´•´`•´`•´•´`•´`•´`•´`•´`•´`•´`•´`•´`•´`•´`•´`•´`•´`•´•´`•´`•´•´`•´`•´`•´`•´`•´`•´`•´`•´`•´`•´`•´`•´`•´`•´•´`•´`•´•´`•´`•´`•´`•´`•´`•´`•´`•´`•´`•´`•´`•´`•´`•´•´`•´`•´
فرد مورد نظر آشنایی : منو بفهمه به حرفام خوب گوش كنه و مهمتر از همه براشون جواب داشته باشه حالا هر جوابی باشه فقط بدونم به حرفام بی اهمیت نیست واسم كافیه و در ضمن اینم بگم ظاهر و قیافش اصلا واسم مهم نیست▒)(▒)_______███☼███____(▒)(▒) (▒)(█)(▒)__ ███_☼██████ _(▒)(▒)___██____████████ _________██____███▒▒▄▒▒.... __________██____█▒▒▒▒▒▒... ___________██____ █▒▒▒♥___(▒)(▒) ____________██_____▒▒____(▒)(█)(▒) __________ __██____▒▒______(▒(▒) _____________██__▓▓▒▓_______█ ________██__██ ▓▓▓▒▒▒▓____█ _(▒)(▒)___███_ ▓▓_▓▓▓▓▓___█ (▒)(█)(▒)______▓▓__▓▓▓▓▓___█ _(▒)(▒)_____ _▓▓__▓▓▓▓▓___█___█ ___________ ▓▓___▓▓▓▓_▓___█_█ __________ ▓▓___▓▓▓▓__▓▓__█ _________ ▓▓___███☼█__▓▓__█ ___♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥ __▓▓_█ ___ ♥▒♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒♥__▒▒▒ ____ ♥▒♥▒▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒____█ ______ ♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒♥__█ ________♥▒▒♥▒▒♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒♥ ___________♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒ _______________▓▓_▓▓ _(▒)(▒)_________▓▓_▓▓ (▒)(█)(▒)_______▓▓_▓▓ _(▒)(▒)_________▓▓_▓▓ _______________▓▓_▓▓ _______________▓▓▓▓ _______________▓▓▓ ______█████████ ________██____██ ______█☼█____██ ______█_______██ ______________█☼█ _______________$$$$$$___$$$$$$$$$$$$ ___________$$$$$$$$$$$$___$$$$$$$$$$ _________$$$$$$$$$$$$$____$$_$$$$$$$ ________$$$_$$$$$$$_$$___$$$$$$$$$$$ _______$$$$_$$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$ ________$$$$_$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$ _________$$$___$$$$$$$$___$$$$$$$ ______$$$$$$_____$$$$_________$$$ ________$$_______$$$_________$$$$$ ______________$$$$$$$_______$$$$$$$ _____________$$$$$$$$$_____$$$$$$$$$ _____________$$$$$$$$$____$$$_$$$$$$ ____________$$$$$_$$$$____$$$$_$$$$$$ ____________$$$$$$$$$$____$$$$$_$$$$$ __________$$$$_$$$$$$$____$$$$$$_$$$$ _________$$$$_$$$$$$$$____$$$$$$$_$$$$ _________$$$_$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$ ________$$$_$$$$$$$$______$$$$$$$$$_$$$
فرد ايده آل زندگي : ……….(¯`v´¯)………..`•.¸.•´………(●̮̮̃•̃)..(●̮̮̃•̃)……… /█\ ♥/█\لوُس نَباشه⎝⎲⎵⎲⎠

مَغرور نَباشه’ ̿’\̵͇̿̿\з=(•̪●)=ε/̵͇̿̿/

’̿’̿اُسکُل نَباشه ๏̯͡๏)

مِهرَبون باشه مِث خوُدَم

-̮̮̃-̃)-̮̮̃-̃)ღشوخ باشه مِث خوُدَم

•̮̮̃•̃)صادق و با وفا باشه ๏̯͡๏) ~> کِه فِک نَکُنَم

هَمچین آدَمی پِیدا شِه <~

(●̮̮̃•̃)..(●̮̮̃•̃)منو بخاطر خودم

بخواد نه بخاطر ظاهر یا

چیز دیگه و مهمتر از همه تو هر مشكلی كه

برام پیش میاد پشتیبانم باشه_________________________$$$$$$$_______________$$____ ________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___ ____________..........._____$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__ ________................______$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___ ______................_________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__ _____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ ___________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ _________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____ ________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____ ______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$____ _____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$_____ ___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$_____ __________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_____ _________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$____ _______ $$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$____ ___$$$$$$$$_______________$$$$$$$$$$$$___$$$$$__
مهارتهاي شخصي : •••◄ به ورزش و كوه نوردی علاقه زیادی دارم ☼ •••◄ اهل شعر و نویسندگی و نقاشی های تجسمی هستم•••◄ عاشق شنیدن آهنگهای آرام و بی كلام (به خصوص عاشق ترانه های قدیمی سیاوش قمیشی ). _$$ __$$$ __$$$$__________________$ __$$$$$________________ $$ __$$$$$$$______________ $$$ __$$((▂))$$$____________$$$$ __$$$$$$$$$$_________$$((▂))$ __$$$'¤'¤'$$$$$______$$$$$$$$$ __$$$¤'¤'¤'¤$$$$___$$$$'¤'¤'¤$$$ __$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$__$$$¤'¤'¤'¤$$$ __$$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$ $$$'¤'¤'¤'¤'$$ ___$$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$ $$'¤'¤'¤'$$$ _____$$$$'¤'¤'¤'¤$$$ $$'¤'¤'$$$ __$$$$$_$$$'¤'¤'¤'¤$ $$'¤'¤$$ _$$((▂))$$$$$_$$$$$$$$$$$_O_O $$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$$_ _ $ $ $$$'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤$$$$_$$___$ $ $$$$'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤$$$$_$$$ _$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$ __$$$((▂))$$$$$_$$$$$ ____$$$$$$$_$$$$$ _________$$$$$ ______$$$ _____$¤___$¤__$¤__$¤______________¤¤¤¤¤___$¤________¤¤¤¤¤●¤¤¤¤¤$$ ____$¤______¤¤¤¤¤¤¤●¤¤¤¤¤_$$ ____$¤______¤¤¤¤¤¤¤¤●¤¤¤¤_¤¤____$¤______$$$●$$$¤¤●¤¤__$$ ___$¤________$$$$$$¤¤____¤¤__$¤__________♥$$$¤_____$$ __$¤___________$$$_____¤¤___$¤________$$$$$$$___$$ ____$¤_____$$$$$$$$$$___¤¤_____$¤___$$$$$$$__$$$___$$ _____$¤____$$$$$____$$$___¤¤_____$¤__$$$$$$$_____$$$__$$ ______$¤$$__$$$$$_____$$$ ______$$¤___$¤¤¤¤$$_____$$ ____$$__$¤__$¤¤¤¤¤$$_____$$ __$$_____$¤_$¤¤¤¤¤¤$$____$$ ___________$¤¤¤¤¤¤¤$$___$$ _________$¤¤¤¤¤¤¤¤$$ _______$¤¤¤¤¤¤¤¤$$ _____$¤¤¤¤¤¤¤¤$$ ___$¤¤¤¤¤¤¤¤$$ _$¤¤¤¤¤¤¤¤$$ $¤¤¤¤¤¤¤$$ $¤¤¤¤¤$$ _$¤¤¤$$ __$¤¤$$ ___$¤$$ ____$$$ _____$$ ______$$ _______$$ ______$$$$$$ _____$$$$$$$$$ _____$$$$$__$$$$ ______$$$$$__$$$$$♥ ♥ ♥ ♥علایق 888888888888888888 888888888888888888 ______888888 ______888888 ______888888 ______888888 ______888888 ______888888 ______888888 ______888888 888888888888888888 888888888888888888 ______8888888888 ____888888888888888 __888888822222228888 _88888822222222288888 888888222222222228888822228888 888882222222222222288222222222888 8888822222222222222222222222222288 _8888822222222222222222222222222_88 __88888222222222222222222222222__888 ___888822222222222222222222222___888 ____8888222222222222222222222____888 _____8888222222222222222222_____888 ______8882222222222222222_____8888 _______888822222222222______888888 ________8888882222______88888888 _________888888_____888888888 __________88888888888888 ___________888888888 ____________8888888 _____________88888 ______________888 _______________8 888888______888888 888888______888888 888888______888888 888888______888888 888888______888888 888888______888888 _888888____888888 ___888888888888 _____________________________________________ _____________________________________________ _______________________.8888888881________________ . ______________________8888888888888_______________ . _____________________.88888888888888_.____________ . _____________________88888888888888885____________ . _____________________888888888888888888.__________ . ____________________8888888888888888888888._______ . ____________________8888888888888888888_.88588____ . ________________888888888888888888888888._________ . _______________6888888888888888888888858._________ . _______________88888888888888888888888868_________ . ______________8888888888888888888888888.__________ . ___________._888888888888888888888888885__________ . ____________8888888888888888888888888588._________ . ____________88888888888888888888888886881_________ . ___________68888_88888888888888888885___._________ . __________.8888..8888888888888888888______________ . __________.8888__8888888888888888888______________ . ___________88888_6888888888888888888______________ . ___________.8888._888888888888888888______________ ____________:8888.8888888888888888888...__________ _____________688856888888888888888888886__________ . ______________6888888888888888888888888888________ . _______________888888888888888888888888888________ . ________________8888888888888888888888888_________ . ______________..8888888888888888888888885_________ . _______________88888888888888888888888888_________ . ______________688888888888888888888888888_________ . ______________88.88888888888___8888888881_________ . ________________88888888888_.__.88888888._________ . _______________18888888888______68888888__________ . ______________.8888888888..______8888888__________ . ______________8888888888.________8888888._________ . _____________.888888888__________.8888886_________ . _____________.88888888____________8888888_________ . _____________68888888____________.8888888_________ . _____________8888888.____________._888888:________ . ____________8888888._______________8888888._______ . ___________.8888888________________:888888________ . ___________6888888__________________6888886_______ . __________.888888.___________________888888_______ . __________6888888____________________888888.______ . __________8888885____________________.888886______ . __________888888______________________888888______ . __________888888______________________888888______ . _________588888________________________88888______ . _________88888_._______________________88888______ . _________88885__________________________8888______ . _________8888___________________________8888______ . ________.888.___________________________6888______ . ______..8888________________________ ___ ( @ @ )___________ ooO__(_)__Ooo________ ___|___|___|___|___|__ ا_|___|___|___|___|___| |____| ___|____|____l _|____|___| ___|______ ___|___|___|___|___|__ _|___|___|___|___|___| ___|___|_ ________ ._.;_'.-._ ________{`-.-..-.'_,} _______{;...{,۞..'.-'} _______{..'-`..._;...'; ________'-.-..._....-__.'..;_'.-. __._.;_'..-.____|___{`-.-..-.'_.,} _{`--..-.'._',}__|___{;..{,۞....-'} {;...{,۞....-'}_|___{..'-`.._;..-'; _{..'-`.''._;..-'/''\____`'--.._....-' _`'-.-.._..-'_/'''-;''\___/╱ ______\___/.',-;-'\_/,-""-. __,-""-_\__╰._ ,╯//...-'.) _/....-'.)\____|___/_\,`,/ _\,---'`_\____|__/___\/ ________\___|_/_ _______\¯¯¯¯¯¯¯/ _______ )¯¯¯¯¯¯( _______/.◊.◊.◊.\ ______/.............\ ______\............./ ______'\________/ ::::::::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: ::::::::::::::::::: ::::::::::::::: ::::::::::: ::::::: ::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: ::::::::::::::::::: ::::::::::::::: ::::::::::: ::::::: ::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: ::::::::::::::::::: ::::::::::::::: ::::::::::: ::::::: ::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: ::::::::::::::::::: ::::::::::::::: ::::::::::: ::::::: ::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: ::::::::::::::::::: ::::::::::::::: ::::::::::: ::::::: ::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: ::::::::::::::::::: ::::::::::::::: ::::::::::: ::::::: ::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: ::::::::::::::::::: ::::::::::::::: ::::::::::: ::::::: ::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: ::::::::::::::::::: ::::::::::::::: ::::::::::: ::::::: ::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: ::::::::::::::::::: ::::::::::::::: ::::::::::: ::::::: ::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: ::::::::::::::::::: ::::::::::::::: ::::::::::: ::::::: ::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: ::::::::::::::::::: ::::::::::::::: ::::::::::: ::::::: ::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: ::::::::::::::::::: ::::::::::::::: ::::::::::: ::::::: ::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: ::::::::::::::::::: ::::::::::::::: ::::::::::: ::::::: ::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: ::::::::::::::::::: ::::::::::::::: ::::::::::: ::::::: ::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: ::::::::::::::::::: ::::::::::::::: ::::::::::: ::::::: ::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: ::::::::::::::::::: ::::::::::::::: ::::::::::: ::::::: ::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: ::::::::::::::::::: ::::::::::::::: ::::::::::: ::::::: ::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: ::::::::::::::::::: ::::::::::::::: ::::::::::: ::::::: ::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: ::::::::::::::::::: ::::::::::::::: ::::::::::: ::::::: ::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: ::::::::::::::::::: ::::::::::::::: ::::::::::: ::::::: ::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: ::::::::::::::::::: ::::::::::::::: ::::::::::: ::::::: ::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: ::::::::::::::::::: ::::::::::::::: ::::::::::: ::::::: ::: ::::::::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: ::::::::::::::::::: ::::::::::::::: ::::::::::: ::::::: ::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: ::::::::::::::::::: ::::::::::::::: ::::::::::: ::::::: ::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: ::::::::::::::::::: ::::::::::::::: ::::::::::: ::::::: ::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: ::::::::::::::::::: ::::::::::::::: ::::::::::: ::::::: ::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: ::::::::::::::::::: ::::::::::::::: ::::::::::: ::::::: ::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: ::::::::::::::::::: ::::::::::::::: ::::::::::: ::::::: ::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: ::::::::::::::::::: ::::::::::::::: ::::::::::: ::::::: ::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: ::::::::::::::::::: ::::::::::::::: ::::::::::: ::::::: ::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: ::::::::::::::::::: ::::::::::::::: ::::::::::: ::::::: ::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: ::::::::::::::::::: ::::::::::::::: ::::::::::: ::::::: ::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: ::::::::::::::::::: ::::::::::::::: ::::::::::: ::::::: ::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: ::::::::::::::::::: ::::::::::::::: ::::::::::: ::::::: ::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: ::::::::::::::::::: ::::::::::::::: ::::::::::: ::::::: ::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: ::::::::::::::::::: ::::::::::::::: ::::::::::: ::::::: ::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: ::::::::::::::::::: ::::::::::::::: ::::::::::: ::::::: ::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: ::::::::::::::::::: ::::::::::::::: ::::::::::: ::::::: ::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: ::::::::::::::::::: ::::::::::::::: ::::::::::: ::::::: ::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: ::::::::::::::::::: ::::::::::::::: ::::::::::: ::::::: ::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: ::::::::::::::::::: ::::::::::::::: ::::::::::: ::::::: ::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: ::::::::::::::::::: ::::::::::::::: ::::::::::: ::::::: ::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: ::::::::::::::::::: ::::::::::::::: ::::::::::: ::::::: ::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: :::::::::: ::::::::::::::::::: ::::::::::::::: ::::::::::: ::::::: ::: |-| |-| |-| |-| |-| |-| |-| |-| |-| |-| |-| |-| |-| |-| |-| |-| |-| |-| |-| |-| |-| |-| |-| |-| |-| |-| |-| |-| |-| |-| |-| |-| |-| |-| |-| o |-|/| |-|\ |-| |-| |-| |-| |-| |-| |-| |-| |-| o |-|/| |-|\ |-| |-| |-| |-| |-| |-| |-| |-| |-| |-| |-| |-| |-| |-| |-| |-| |-| |-| |-| |-| |-| |-| |-| |-| |-| |-| |-| o |-|/| |-|\ |-| |-| |-| |-| |-| |-| |-| |-| o |-|/| |-|\ |-| |-| |-| |-| o |-|/| |-|\ | | |-| |-| |-| |-| |-| |-| |-| |-| |-| |-| |-| |-|╚⊙ ⊙╝... ╚═(███)═╝ .╚═(███)═╝ ..╚═(███)═╝ ...╚═(███)═╝ ...╚═(███)═╝ ..╚═(███)═╝ .╚═(███)═╝ ╚═(███)═╝ ╚═(███)═╝ .╚═(███)═╝ ..╚═(███)═╝ ...╚═(███)═╝ ...╚═(███)═╝ ..╚═(███)═╝ .╚═(███)═╝ ╚═(███)═╝ ╚═(███)═╝ .╚═(███)═╝ ..╚═(███)═╝ ...╚═(███)═╝ ...╚═(███)═╝ ..╚═(███)═╝ .╚═(███)═╝ ╚═(███)═╝ ╚═(███)═╝ .╚═(███)═╝ ..╚═(███)═╝ ...╚═(███)═╝ ...╚═(███)═╝ ..╚═(███)═╝ .╚═(███)═╝ ╚═(███)═╝ ╚═(█)═╝...✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿┊   ┊┊   ┊┊ ✿┊   ┊┊  ✿✿┊   ┊┊  ┊   ✿✿┊❤_███████████ __███████████████ ███☻█████████████ ██☻☻☻███████ █████ ███☻█████████___ ███ █████████_________ ███ ██████_____________ ███ ████__▃▃___________███ ███___[█]______▃▃__ ███ ██_____”"_______[█]____██ ██______________”"____██ ██_________●●_______] █ ██_________________/██ ███______╰ ♥ ╯___/███ █████\__________/████ ██████[______]██████ █████_☻___☻_██████ █████__☻_☻__ ██████ ████_____☻_____██████ღ♫ღ♫ღ♫ღ♫ღ♫ღ♫ღ♫ღ♫ღ♫ღ♫ღ♫ღ♫ღ♫ღ♫ ♥░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░♥ ♥░▀█▀░░░▀█▀░▀█▀░▀█▀░░▀█▀▀▀▀█░♥ ♥░░█░░░░░█░░░█░▄▀░░░░░█░░░░░░♥ ♥░░█░░░░░█░░░█▀▄░░░░░░█▄▄▄░░░♥ ♥░░█░░░░░█░░░█░░▀▄░░░░█░░░░░░♥ ♥░▄█▄▄█░▄█▄░▄█▄░░▄█▄░▄█▄▄▄▄█░♥ ♥░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░♥ ღ♫ღ♫ღ♫ღ♫ღ♫ღ♫ღ♫ღ♫ღ♫ღ♫ღ♫ღ♫ღ♫ღ ▄▄█▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓█▄▄ ▄▀▀▓▒░░░░░░░░░░░░░░░░▒▓▓▀▄ ▄▀▓▒▒░░░░░░░░░░░░░░░░░░░▒▒▓▀▄ █▓█▒░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░▒▓▒▓█ ▌▓▀▒░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░▒▀▓█ █▌▓▒▒░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░▒▓█▐█▓▒░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░▒▓█▌ █▓▒▒░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░▒▓█ █▐▒▒░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░▒▒█▓█ █▓█▒░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░▒█▌▓█ █▓▓█▒░░░░▒█▄▒▒░░░░░░░░░▒▒▄█▒░░░░▒█▓▓█ █▓█▒░▒▒▒▒░░▀▀█▄▄░░░░░▄▄█▀▀░░▒▒▒▒░▒█▓█ █▓▌▒▒▓▓▓▓▄▄▄▒▒▒▀█░░░░█▀▒▒▒▄▄▄▓▓▓▓▒▒▐▓█ ██▌▒▓███▓█████▓▒▐▌░░▐▌▒▓████▓████▓▒▐██ ██▒▒▓███▓▓▓████▓▄░░░▄▓████▓▓▓███▓▒▒██ █▓▒▒▓██████████▓▒░░░▒▓██████████▓▒▒▓█ █▓▒░▒▓███████▓▓▄▀░░▀▄▓▓███████▓▒░▒▓█ █▓▒░▒▒▓▓▓▓▄▄▄▀▒░░░░░▒▀▄▄▄▓▓▓▓▒▒░▓█ █▓▒░▒▒▒▒░░░░░░▒▒▒▒░░░░░░▒▒▒▒░▒▓█ █▓▓▒▒▒░░██░░▒▓██▓▒░░██░░▒▒▒▓▓█▀██▓▓▓▒░░▀░▒▓████▓▒░▀░░▒▓▓▓██▀ ░▀█▓▒▒░░░▓█▓▒▒▓█▓▒░░▒▒▓█▀░█░░██▓▓▒░░▒▒▒░▒▒▒░░▒▓▓██░░█ █▄░░▀█▓▒░░░░░░░░░░▒▓█▀░░▄█ █▓█░░█▓▒▒▒░░░░░▒▒▒▓█░░█▓█▐█▓█░░█▀█▓▓▓▓▓▓█▀░░█░█▓█▌ █▓▓█░█░█░█▀▀▀█░█░▄▀░█▓█ █▓▓█░░▀█▀█░█░█▄█▀░░█▓▓█ █▓▒▓█░░░░▀▀▀▀░░░░░█▓▓█ █▓▒▒▓█░░░░░░░░░░░█▓▓█▐█▓▒▓██▄█░░░▄░▄██▓▒▓█ █▓▒▒▓█▒█▀█▄█▀█▒█▓▒▓█ █▓▓▒▒▓██▒▒██▒██▓▒▒▓█ █▓▓▒▒▓▀▀███▀▀▒▒▓▓█▀█▓▓▓▓▒▒▒▒▓▓▓▓█ * بعد از این عشق به هر عشق جهان میخندم

، هرکه آرد سخن دل به

میان میخندم، من از آن وقت

که دلدارم رفت ،به هوس بازی

این بیخبران میخندم...............

. به دنبال ظواهر نرو؛ شاید

فریب بخوری به دنبال ثروت نرو؛

این هم ماندنی نیست به دنبال

کسی باش که به لبانت لبخند

بنشاند چون فقط یک لبخند می

تواند شب سیاه را نورانی کند

کسی را پیدا کن که دلت را بخندان

....آدم هـا می آینـد زنـدگی می کننـد

می میـرنـد و می رونـد ...

.امـا فـاجعـه ی زنـدگی ِ

تــو آن هـنگـام آغـاز می شـود

کـه آدمی می رود امــا نـمی میـرد

!مـی مـــانــد و نبـودنـش در بـودن

ِ تـو چنـان تـه نـشیـن می شـود

کـه تـــو می میـری در حالـی

کـه زنــده ای.. //مطمئن باش

و برو ضربه ات کاری بود

دل من سخت شکست

و چه زشت به من و سادگی

ام خندیدی به من و عشقی

پاک که پر از یاد تو بود و خیالم

می گفت تا ابد مال تو بود تو برو.

برو تا راحت تر تکه های دل خود

را آرام سر هم بند زنم// ...................................▀██▀───☆❤─██╔╗╗╔▀██▀▀█(¯`•´¯)❤ ★.¸¸.•*♥ ─██╚╝╚╝─██▀.......*• ¸.•*☆ *♥ ▄██▄▄█─▄██▄▄█ ✿•*´¯`✿❤✿•*´¯`✿❤˜u mom :* $$$$$$______________###$$ $__ _____________#####_ _$$$$$$______________#$#$#$__________ ____######_ _$$$$$$____________$$$#$#$#$#________ ____######_ _$$$$$$$________$$$$$$$$########______ __#######_ __$$$$$$$_____$$$$$$$$$__#########____ _#######__ __$$$$$$$____$$$$$$$$______########___ _#######__ __$$$$$$$__$$$$$$$$$________######### __#######__ ___$$$$$_$$$$$$______(¨ `v´¨ )____######_#####____ _____$$$$$$$$_________`-.¸.-`__ _____########_____ ______$$$$$$$$$$$$$__________######## #####______ ____$$$$$$$$$$$$$$$$$______######### #######____ ____$$$$$$$$$$$$___$$$____###___#### ########____ ___$$$$$$$$$$$$$__$$$$$__#####__#### #########___ ___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$############ #########___ ____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__########### ########____ _____$$$$$$$$$$$$$$$$$____########## #######_____ ________$$$$$$$$$$____________###### ####________ ______$$$$$$$$$$$$$__________####### ######______ ____$$$$$$$$$$$$$$$$$______######### ######## ___ ♣♣♣_____________♣♣♣ _ ♣♣♣____♣♣______♣♣ ____ ♣♣♣ ♣♣_______♣♣_____♣♣ _______ ♣♣ ♣___________♣___♣ __________ ♣ ♣____________♣_♣ ___________ ♣ _ ♣____________♣ ___________ ♣ __ ♣______________________ ♣ ____ ♣ _________________ ♣ ______ ♣ ______________ ♣ ________ ♣ __________ ♣ __________ ♣ ______ ♣ _______ ♣_♣__♣ __ ♣__♣_♣ ______ ♣____♣__♣__♣____♣ _______ ♣_____♣♣_♣____♣ _________ ♣_♣__♣♣__♣ ________________ ♣♣ ___♥☆ __☆♥ __♥☆ __☆♥ __♥☆ __☆♥☆♥☆♥ ___♥☆♥☆♥☆ __♥☆……...♥☆ _☆♥……….☆♥ _♥☆………...♥☆ _☆♥……….☆♥ __♥☆…….♥☆ __☆♥☆♥☆♥ ☆♥……….....☆♥ _♥☆………...♥☆ _☆♥…..…...☆♥ __♥☆.....….♥☆ __☆♥……☆♥ ____♥☆..♥☆ _____☆♥ __♥☆♥☆♥☆♥ __☆♥ __♥☆ __☆♥☆♥☆ __♥☆ __☆♥ __♥☆♥☆♥☆♥

نوشته شده در چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت 12:7 توسط zarirazmekar| |

امروز سالگرد درگذشت
 
ناصر عبداللهی ست.
 
طرفداراش بکوبن لایکو ...!!
 
 
 
نوشته شده در چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت 11:54 توسط zarirazmekar| |

این خانم رو بدون شک همتون
 
میشناسید.
..
 
درسته ایشون پوپك گلدره هستن.
 
امروز
 
 
سالگرد درگذشت پوپك گلدره
 
 
هستش .روحش شاد ، یادش گرامی‌...!

 
لزفا داغ و پسندیدن تا همه ببینن
 
 
 
 
نوشته شده در چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت 11:53 توسط zarirazmekar| |

معلم براى سفید بودن برگہ نقاشیم تنبیهم کرد

وهمه به من خندیدند،اما من خدایی را کشیده بودم

که همه میگفتند:دیدنی نیست...
 
 
 
 
نوشته شده در چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت 11:48 توسط zarirazmekar| |

زندگی ، ارزش آنرا دارد که به آن فکر کنی !
.
زندگی ، ارزش آنرا دارد که ببویی اش چوگل ، که بنوشی اش چو شهد !
.
زندگی ، بغض فروخورده نیست !
.
زندگی ، داغ جگر گـــوشه نیست !
.
زندگی ، لحظه دیدار گلی خفته در گهواره است !
.
زندگی ، شوق تبسم به لب خشکیده است !
.
زندگی ، جرعه آبی است به هنگامه ظهر در بیابانی داغ !
.
زندگی ، دست نوازش به سر نوزادی است !
.
زندگی ، بوسه به لبهای گلی است که به شوقت همه شب بیدارست !
.
زندگی ، شوق وصال یار است !
.
زندگی ، لحظه دیدار به هنگامه یاس !
.

زندگی ، تکیه زدن بر یار است !
.
زندگی ، چشمه جوشان صفا و پاکی است !
.
زندگی ، موهبت عرضه شده بر من انسان خاکی است !
.
زندگی ، قطعه سرودی زیباست که چکاوک خواند ، که به وجدت آرد به سرشاخه امید و رجا !
.
زندگی ، راز فروزندگی خورشید است !
.
زندگی ، اوج درخشندگی مهتاب است !
.
زندگی ، شاخه گلی در دست است که بدان عشق سراپا مست است !
.
زندگی ، طعم خوش زیستن است، شور عشقی برانگیختن است !
.
زندگی ، درک چرا بودن است، گام زدن در ره آسودن است !
.
زندگی ، مزه طعم شکلات به مذاق طفل است !
.
زندگی ، به که چقدر شیرین است !
.
زندگی ، خاطره یک شب خوش، زیر نور مهتاب، روی یک نیمکت چوبی سبز، ثبت در سینه است !
.
زندگی ، خانه تکانی است ؛ هر از چندگاهی از غبار اندوه !
.
زندگی ، گوش سپردن به اذان صبح است !
.
زندگی گاه شده است ، خوش نیاید به مذاق !
.
زندگی گاه شده است که برد بیراهم !
.
زندگی هر چه که هست ، طعم خوبی دارد ، رنگ خوبی دارد !
.
زندگی را باید ، قدر بدانیم همه !!!
 

 

نوشته شده در چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت 10:11 توسط zarirazmekar| |

 
عکس هایی از سوژه های داغ و بسیار خنده دار وطنی ، www.irannaz.com
 
عکس هایی از سوژه های داغ و بسیار خنده دار وطنی ، www.irannaz.com
 
عکس هایی از سوژه های داغ و بسیار خنده دار وطنی ، www.irannaz.com
 
عکس هایی از سوژه های داغ و بسیار خنده دار وطنی ، www.irannaz.com
 
عکس هایی از سوژه های داغ و بسیار خنده دار وطنی ، www.irannaz.com
 
عکس هایی از سوژه های داغ و بسیار خنده دار وطنی ، www.irannaz.com
 
عکس هایی از سوژه های داغ و بسیار خنده دار وطنی ، www.irannaz.com
 
عکس هایی از سوژه های داغ و بسیار خنده دار وطنی ، www.irannaz.com
 
عکس هایی از سوژه های داغ و بسیار خنده دار وطنی ، www.irannaz.com
 
عکس هایی از سوژه های داغ و بسیار خنده دار وطنی ، www.irannaz.com
 
عکس هایی از سوژه های داغ و بسیار خنده دار وطنی ، www.irannaz.com
 
عکس هایی از سوژه های داغ و بسیار خنده دار وطنی ، www.irannaz.com
 
عکس هایی از سوژه های داغ و بسیار خنده دار وطنی ، www.irannaz.com
 
عکس هایی از سوژه های داغ و بسیار خنده دار وطنی ، www.irannaz.com
 
عکس هایی از سوژه های داغ و بسیار خنده دار وطنی ، www.irannaz.com
 
نوشته شده در چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت 9:0 توسط | |

گفته شده است که عکس این دو پرنده در کشور اکراین گرفته شده است و میلیون ها نفر در کشور آمریکا و اروپا با دیدن این عکس ها گریه کرده اند. عکاس این عکس ها آنها را به بالاترین قیمت ممکن به روزنامه های فرانسه فروخته است و تمام نسخه های روزنامه در روز انتشار این عکس بطور کامل فروخته شده است.

در تصویر اول پرنده ماده زخمی روی زمین افتاده و  منتظر شوهرش می باشد
 
عکس های عشقی که میلیون ها نفر با آن گریه کردند! ، www.irannaz.com

در تصویر دوم پرنده نر برای همسرش با عشق و دلسوزی غذا می آورد
 
عکس های عشقی که میلیون ها نفر با آن گریه کردند! ، www.irannaz.com

در تصویر سوم پرنده نر مجددا برای همسرش غذا می آورد اما متوجه بی حرکت بودن وی می شود لذا  شوکه شده و سعی می کند او را حرکت دهد
 
عکس های عشقی که میلیون ها نفر با آن گریه کردند! ، www.irannaz.com

لحظه ای که  متوجه مرگ عشق خود می شود و شروع به جیغ زدن و گریه می کند
 
عکس های عشقی که میلیون ها نفر با آن گریه کردند! ، www.irannaz.com

در کنار جنازه همسرش می ایستد و همچنان به شیون می پردازد
 
عکس های عشقی که میلیون ها نفر با آن گریه کردند! ، www.irannaz.com

در آخر مطمئن می شود که عشق به او باز نمی گردد لذا با غم و ناراحتی کنار جنازه وی آرام می ایستد
 
عکس های عشقی که میلیون ها نفر با آن گریه کردند! ، www.irannaz.com

 

نوشته شده در چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت 8:59 توسط | |

 

 
عکس هایی خنده دار و دیدنی از جهان در سال 3000 ، www.irannaz.com
 
عکس هایی خنده دار و دیدنی از جهان در سال 3000 ، www.irannaz.com
 
عکس هایی خنده دار و دیدنی از جهان در سال 3000 ، www.irannaz.com
 
عکس هایی خنده دار و دیدنی از جهان در سال 3000 ، www.irannaz.com
 
عکس هایی خنده دار و دیدنی از جهان در سال 3000 ، www.irannaz.com
 
عکس هایی خنده دار و دیدنی از جهان در سال 3000 ، www.irannaz.com
 
عکس هایی خنده دار و دیدنی از جهان در سال 3000 ، www.irannaz.com
 
عکس هایی خنده دار و دیدنی از جهان در سال 3000 ، www.irannaz.com
 
عکس هایی خنده دار و دیدنی از جهان در سال 3000 ، www.irannaz.com
 
عکس هایی خنده دار و دیدنی از جهان در سال 3000 ، www.irannaz.com
 
عکس هایی خنده دار و دیدنی از جهان در سال 3000 ، www.irannaz.com
 
نوشته شده در چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت 8:56 توسط | |

حالا خواهرزاه منو داشته باشید :
 
 
خواهرزادم کلاس 2 ابتدایی ،
 
 
خواهرم دعواش کرد بعد از
 
 
ند دقیقه رفت براش نامه
 
 
نوشت : مامانه عزیزم
 
 
منو ببخش ، من بچم
 
 
با من قهر نباش ...
 
 
 
انتهای نامه هم نوشته بود :
 
 
بی عصا به آب خواهم
 
 
زد موسی اگر عصا داشت من امید
 
 
دارم !!!!!!!!!!!
نوشته شده در چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت 8:24 توسط zarirazmekar| |

 

نکاتی مهم برای برگزاری عروسی www.taknaz.ir

مراسم عروسی این روزها جایگزین های زیادی پیدا کرده است. از یک مهمانی خانوادگی کوچک گرفته تا جشنی در باغ، خانه یا سفرهای زیارتی و سیاحتی. اما اگر شما جزو آن دسته از زوج هایی هستید که تصمیم دارید مراسم تان را به شکل سنتی و در تالارهای عروسی برگزار کنید، برایتان چند توصیه داریم که بد نیست به آنها دقت بیشتری داشته باشید.

 

به گزارش تک ناز تالارها معمولا راه و چاه برگزاری مراسم را پیش رویتان می گذارند اما همه چیز را نمی توان با اتکا به پیشنهادهای آنها پیش برد. بخشی از خوب برگزار شدن مراسم به دقت نظر و توجه خود شما بر می گردد.

 

 

• فهرست ذخیره مهمانان

 

تعداد مهمانان‌تان را قبل از سفارش غذا، میز و صندلی و... تعیین كنید. فراموش نكنید همیشه تعدادی مهمان رزروی هم داشته باشید. منظور این است كه همیشه روی تعداد ثابتی مهمان حساب نكنید. این احتمال را بدهید كه تعدادی از دعوت شده‌ها به دلایل مختلفی نتوانند در مراسم شما شركت كنند، به همین دلیل در كنار فهرست اصلی مهمانان، فهرست جایگزینی تهیه كنید تا درصورت بروز هر مشكل برای مهمانان اصلی بتوانید بدون كمترین اتلاف زمانی، مهمانان رزرو را جایگزین كنید.

 

 

• شورای مزه برگزار كنید

 

اگر مراسم‌تان را در یك سالن برگزار می‌كنید مطمئنا یكی از ملاك‌های انتخاب مكان برگزاری، كیفیت و قیمت سرویس‌هایی است كه به مهمانان‌تان ارائه می‌دهد. توجه داشته باشید این قیمت‌ها شامل ورودی سالن به تعداد مهمانان، پذیرایی بدو ورود، پذیرایی در طول زمان مراسم و شام می‌شود.

 

قبل از این‌كه برای شام عروسی سفارش غذا بدهید منو غذایی موسسه برگزار‌كننده را به دقت مطالعه كنید. بهتر از مطالعه این است كه این غذاها را امتحان كنید. یعنی یك بار بدون آن‌كه مسئولان این موسسه متوجه شوند و به‌صورت كاملا نامحسوس از انواع غذاهایی كه می‌خواهید یك پرس سفارش دهید. با افراد با تجربه و كسانی كه در این امر صاحب‌نظر هستند، شورای مزه برگزار كنید تا خوب و بد هر نوع غذا را بتوانید تشخیص دهید. براساس همین نظر سنجی می‌توانید بهترین‌ها را انتخاب كنید.


 

•شیرینی با خودتان

 

گاهی وقت ها تالارهای عروسی پیشنهاد می کنند تهیه میوه و شیرینی را بر عهده آنها بگذارید ولی بهتر است زحمت این كار را خودتان بكشید چون شما ذائقه مهمانان‌تان را و سلیقه خوراكی آن‌ها را بهتر می‌دانید. در ضمن با به اندازه تهیه كردن شیرینی و میوه می‌توان در هزینه‌ها كمی تعادل ایجاد كرد. شست‌و‌شوی میوه هم می‌‌تواند با نظارت شما صورت بگیرد.

 

 

• زیاده روی نکنید

 

موسسات برگزار‌كننده مجالس، خدمات متفرقه زیادی ارائه می‌دهند از بادكنك آرایی گرفته تا اجاره كردن هلی‌كوپتر و كالسكه طلایی و لیموزین. شما اندازه جیب و موجودی حساب بانكی‌تان را می‌دانید نه آن‌ها. پس با حساب و كتاب جلو بروید و اجازه ندهید چشم و هم چشمی یا تبلیغ های وسوسه کننده مسئولان تالار شما را وادار به هزینه های گزاف کند.

 

علاوه بر این، به یاد داشته باشید خدمه و مجریان اصلی مراسم از رسم و رسوم خانوادگی و قومی شما بی‌خبرند. پس اگر رسم ویژه‌ای دارید و می‌خواهید اجرا كنید، بهتر است قبل از برگزاری و طی یك جلسه توجیهی آن‌ها را آگاه كنید.

 

 

 

نوشته شده در سه شنبه 26 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت 12:36 توسط zarirazmekar| |

26

 

عکس هایی که میلیون ها بار دیده شد !
این عکس ها میلیون ها بار در در اینترنت در سر تا سر جهان دیده شد.


 

 

 

نوشته شده در سه شنبه 26 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت 12:35 توسط zarirazmekar| |

 

به نقل از سیمرغ ، در نظر سنجی که توسط یک باشگاه بدن سازی در لس آنجلس صورت گرفت این بازیگر انگلیسی با پشت سر گذاشتن "ال مک پرسن" بازیگر و مانکن استرالیایی ، "جنیفر لوپز" و "پیپا میدلتون" خوش اندام ترین زن انتخاب شد.

"هلن میرن" در نظرسنجی که ۲۰۰۰ نفر در آن حضور داشتند با ۱۸ % آرا مقام نخست را بدست آورد و "مک پرسن" ۴۸ ساله با ۱۰% آرا دوم شد.

پیر زن 66 ساله خوش تیپ ترین زن سال !+ عکس www.taknaz.ir

هلن میرن

پیر زن 66 ساله خوش تیپ ترین زن سال !+ عکس www.taknaz.ir

مک پرسن


"جنیفر لوپز" با ۶.۶ % ، "پیپا میدلتون" خواهر کیت میدلتون ، عروس خاندان سلطنتی انگلستان ، با ۴ % آرا و "کیت وینسلت" بازیگر هالیوود با ۳.۹% آرا در رده سوم تا پنجم قرار گرفتند.
در میان مردان نیز "دیوید بکهام" فوتبالیست انگلیسی با ۲۱% ، "دنیل کریگ" بازیگر انگلیسی با ۱۵.۷۵% و سوپر استار هالیوود "جانی دپ" با ۱۰.۲۵ % آرا به ترتیب مقام های اول تا سوم خوش اندام ترین مرد جهان را به خود اختصاص دادند.
 
 
  •  

 

 

نوشته شده در سه شنبه 26 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت 12:32 توسط zarirazmekar| |

 

جزیره ابوموسی یکی از چندین جزایر ایرانی در خلیج فارس میباشد.

عکس هوایی از جزیره ابوموسی www.taknaz.ir
 
 
 
نوشته شده در سه شنبه 26 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت 12:31 توسط zarirazmekar| |

به نقل از خبر آنلاین، باراک اوباما چهل و چهارمین رئیس جمهوری آمریکا تاکنون سه بار متوجه روشن ماندن میکروفون خود در دیدار با رهبران جهان نشده و با همین بی توجهی تیتر " گاف اوباما " در رسانه های بین المللی را به خود اختصاص داده است. 24 ساعت پیش این اتفاق دوباره گریبان آقای اوباما را گرفت. این بار طرف صحبت اوباما، دمیتری مدودف همتای روس او و مکان دیدار حاشیه ای دو رهبر در سئول پایتخت کره جنوبی بود. اوباما پس از گفتگوی مطبوعاتی در حالی که فاصله خود با مدودف را به کمترین حد ممکن رسانده بود در پاسخ به نگرانی های وی در مورد سامانه موشکی امریکا گفت: پس از انتخابات ریاست جمهوری می توانم در بسیاری از مسائل با انعطاف بیشتری برخورد کنم. متن گفتگوی آقای اوباما و مدودف به شرح زیر است:

اوباما : در خصوص مساله سامانه موشکی باید به من فرصت بدهید.
مدودف: بله متوجه منظور شما از فرصت هستم.
اوباما: این آخرین انتخابات من است. پس از این انتخابات می توانم انعطاف پذیری بیشتری به خرج دهم.
مدودف: درک می کنم و پیام شما را به ولادیمیر می رسانم.

شیوه سخن گفتن اوباما با مدودف خشم محافظه کاران آمریکایی را برانگیخت.طرفداران میت رامنی جمهوری خواه که اصلی ترین رقیب اوباما در این انتخابات است بر روی صفحه تویتر خود اینگونه به حرکت رئیس جمهوری شان واکنش نشان دادند: من نسبت به ...... پس از انتخابات انعظاف بیشتری نشان خواهم داد. جای خالی ها را می توانید با هر آنچه که اوباما در دور نخست از انجام آن ترسیده پر کنید. با تحمیل صلح به اسرائیل مثلا!

فارین پالیسی در ادامه این نوشتار به اصلی ترین گاف های تاریخی رهبران جهان از جمله باراک اوباما اشاره می کند:

درد و دل اوباما با سارکوزی در خصوص بنیامین نتانیاهو :

گاف های مشهور رهبران جهان !+ تصاویر www.taknaz.ir


نوامبر 2011/ فرانسه / حاشیه نشست گروه 20 / روزنامه نگارانی که پیش از اعلام دستور برگوش گذاشتن هدفون های مترجم این کار را انجام داده بودند صحبت های خصوصی رئیس جمهوری فرانسه با همتای امریکایی اش را شنیدند. سارکوزی از بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی با عنوان دروغگویی یاد می کند که قابل تحمل نیست! باراک اوباما نیز در واکنش به این درددل سارکوزی می گوید: تو خسته شدی اما من مجبورم هر روز با او سر و کله زده و تحملش کنم!
در ماه مارس همان سال نتانیاهو به دلیل توهین سارکوزی به خود سفرش به پاریس را کنسل کرد. اما با اوباما در کاخ سفید دیداری داشت که باراک هنگام روشن بودن میکروفون ها این بار از دوستی عمیق میان تل آویو و واشنگتن سخن گفت.

برخورد دوپهلو اوباما با امیر قطر:

گاف های مشهور رهبران جهان !+ تصاویر www.taknaz.ir


آوریل 2011/ شیکاگو/ کمپین دریافت کمک های مالی حزب دموکرات / باراک اوباما متوجه نبود که خبرنگار سی بی سی ، همچنان ضبط صوت خود را مقابل او روشن نگاه داشته است. وی پس از پرسش و پاسخ های رایج در گفتگو با کمک کنندگان مالی به حزبش باب درد و دل در خصوص شیخ حامد بن خلیفه آل ثانی امیر قطر را گشود: او مردی پیش رو و بسیا فعال در ترویج روند دموکراسی در خاورمیانه است. در الجزیره اصلاحات ، اصلاحات و اصلاحات را بسیار به چشم می بینید. اما خود امیر به شخصه آدم دموکراتی نیست و می بینیم که در قطر گام های اساسی برای ترویج دموکراسی برنداشته است!

آنچه که این اظهارات اوباما را تحت الشعاع قرار داد صحبت های چند ساعت پیش او در خصوص آل ثانی در دیدار با امیر قطر در کاخ سفید بود. اوباما در این دیدار برخورد دموکرات گونه امیر قطر با مساله لیبی را ستوده و آن را حرکتی در راستای تحقق دموکراسی در خاورمیانه خوانده بود! امیر قطر نیز در ازای این تعریف وعده داد که چند بلیط اختصاصی برای تماشای بازی های جام جهانی 2022 که در دوحه برگزار می شود برای اوباما خواهد فرستاد.

اظهار نظر پوتین در خصوص موشه کاتساو

گاف های مشهور رهبران جهان !+ تصاویر www.taknaz.ir


اکتبر 2006 / مسکو / کنفرانس مطبوعاتی ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری وقت با نخست وزیر رژیم صهیونیستی ایهود اولمرت : در آن زمان موشعه کاتساو رئیس جمهوری وقت رژیم صهیونیستی به تجاوز به زنان زیر دست خود متهم شده بود . پوتین در دیدار با اولمرت زمانی که متوجه روشن بودن میکروفون ها نبود در گوش او زمزمه کرد: هیچ وقت فکر نمی کردم اینچنین کاری از موشه بربیاید!

اظهار نظر جورج بوش در خصوص حزب الله

گاف های مشهور رهبران جهان !+ تصاویر www.taknaz.ir


جولای 2006/ نشست گروه 8 در روسیه/ میکروفون روشن مقابل جورج بوش رئیس جمهوری وقت امریکا و تونی بلر نخست وزیر وقت بریتانیا کار دست آقای رئیس جمهور داد. زمانی که بحث به موضع گیری سازمان ملل در قبال تنش میان رژیم صهیونیستی و حزب الله در لبنان رسید، بوش با لحنی که رسانه ها از آن بی احترامی به بلر یاد کردند گفت: هی بلر! تنها کاری که آنها باید بکنند مذاکره با سوریه برای تحت فشار قرار دادن حزب الله لبنان است.

اظهار نظر ژاکوب شیراک در خصوص انگلیس

گاف های مشهور رهبران جهان !+ تصاویر www.taknaz.ir


جولای 2005 / پاریس : این مساله را نمی توانیم یک گاف اساسی بدانیم اما سر و صداهایی که این اظهار نظر رئیس جمهوری وقت فرانسه به راه انداخت ، آن را در زمره سخنان ناسنجیده سیاستمدارن قرار داد. روزنامه نگارانی که سخنان ژاکوب شیراک با گرهارد شرودر صدر اعظم وقت المان و ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری وقت روسیه را شنود کردند ، شنیدند که وی در خصوص انگلیس گفت: تنها کاری که انگلیسی ها تاکنون برای کشاورزی اروپا انجام داده اند، بیماری جنون گاوی بوده است! نمی توانید به مردمی که تا این اندازه بد آشپزی می کنند، اطمینان کنید. پس از فنلاند ، بدترین غذاها را در انگلیس خورده ام.

اظهار نظر رونالد ریگان در خصوص روسیه

گاف های مشهور رهبران جهان !+ تصاویر www.taknaz.ir

آگوست 1984/ رونالد ریگان رئیس جمهوری وقت امریکا بزرگترین گاف تاریخ کشورش را به نام خود سند زد. وی در حالی که خود را برای یک سخنرانی رادیویی آغاز می کرد بی توجه به روشن بودن میکروفون بادی در غبغب انداخته و گفت: هموطنان عزیز امروز قانونی را امضا کردم که ما را از شر روسیه برای همیشه نجات دهد. ما بمباران را تا 5 دقیقه دیگر آغاز خواهیم کرد!
آمریکایی ها به این بذله گویی رئیس جمهوری خود خندیدند اما روس های خشک که در روزهای جنگ سرد با امریکا بودند ، سخنان ریگان را جدی گرفته و نیروهای خود را به حالت آماده باش درآوردند.
 
نوشته شده در سه شنبه 26 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت 12:29 توسط zarirazmekar| |

 

آخرین زمزمه های دلتنگی

 

 

 

 

 

 

 

 

امشب بغض های تنهایی من دوباره می شکند

چشمانم بس که باریده تحمل نور مهتاب را هم ندارد

آخ که چقدر تنهایم...

دل بیچاره ام بس که سنگ صبورم بوده خرد شده

و انگشتانم بس که برایت نوشته خسته

روبروی آئینه نشسته ام... آیا این منم؟؟!!

شکسته...

دلتنگ...

تنها...

تو با من چه کردی؟

شاید این آخرین زمزمه های دلتنگی ام باشد

دیگر هیچ نخواهم گفت...

اما منتظرم...

انتظار دیدن دوباره تو برای من اکسیر زندگیست

پس برگرد...

عاشقانه برگرد

برای همیشه

..................؟

نوشته شده در سه شنبه 26 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت 12:28 توسط zarirazmekar| |

 

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم

پوشش و حجاب به دلیل اینكه نقش اساسی درمتعادل كردن غریزه ی خود نمایی و تبرّج زن دارد، عامل مهمی برای جلوگیری از بخش بزرگی از پریشانی ها و دغدغه های فكری زنبه شمار می آید؛ زیرا آزادی زن در خودآرایی و به نمایش گذاشتن جلوه های زنانه در بین جامعه،باعث افراط در تجمّل و توجّه به زیبایی های ظاهری می شود كه این توجهافراطی، می تواند بروز اختلالهای روانی را در زن در پی داشته باشد.

images?q=tbn:ANd9GcTbEdPDgVB45vEMxiyn1QIVb2POn7wvvrTI_yae_9rrfQmjDjRwTnvWznSJ

محققان
علوم رفتار در تحلیل خودنمایی بیمارگونه و برخی ناهنجاریهای پوششی برخی افراد معتقدند وقتی زن، بی حجاب و با ظاهری پر اطوار در بین مردان ظاهر می شود، ممكن است عده ای او را مورد تحسین و تكریم (ظاهری) قرار دهند. به همین دلیل وی همواره سعی می كند وضع ظاهری خود را طوری قرار دهد كه بیشتر موردپسند آنها قرار گیرد.

z90am04dnkz0jsmercv.jpg


این كارشناسان با اشاره به آثار آغاز این
رویه اخلاقی افزودند: معمولاً این گونه زنان و دختران برای اینكه محبوبتر شوند، هر روز وقت زیادی را صرف آرایش و تقلید از مدهای جدید می كنند.این روند، می تواند ناراحتیهای روانی زیادی را برای آنان ایجاد كند. نگرانی از اینكه ممكن است همیشه كارها به دلخواه پیش نرود، باعث بروز مشكلاتی برای آنها می شود. برای مثال این تصوّر كه آیا با صرف این همه وقت و هزینه یمالی توانسته اند نظر دیگران را به طرف خود بكشند و مورد پسند آنان شوند یا به عكس، مورد تمسخر و تحقیر آنان هستند، می تواند همواره ذهن آنها را به خود مشغول كند و آنها را به انسان هایی نگران تبدیل سازد.


49036.jpg
 


محققان
به این نكته هم اشاره كردند كه دلیل بعدی كه می تواند بر نگرانی آنها بیفزاید، این تصور است كه هر لحظه رقیبی زیباتر از راه برسد و همچنین دلیل دیگری كه باعث ناراحتی برای آنها می شود، این است كه می بینند به مرور زمان از زیباییشان كاسته می شود و زنان جوانتر و زیباتر جای آنها را می گیرند و نقش آنها را در ربودن دل ها كمتر می كنند. آنها برای اینكه در این رقابت، ضعف خود را جبران كنند، دست به كارهای مختلفی می زنند؛ یعنی تنوع طلبی بیشتر در لباس، آرایش، جلوه گری و خودآرایی كه البته نتیجه ی چندانی برایشان ندارد و آنها درمانده تر می سازد زیرا از شخصیت محكم درونی برخوردار نبوده اند و همواره هدفشان جلب رضایت ظاهری بوده است.

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت
 


محققان
در ادامه به این نتیجه اشاره كردند كه هنگامی كه یك زن در اثر آزادی در خودآرایی و جلوه گری به چنین احساسی رسید، به زودی متوجه می شود كه در این رقابت، دیگر توان مقابله با زنان زیبا و جوان را ندارد، با گذشت زمان و مسن شدن این احساس تلخ در او بیشتر می شود؛ زیرا می بیند همان افرادی كه چندی پیش خریدار به جهت دسترسی آسان و جلوه گری های زنانه اغراق شده اطراف او بودند، دیگر حاضر نیستند با او رفت و آمد داشته باشند و بهای چندانی به او نمی دهند. این مرحله ایست كه زن دچار افسردگی و اضطراب می شود و از تنظیم امور شخصی و اجتماعی خود درمانده می شود و اگر پذیرای واقعیت نباشد حتی گاه دیده شده كه دست به خودكشی می زند.

r3j1gkp5haigv4sjdcsu.jpg
 

در همین زمینه نویسنده ی كتاب چهره ی عریان زن می نویسد: زیبایی، به نمایش برجستگیهای بدن و آرایشی كهاضطراب درونی و فقدان اعتماد به نفس را پنهان می كند، نیست؛ بلكه پیش از هر چیز مدیون قدرت تفكر، سلامت و كمال نفس است. چه بسیار دخترانی كه به سبب شوق دستیابی به نشانه های مقبول زیبایی و زنانگی، به اختلالات روانی و اضطراب های گوناگون مبتلا شده اند. گمان و تصور یك دختر این است كه زندگی و آینده اش به اندازه ی بینی و یا خمیدگی مژههایش بستگی دارد، تا آنجا كه حتی یك میلیمتر كوتاهی طول مژه نیز می تواند به مسئله ای جدی و بحرانی واقعی در زندگی او تبدیل شود.


1332198288.jpg
 


واقعیت این است كه وقتی زن تمام زیباییهای خود را در معرض تماشای عموم قرار داد، دیگر چیزی برای جلب نظر ندارد و براساس قانون عرضه و تقاضا، ارزش خود را از دست خواهد داد. در حالیكه به گواه روانشناسان و محققان علوم رفتاری بر اساس یك منطق تجربی و عقلانی رعایت پوشش مناسب سبب افزایش زیبایی زن می شود.



●●●▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬●●●▬▬▬▬▬▬▬▬▬●●●

هر مقاله ی را دوست داشتی
برای دوستانتم دوست داشته باش داغ کنید تا دوستانتان هم بخونن


بهر فرج و ظهور مهدی فاطمه (عج) صلوات


اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وآلِ مُحَمَّدٍ وعَجِّلْ فَرَجَهُمْ


التماس دعآ


 
 
نوشته شده در سه شنبه 26 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت 12:27 توسط zarirazmekar| |

 

تو آیا عاشقی کردی بفهمی عشق یعنی چه؟

تو آیا با شقایق بوده‌ای گاهی؟

نشستی پای اشکِ شمعِ گریان تا سحر یک شب؟

 

تو آیا قاصدک‌های رها را دیده‌ای هرگز،

که از شرم نبود شاد‌پیغامی،

میان کوچه‌ها سرگشته می‌چرخند؟

نپرسیدی چرا وقتی که یاسی، عطر خود تقدیم باغی می‌کند

چیزی نمی‌خواهد

 

و چشمان تو آیا سوره‌ای از این کتاب هستی زیبا،

تلاوت کرده با تدبیر؟

 

تو از خورشید پرسیدی، چرا

بی‌منت و با مهر می‌تابد؟

تو رمز عاشقی، از بال پروانه، میان شعله‌های شمع، پرسیدی؟

تو آیا در شبی، با کرم شب‌تابی سخن گفتی

از او پرسیده‌ای راز هدایت، در شبی تاریک؟

تو آیا، یاکریمی دیده‌ای در آشیان، بی‌عشق بنشیند؟

تو ماه آسمان را دیده‌ای، رخ از نگاه عاشقان نیمه‌شب‌ها بربتاباند؟

تو آیا دیده‌ای برگی برنجد از حضور خار بنشسته کنار قامت یک گل؟

و گلبرگ گلی، عطر خودش، پنهان کند، از ساحت باغی؟

تو آیا خوانده‌ای با بلبلان، آواز آزادی؟

 

تو آیا هیچ می‌دانی،

اگر عاشق نباشی، مرده‌ای در خویش؟

نمی‌دانی که گاهی، شانه‌ای، دستی، کلامی را نمی‌یابی ولیکن سینه‌ات لبریز از عشق است…

تو پرسیدی شبی، احوال ماه و خوشه زیبای پروین را؟

جواب چشمک یک از هزاران اخترِ آسمان را، داده‌ای آیا ؟!

 

ببینم، با محبت، مهر، زیبایی،

تو آیا جمله می‌سازی؟

 

نفهمیدی چرا دل‌بستِ فالِ فالگیری می‌شوی با ذوق!

که فردا می‌رسد پیغام شادی!

یک نفر با اسب می‌آید!

و گنجی هم تو را خوشبخت خواهد کرد!

تو فهمیدی چرا همسایه‌ات دیگر نمی‌خندد؟

چرا گلدان پشت پنجره، خشکیده از بی‌آبیِ احساس؟

نفهمیدی چرا آیینه هم، اخمِ نشسته بر جبینِ مردمان را برنمی‌تابد؟

نپرسیدی خدا را، در کدامین پیچ، ره گم کرده‌ای آیا؟

 

جوابم را نمی‌خواهی تو پاسخ داد، ای آیینه دیوار!!؟

ز خود پرسیده‌ام در تو!

که عاشق بوده‌ام آیا!!؟

جوابش را تو هم، البته می‌دانی

سکوت مانده بر لب را

تو هم ای من!

به گوش بسته می‌خوانی

رمـز عاشـقی ...

 

نوشته شده در سه شنبه 26 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت 12:27 توسط zarirazmekar| |

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم

نماز، راهبر و رهبر، وسیله قرب به داور، و نسبت به عبادات دیگر هم چون جوهر، و در دنیا و آخرت ناصر و یاور، و بر تمام خوبی ها مصدر، و واجب بر جمله افراد بشر است.


-
نماز، برای زندگی بهترین حاصل، و فاقد آن موجودی ناقابل، و كشتی نشینان حیات را ساحل، و برای راهروان راه بهترین منزل، ودل عشاق حقیقی به آن مایل، و روح در حال پرواز را محمل، وشمعروشنی بخش هر محفل، و بین انسان و عذاب فردا حائل.


●●●▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬●●●▬▬▬▬▬▬▬▬▬●●●

هر مقاله ی را دوست داشتی
برای دوستانتم دوست داشته باش داغ کنید تا دوستانتان هم بخونن


بهر فرج و ظهور مهدی فاطمه (عج) صلوات


اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وآلِ مُحَمَّدٍ وعَجِّلْ فَرَجَهُمْ


التماس دعآ
 
 
 
نوشته شده در سه شنبه 26 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت 12:26 توسط zarirazmekar| |


زچشمت اگرچه که دورم هنوز *** پر از اوج و عشق و غرورم هنوز

اگــر غصه بارید از مـاه و سال *** به یاد گذشته صبورم هنوز

شـکستند اگر قاب یــاد مــرا *** دل شیشه دارم بلورم هنوز

ســفر چاره دردهایم نـشد *** پر از فکر راه عبورم هنوز

سـتاره شدن کار سختی نبود *** گذشتم لی غرق نورم هنوز

پــر از خاطرات قشنگ توام *** پر از یاد و شوق و مرورم هنوز

 

 

نوشته شده در سه شنبه 26 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت 12:25 توسط zarirazmekar| |

 

لحظه های سرد زندگی

همچنان لحظه های سرد تنهایی میگذرد اما هنوز باور ندارم که تنهایم ! همچنان عمر میگذرد ولی هنوز باور ندارم ،
که در این دو روز دنیا دو روز آن پر از غم است
همچنان زندگی ساز خودش را میزند ،
ولی سرنوشت با آن ساز نمی رقصد !
همچنان در حسرت بهار نشسته ام ،
اما نمیدانم که خزانی زیباتر از بهار را پشت سر گذاشتم !
این دل لحظه به لحظه بهانه هایش را بیشتر میکند ،
اما نمیداند حتی این بهانه ها نیز دیگر به او یاری نمی آید !
همچنان این لحظه های نفس گیر زندگی را میگذارنم
اما هنوز باور ندارم که دیگر هیچ امیدی در قلبم نیست !
امید من دیروز بود که گذشت ،
امید من فرداست که از فردا نیز نا امیدم !
دیروز هر چه بود گذشت ، اما هر چه پیش خواهد
آمد دیگر نخواهد گذشت و در دلم باقی خواهد ماند !
همچنان از نگاه گل پژمرده در گلدان خشک میفهمم که پرپرم !
همچنان از آواز بی صدا پرنده در قفس میفهمم که من نیز در قفسی به بزرگی دنیا اسیرم !
همچنان از سکوت سرد شبانه میفهمم که آسمان بی مهتاب است
و امشب نیز شب دلگیریست !

کسی نیست که به داد این دل برسد ،

هر کسی به داد دل خودش میرسد ،

به داد و فریاد این دل تنها نمیرسد !

همچنان باید درون خودم فریاد بزنم ،



درون خودم اشک بریزم و ناله کنم !

ای خدا تو شاهد روزگار من باش ،

و بیا این درد بی درمان مرا درمان کن !


دلم میخواهد امیدوار باشم ، اما امید من خواب است !

همچنان لحظه های سرد زندگی میگذرد

 

نوشته شده در سه شنبه 26 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت 12:25 توسط zarirazmekar| |

 

پرسید چقدر مرا دوست داری؟

 

چقدر منو دوست داری؟

این است یک عشق جاودانه

لحظه ایست عاشقانه

کلامیست صادقانه

پرسید چقدر مرا دوست داری ؟

سکوتی کردم . چند لحظه به چشم هایش خیره شدم …

گفتم : دوستت دارم به آن اندازه ای که عاشقتم . عاشق یک عشق واقعی . عاشق تو …

عاشقی که برای رسیدن به تو لحظه شماری می کند .

به عشق این لحظه های انتظار * دوستت دارم * .

به اندازه ی تمام لحظات زندگیم تا آخر عمر عاشقتم …

....

 

به عشق اینکه تو را تا آخرین نفس دارم * دوستت دارم * .

به عشق اینکه گاهی با تو و گهگاهی به یاد تو . در زیر باران قدم میزنم . عاشق بارانم . . .

به عشق آمدن باران و به اندازه ی تمام قطره های باران * دوستت دارم * .

به عشق تو به آسمان پر ستاره خیره می شوم .

به اندازه ی تمام ستاره های آسمان * دوستت دارم * .

به عشق دیدنت بی قرارم . حالا که تو را دارم هیچ غمی جز غم دلتنگی ات در دل ندارم .

به اندازه ی تمام لحظات بی قراری و دلتنگی * دوستت دارم * . . .

من که عاشق چشم هایت هستم . عاشق گرفتن دست های مهربانت هستم

به عشق آن چشم های زیبایت * دوستت دارم * .

لحظه های عاشقی با تو چقدر شیرین است .

آن گاه که با تو هستم یک لحظه تنها ماندن نفس گیر است …

به شیرینی لحظه های عاشقی * دوستت دارم * .

من که تنها تو را دارم . از تمام دار دنیا فقط تو را می خواهم . تو تنها آرزویم هستی …

به اندازه ی تمام آرزو هایم که تنها تویی .

به اندازه ی دنیا که

می خواهم دنیا نباشد و تنها تو برای من باشی

به اندازه ی همان تنهایی که یا تنها با تو هستم و یا تنها به یاد تو هستم . ای عشق من …

ای بهترینم … به عشق تمام این عشق ها * دوستت دارم * .

پرسیدم : به جواب این سوال رسیدی ؟

این بار او سکوت کرد .

و این بار او با چشم های خیسش به چشم هایم خیره شد …

اشک هایش را پاک کردم و این سکوت عاشقانه هم چنان ادامه داشت …

و من باز هم گفتم : به اندازه ی وسعت این سکوت عاشقانه که بین ما برپاست

نوشته شده در سه شنبه 26 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت 12:24 توسط zarirazmekar| |

 

بعد دیدار تو

بعد دیدار تو
تو مثل راز پاییزی و من رنگ زمستانم
چگونه دل اسیرت شد قسم به شب نمی دانم


تو مثل
شمعدانی ها پر از رازی و زیبایی
و من در پیش چشمان تو مشتی خاک گلدانم


تو دریای ترینی آبی و آرام و بی پایان
و من موج گرفتاری اسیر دست طوفانم
تو مثل آسمانی مهربان و آبی و شفاف
و من در آرزوی قطره های پک بارانم


نمی دانم چه باید کرد با این روح آشفته
به فریادم برس ای عشق من امشب پریشانم
تو دنیای منی بی انتها و ساکت و سرشار
و من تنها در این دنیای دور از غصه مهمانم


تو مثل مرز احساسی قشنگ و دور و نامعلوم
و من در حسرت دیدار چشمت رو به پایانم
تو مثل مرهمی بر بال بی جان کبوتر


و من هم یک کبوتر تشنه باران درمانم
بمان امشب کنار لحظه های بی قرار من
ببین با تو چه رویایی ست رنگ شوق چشمانم


شبی یک شاخه نیلوفر به دست آبیت دادم
هنوز از عطر دستانت پر از شوق است دستانم
تو فکر خواب گلهایی که یک شب باد ویران کرد
و من خواب ترا می بینم و لبخند پنهانم


تو مثل لحظه ای هستی که باران تازه می گیرد
و من مرغی که از عشقت فقط بی تاب و حیرانم
تو می ایی و من گل می دهم در سایه چشمت
و بعد از تو منم با غصه های قلب سوزانم


تو مثل چشمه اشکی که از یک ابر می بارد
و من تنها ترین نیلوفر رو به گلستانم
شبست و نغمه مهتاب و مرغان سفر کرده
و شاید یک مه کمرنگ از شعری که می خوانم


تمام آرزوهایم زمانی سبز میگردد
که تو یک شب بگویی دوستم داری تو می دانم
غروب آخر شعرم پر از آرامش دریاست
و من امشب قسم خوردم تر ا هرگز نرنجانم


به جان هر چه عاشق توی این دنیای پر غوغاست
قدم بگذار روی کوچه های قلب ویرانم
بدون تو شبی تنها و بی فانوس خواهم مرد
دعا کن بعد دیدار تو باشد وقت پایانم

  •  

 

 

نوشته شده در سه شنبه 26 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت 12:23 توسط zarirazmekar| |

روزی شیوانا پیر معرفت یکی از شاگردانش را دید که زانوی غم بغل گرفته و گوشه ای غمگین نشسته است. شیوانا نزد او رفت و جویای حالش شد. شاگرد لب به سخن گشود و از بی وفایی یار صحبت کرد و اینکه دختر مورد علاقه اش به او جواب منفی داده و پیشنهاد ازدواج دیگری را پذیرفته است…


شاگرد گفت که سالهای متمادی عشق دختر را در قلب خود حفظ کرده بود و بارفتن دختر به خانه مرد دیگر او احساس می کند باید برای همیشه با عشقش خداحافظی کند.

شیوانا با تبسم گفت:” اما عشق تو به دخترک چه ربطی به دخترک دارد!؟”

شاگرد با حیرت گفت:” ولی اگر او نبود این عشق و شور و هیجان هم در وجود من نبود!؟”

شیوانا با لبخند گفت:” چه کسی چنین گفته است. تو اهل دل و عشق ورزیدن هستی و به همین دلیل آتش عشق و شوریدگی دل تو را هدف قرار داده است. این ربطی به دخترک ندارد. هرکس دیگر هم جای دختر بود تو این آتش عشق را به سمت او می فرستادی. بگذار دخترک برود!

این عشق را به سوی دختر دیگری بفرست. مهم این است که شعله این عشق را در دلت خاموش نکنی . معشوق فرقی نمی کند چه کسی باشد! دخترک اگر رفت با رفتنش پیغام داد که لیاقت این آتش ارزشمند را ندارد. چه بهتر! بگذار او برود تا صاحب واقعی این شور و هیجان فرصت جلوه گری و ظهور پیدا کند! به همین سادگی!”

 

 

 

نوشته شده در سه شنبه 26 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت 11:51 توسط zarirazmekar| |

شرایط بحرانی ینی اینکه

بابات بهت زنگ بزنه بگه کار مهم دارم پ

سورد لپتاپت چیه

تو هم رمزت از خاک

 

بر سری ترین کلمات تشکیل شده باشه ! :) )

 

نوشته شده در سه شنبه 26 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت 11:12 توسط zarirazmekar| |

 

عمل جراحی کامل صورت "ریچارد لی نوریس" توسط یک تیم پزشکی در مرکز جراحی دانشگاه مریلند و به سرپرستی دکتر ادواردو رودریگز انجام شد.
این شخص بر اثر حادثه تیراندازی در سال 1997، لبها، بینی، حس بویایی، دندانها و بخش زیادی از دهانش را از دست داد. او پس از آن در طول روز در خانه می ماند و تنها شب هنگام بیرون می رفت و از ماسک برای پوشاندن صورت از دست رفته اش استفاده می کرد.
اما چند روز پیش، یک تیم پزشکی پس از یک عمل جراحی 36 ساعته توانستند یک پیوند کامل صورت را به این مرد هدیه دهند. صورتی که از خط رویش مو آغاز شد و به گردن او ختم شد. آنها همچنین، دندانها، زبان و آرواره های بالا و پایین لیچارد را نیز ترمیم کردند. لیچارد نیز به سرعت بهبود پیدا کرد و امروزه می تواند دهانش را باز و بسته کند، دندانهای جدیدش را مسواک بزند و صورت تازه اش را اصلاح کند.
 

 

 

 

 

نوشته شده در سه شنبه 26 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت 10:52 توسط zarirazmekar| |

 

عمل جراحی کامل صورت "ریچارد لی نوریس" توسط یک تیم پزشکی در مرکز جراحی دانشگاه مریلند و به سرپرستی دکتر ادواردو رودریگز انجام شد.
این شخص بر اثر حادثه تیراندازی در سال 1997، لبها، بینی، حس بویایی، دندانها و بخش زیادی از دهانش را از دست داد. او پس از آن در طول روز در خانه می ماند و تنها شب هنگام بیرون می رفت و از ماسک برای پوشاندن صورت از دست رفته اش استفاده می کرد.
اما چند روز پیش، یک تیم پزشکی پس از یک عمل جراحی 36 ساعته توانستند یک پیوند کامل صورت را به این مرد هدیه دهند. صورتی که از خط رویش مو آغاز شد و به گردن او ختم شد. آنها همچنین، دندانها، زبان و آرواره های بالا و پایین لیچارد را نیز ترمیم کردند. لیچارد نیز به سرعت بهبود پیدا کرد و امروزه می تواند دهانش را باز و بسته کند، دندانهای جدیدش را مسواک بزند و صورت تازه اش را اصلاح کند.
 

 

 

 

 

نوشته شده در سه شنبه 26 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت 10:52 توسط zarirazmekar| |

محققان هلندی برای آن دسته افرادی كه لحظه ای از رایانه خود جدا نیستند، دست به ساخت شلوارهایی زده كه این ارتباط را همیشگی می سازد!


به گزارش سرویس فناوری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، طراحی جدید «اریك د نیجس» و «تیم اسمیت» از شركت طراحی Nieuwe Heren، شلوارهای جین دارای یك صفحه كلید، ماوس و اسپیكر كاملا كاربردی هستند كه در بخش بالایی پارچه آنها دوخته شده اند.

این شلوارها كه «زیبایی و گیك» نام دارند، برای ارائه سهولت حركت بیشتر كاربران در زمان استفاده از رایانه طراحی شده اند.

به گفته این طراحان، این شلوارها از وزن زیادی برخوردار نبوده و با وجود این لوازم، تنها كمی از شلوارهای جین عادی سنگین تر هستند.

ایده اصلی این طراحی آن است كه برای استفاده از رایانه نیازی به حفظ فاصله نزدیك با آن نیست
نوشته شده در سه شنبه 26 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت 10:51 توسط zarirazmekar| |

 

یک مرد بنگلادشی پس از آن که متوجه شد همسرش بدون اجازه‌ی او اقدام به ادامه تحصیل کرده است انگشتان او را قطع کرد!

این مرد که یک کارگر مهاجر در امارات متحده عربی است، پس از بازگشت به بنگلادش به بهانه‌ی اینکه می‌خواهد با دادن هدیه‌ای همسرش حوا اختر را غافلگیر کند، چشمان و دهان او را بست و پنج انگشت دست راست او را قطع کرد.
این مرد 30 ساله همچنین برای آن که از غیر قابل پیوند بودن انگشتان همسر 21 ساله خود اطمینان حاصل کند، آن‌ها را به درون سطل زباله انداخت.

حوا اختر در حال حاضر می‌خواهد نوشتن با دست چپ را تمرین کند، چرا که او همچنان مصمم به ادامه تحصیل است. پلیس بنگلادش این مرد را دستگیر کرده است و گروه‌های حقوق بشری خواهان حبس ابد برای او هستند.

 

 

 

نوشته شده در سه شنبه 26 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت 10:50 توسط zarirazmekar| |

 

به گزارش واحد مركزی خبر زنجان، زمستان سال ۸۲ جوان ۲۱ ساله ای به نام محمدرضا پیكانی كه دچار یك بیماری ویروسی شده بود، پس از چند بار مراجعه به پزشك، هوشیاری اش را از دست داد و به كما رفت.

پس از مدتی در حالی كه پزشكان امید چندانی به نجات این جوان نداشتند، وی به درخواست همسرش از بیمارستان به خانه انتقال یافت و زن جوان با تلاش شبانه روزی و مراقبت از او، امید داشت شوهرش سلامت خود را بازخواهد یافت.

پس از ۹ سال، روز گذشته این زن یكباره با مشاهده لبخند شوهرش، متوجه شد تلاش هایش به بار نشسته و شوهر بیمارش كه از ۹ سال پیش دچار فلج مغزی شده بود، بار دیگر به زندگی بازگشته است.

با انتقال مرد بیمار به بیمارستان، پزشكان اعلام كردند، بهبود این بیمار در حالی كه امید چندانی برای بازگشت دوباره او به زندگی وجود نداشت، شبیه معجزه است.

خانم عباس آبادی، همسر مرد بیمار در این باره گفت: همراه ۲ فرزندم و با تكیه بر قدرت بی پایان الهی و امید به بهبود همسرم، مشكلات را تحمل كردم و اكنون خداوند پاداش تلاش هایمان را داده است.

 

 

 

نوشته شده در سه شنبه 26 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت 10:50 توسط zarirazmekar| |

کشف اسکلت زوجی که ۱۵۰۰ سال است دست در دست هم دارند!

باستان شناسان ایتالیایی موفق به کشف اسکلت زوجی شدند که حدود یک هزار و ۵۰۰ سال پیش دفن شده‌اند اما هنوز هم دست‌های یکدیگر را در دست می‌فشارند. بقایای باقیمانده از اسکلت یک زوج از دوران روم باستان نشان می‌دهد این زن و مرد یک هزار و ۵۰۰ سال دست‌های یکدیگر را گرفته‌اند.


برنا: باستان شناسان ایتالیایی معتقدند این زوج به طور همزمان بین قرن ۵ و ۶ پس از میلاد در شمال مرکزی ایتالیا به خاک سپرده شده‌اند. یک حلقه برنزی در انگشتان زن دیده می‌شود و به نظر می‌رسد که این زن در حال نگاه کردن به مرد است.

باستان شناسان معتقدند این دو هنگام دفن شدن به صورت یکدیگر خیره شده بودند. وضعیت ستون مهره مرد نشان می‌دهد سر وی پس از مرگ به سمت دیگری چرخیده است. این ۲ اسکلت توسط باستان شناسان دانشگاه بولونیا در ایتالیا مورد مطالعه و بررسی قرار میگیرد تا سن، نسبت و همچنین علت مرگ آنها مشخص شود.

'گویا گناهشان عشق بوده!
 

 

 

نوشته شده در سه شنبه 26 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت 10:48 توسط zarirazmekar| |

جانی دپ در آستانه مرگ خندید!


آفتاب : جانی دپ بازیگر مشهور هالیوود همراه کارگران بروس رابینسون سوار یک هواپیمای شخصی به مقصد لس آنجلس بود که ناگهان موتور هواپیما خاموش شد اما در حالیکه هواپیما در حال سقوط بود هر دوی آنها خندیدند و خودشان هم از این عکس العمل عجیب تعجب کردند.

جانی درباره این اتفاق گفت:"ناگهان هواپیما خاموش شد . صدای موتور کاملا" قطع شد . سکوت وحشتناکی همه جا را فرا گرفته بود . بروس و من یکدیگر را نگاه می کردیم که ناگهان گفتم: آیا زمانش فرا رسیده است؟"

" هیچ کس حتی یک کلمه هم حرف نمی زد ، فقط من و بروس کنار هم نشسته بودیم و می گفتیم : این پایان کار است . زمان مرگ ما فرا رسیده ودر آن لحظه واقعا" گمان می کردیم که همه چیز به این شکل تمام میشود .از شدت هیجان و استرس و از فکر کردن به اینکه زمان مرگ ما فرار رسیده و ما به این شکل می میریم، هردو خندیدیم ."

اگرچه موتور هواپیما دوباره روشن شد و آنها نجات یافتند اما جانی دپ معتقد است که این اتفاق باعث شد که پیوند عمیقی بین او و بروس ایجاد شود.

او گفت:"موتور هواپیما دوباره روشن شد و ما دوباره به سمت بالا حرکت کردیم اما این تجربه مشترک باعث شد که پیوند بزرگ و عمیقی بین من و بروس ایجاد شود .هر دوی ما در یک لحظه احساس سقوط و مرگ را تجربه کردیم."

 

 

نوشته شده در سه شنبه 26 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت 8:52 توسط zarirazmekar| |


Power By: LoxBlog.Com