tafakor90

salam khoshhal misham ba man bashin va jadedtaren haro begem



تـا بـه کـی در غم تـو ناله‌ی شبـگـیـر کـنـم ؟!

دل دیـوانـه از آن شــد که نـصـیـحـت شـنـود

مـگـرش هـم ز سـر زلـف تـو زنـجـیـر کـنـم

آنچـه در مدّت هـجـر تـو کـشـیـدم ، هیهات !

در یـکی نـامـه محـال سـت که تـحـریر کـنـم

بـا ســـر زلـف تـو مجـمـوع پـریـشـانی خـود

کـو مـجـالی ؟ که سراسر هـمه تـقـریـر کـنـم

آن زمان کـــــــــــــآرزوی دیـدن جانـم باشـد

در نـظـر نقـش رخ خوب تـو تـصـویـر کـنـم

گـر بـدانـم کـه وصـال تـو بـدیـن دسـت دهـد

دیــن و دل را هـمـه دربـازم و تـوفــیـر کـنـم

دور شـو از برم ای واعـظ و بیهـوده مـگـوی

مـن نـه آنـم کـه دگــر گـوش به تـزویـر کـنـم

نیسـت امـّیـد صـَلاحی ز فـسـاد حـافــــــــــظ

چون که تقدیر چنین است ، چه تدبـیـر کـنـم ؟!

نوشته شده در شنبه 27 اسفند 1390برچسب:,ساعت 11:28 توسط zarirazmekar| |

 

 shirin_sooskesiah آیا وکیلم شما را به مهر :


گوگل عدد سکه بهار آزادی / یک وب کم / سند یک سایت اینترنت اختصاصی دات

 

کام / یک مودم DSL / اینترنت پرسرعت به اندازه طول عمر نوح! / LCD و

 

شمعدان / یک هدست بی سیم / چهارده روم اختصاصی به نیت چهارده ... / پنج گیگا

 

بایت میل باکس اختصاصی به نیت پنج ...


به عقد دائم آقای feri_ferferi در بیاورم ؟


جمعیت : عروس رفته آف هاش رو چک کنه!!!


حاج آقا : برای بار دوم آیا وکیلم ؟


جمعیت : عروس رفته ویروس کش آپدیت کنه!!


حاج آقا :!!!BUZZ , برای بار سوم خفم کردی آیا وکیلم ؟


عروس : با اجازه بزرگترهای Room بله!


گوگل عددی است که تشکیل یافته از 1 و هزار صفر جلوی

نوشته شده در شنبه 27 اسفند 1390برچسب:,ساعت 10:54 توسط zarirazmekar| |

 

تعریف
دریچه واژن یک غشای مخاطی نازکی دارد که پرده بکارت نامیده می‌شود. وسط آن سوراخی وجود دارد که عبور خون را طی قاعدگی میسر می‌کند. پرده بکارت در خانم‌های مختلف شکل‌ها و اندازه‌های متفاوتی دارد؛ حتی بعضی از دختران بدون پرده بکارت به دنیا می‌آیند. این پرده هیچ عملکرد بیولوژیکی ندارد.


محل قرارگیری
محل پرده بکارت اندام ‌جنسی خارجی می‌باشد: دهانه واژن که تقریباً سوراخ را می‌پوشاند. پرده بکارت در عمق واژن قرار نمی‌گیرد اما با استفاده از یک آینه که در دهانه واژن قرار داده شود، با باز نگه داشتن پاها و سایر قسمت‌های اندام ‌جنسی قابل مشاهده است.


انواع پرده بکارت

انواع مهم آن عبارتند از :

۱- پرده بکارت بدون منفذ*
۲- پرده بکارت مثلثی
۳- پرده بکارت نوع حلقوی(قابل اتساع و غیرقابل اتساع)*
۴- پرده بکارت نوع هلالی*
۵- پرده بکارت نوع پل دار(دو تکه)*
۶- پرده بکارت نوع غربالی*
۷- پرده بکارت نوع زبانه دار
۸- پرده بکارت نوع دندانه دار*
۹- عدم وجود پرده بکارت به طور طبیعی
۱۰- پرده بکارت بسیار سخت و سفت



در مواردی ممکن است پرده بکارت فاقد سوراخ باشد . این عارضه علائمی ندارد ولی در دوران بلوغ که به علت شروع عادت ماهیانه ،خونریزی ماهیانه سبب تجمع خون و ترشحات در مهبل و بروز درد و علائمی دیگر خواهد شد لازم است پرده بکارت با مجوز قضائی و صدور گواهی لازم برای بیمار برداشته شود.

شایع ترین نوع پرده بکارت ، مثلثی است که در ۵۰ تا ۶۰% دختران دیده می شود.

به‌طور کلی، با بالا رفتن سن، پرده دچار تغییرات مختلفی می‌شود. .

مسئله ساز ترین نوع پرده بکارت نوع حلقوی است.

پرده های بکارت حلقوی دو نوعند : ۱)قابل اتساع ۲)غیرقابل اتساع

انواع پرده های بکارت حلقوی غیرقابل اتساع در حین اولین دخول آلت تناسلی مردانه پاره شده و مانند سایر انواع هستند اما انواع حلقوی قابل اتساع علیرغم دخول ممکنست پاره نشده و برای مرد این تصور را ایجاد کنند که همسر او باکره نبوده است.این توهم سبب مراجعه مکرر زوجین جوان به پزشکی قانونی است که با یک معاینه سطحی و توضیحات لازم رفع خواهد شد.در عین حال در لبه پرده بکارت حلقوی قابل اتساع می توان علائم سائیدگی خفیف یا خونمردگی را مشاهده کرد.

اما انواع دیگری از پرده بکارت نیز وجود دارد که نیاز به دخالت جراحی دارند زیرا در عملکرد طبیعی بدن اخلال ایجاد می‌کند. این پرده‌های مشکل‌ساز از قرار زیر هستند:


- پرده بکارت بسته
این نوع پرده بکارت به طور کامل دهانه واژن را می‌بندد و از عبور جریان خون و ترشحات دیگر جلوگیری می‌کند و می‌تواند درنتیجه وجود ناهنجاری‌ در سلول‌های مخاطی پرده بکارت ایجاد شود. این نوع پرده منجر به جمع شدن و عقب‌گرد خون در واژن و همچنین افزایش حجم شکم و درد در این ناحیه می‌شود. زنانی که چنین پرده‌ای دارند دچار بروز اختلال در دفع و ادرار می‌شوند. وقتی این علائم درکنار هم و فقدان عادت‌ ماهیانه ایجاد شوند، پرده بکارت بسته تشخیص داده می‌شود.

بااینکه برخی از این نوع پرده‌ها با بزرگ‌تر شدن دختر و ورود او به نوجوانی کم‌کم قابلیت ارتجاعی بیشتری پیدا کرده و خودبه‌خود کمی باز می‌شوند، برخی از آنها نیز برای باز شدن نیازمند عمل‌جراحی می‌شوند. در این روش یک قسمت کوچکی از پرده برداشته می‌شود تا دریچه‌ای ایجاد شود که عبور خون را به خارج از واژن مقدور می‌کند. اما این عمل نباید روی کودکان انجام شود زیرا استروژن کافی در بدن خود ندارند. باید ابتدا سطح استروژن در بدن از طریق آزمایش سینه که علائمی از بزرگ شدن سینه را نشان می‌دهد، اندازه‌گیری شود.


- پرده بکارت بسته با سوراخ ریز
در این نوع پرده، به نظر می‌رسد که دریچه واژن کاملاً با پرده پوشانده شده است و این نوع پرده معمولاً با پرده بسته اشتباه گرفته می‌شود اما با آزمایش دقیق سوراخی در پرده مشاهده می‌شود که معمولاً بااستفاده از میکروسکوپ قابل مشاهده است. در این وضعیت، مقدار کمی خون قاعدگی می‌تواند از آن عبور کند اما بااینحال این دریچه آنقدر بزرگ نیست که خونریزی را تسهیل کند. این افراد معمولاً بخاطر کند بودن خروج خون از واژن پریودهای طولانی‌تری دارند. زمانی که این زنان از تامپون استفاده می‌کنند دچار درد می‌شوند و بااینکه ممکن است فرد بتواند تامپون بگذارد اما درآوردن آن معمولاً برایش دشوار خواهد بود. رابطه جنسی نیز تجربه‌ای بسیار دردناک خواهد بود زیرا این پرده‌ها طی رابطه پاره می‌شوند.

این نوع پرده بکارت به مرور زمان کشیده شده و سوراخ بزرگ‌تر می‌شود. اما برای تسهیل وضعیت در مدت کوتاه نیاز به عمل جراحی است، یک عمل کوتاه و ساده مثل عملی که برای پرده‌های بسته انجام می‌شود. یک قسمت کوچک از بافت پرده بکارت برداشته شده تا سوراخ بزرگتر شود. این عمل عبور خون را طی قاعدگی آسان‌تر می‌کند.


- پرده بکارت تیغه‌ای یا دوسوراخی
در این نوع پرده دسته بافت اضافه‌ای وجود دارد که نه تنها یک سوراخ بلکه دو سوراخ واژن ایجاد می‌کند. زنانی که چنین پرده‌ای دارند موقع استفاده از تامپون اذیت می‌شوند. خونریزی قاعدگی نیز برای عبور از این سوراخ‌های ریز با مشکل مواجه می‌شود. رابطه ‌جنسی نیز برای زنانی که چنین پرده‌هایی دارند، دردناک بوده و با خونریزی طولانی همراه است. برای پاره کردن این نوع پرده بهتر است عمل جراحی انجام شود زیرا پاره کردن توسط خود شخص با ناراحتی و مشکلات دیگر همراه خواهد بود.

این نوع پرده بسیار نادر است و در یک نفر از هر 2000 نفر اتفاق می‌افتد و بیشتر تشخیصات طی دوران نوجوانی و معمولاً تصادفی انجام می‌گیرد. خوشبختانه جراحی پرده دوسوراخی سریع است و علائم آن نیز به زودی از بین می‌رود. این عمل حدود 15 دقیقه به طول می‌انجامد و فقط کمی ناراحتی بدون درد به همراه دارد. در این جراحی، نوار بین دو سوراخ بریده می‌شود تا سوراخ بزرگتر شود. بعد از گذشت یک روز، فرد می‌تواند به فعالیت‌های روزمره خود برگردد. بعد از عمل فرد می‌تواند به راحتی از تامپون استفاده کرده و بدون درد و خونریزی رابطه‌ جنسی داشته باشد.

انواع پرده بکارت: محل، تعاریف، جراحی و ترمیم + عکس انواع پرده بکارت: محل، تعاریف، جراحی و ترمیم + عکس انواع پرده بکارت: محل، تعاریف، جراحی و ترمیم + عکس

انواع پرده بکارت: محل، تعاریف، جراحی و ترمیم + عکس انواع پرده بکارت: محل، تعاریف، جراحی و ترمیم + عکس انواع پرده بکارت: محل، تعاریف، جراحی و ترمیم + عکس

انواع پرده بکارت: محل، تعاریف، جراحی و ترمیم + عکس انواع پرده بکارت: محل، تعاریف، جراحی و ترمیم + عکس

 


پاره شدن پرده بکارت
پرده بکارت به طرق مختلف پاره می‌شود و تنها با رابطه‌ جنسی اتفاق نمی‌افتد، گرچه رابطه‌جنسی متداول‌ترین علت آن است. دختران فعال با ورزش، دوچرخه‌سواری، رقص، پریدن و سایر فعالیت‌های فیزیکی بیشتر درمعرض کشیده شدن پرده بکارت و پاره شدن آن قرار دارند. وارد کردن تامپون نیز می‌تواند موجب کشیده شدن پرده بکارت شود. البته وارد کردن انگشت به داخل واژن با نیروی کافی نیز ممکن است باعث پاره شدن آن شود.

درصورت وجود درد و خونریزی می‌توانید متوجه شوید که پرده بکارتتان پاره شده است یا خیر. اما برخی از زنان به خاطر نازک‌تر بودن پرده بکارتشان دچار درد یا خونریزی نمی‌شوند. پرده بکارت دست‌نخورده را می‌توان با وارد کردن انگشت وسط به داخل واژن و مشکل در دخول تشخیص داد، انگار چیزی مانع از وارد شدن انگشت می‌شود.


معاينه پرده بکارت

خانمها به دليل خصوصيات رواني مايل نيستند براي معاينه ي پرده خود به پزشک مراجعه کنند و اين در بسياري از موارد موجب افسردگي و ناراحتي هاي روحي در آنها مي گردد.پرده ي بکارت به شکلي است که خود شخص به تنهايي قادر به معاينه نيست و در مواردي که ناشيانه اين عمل انجام گيرد موجب صدمه زدن به پرده خواهد شد.توصيه مي شود که براي معاينه ي پرده بکارت خود به ماما و پزشک زنان مراجعه نماييد .18 سالگي سني است که دختر جوان اولين چک آپ خودش را بايد پيش يک پزشک يا ماما انجام بدهد.براي معاينه پرده بکارت بايد لب هاي خارجي فرج را کاملا با انگشت شست و اشاره باز کنيد و با استفاده از آينه پرده را معاينه کنيد.اگر دوست يا آشنايي باشد راحتتر مي شود پرده را معاينه کرد بدين ترتيب که شما با استفاده از انگشت هاي مياني و اشاره يک دست و انگشت شست و اشاره دست ديگرتان دو لب فرج را کاملا باز مي کنيد و دوست شما با استفاده از يک چراغ قوه نور را به آينه مي تاباند تا نور به داخل مهبل منعکس شود.(عواقب ناشي از اين معاينه شخصي توسط خود افراد متوجه پزشک نخواهد بود)


آیا امکان ترميم ، شبيه سازي پرده بکارت وجود دراد ؟
هايمنورافي (Hymenorraphy) هايمنوپلاستي ( Hymenoplasty) يا بازسازي پرده بکارت با عمل جراحي، جرياني است که طي آن بقاياي اين پرده که بر اثر آميزش و يا هر دليل ديگري از بين رفته، با قرار دادن کپسولي ژلاتيني که حاوي ماده اي شبيه خون است، به هم دوخته مي شود. اما بدليل فقدان رگهاي خوني در اين ناحيه اين اتصال موقت بوده و براي نتيجه مطلوب بهتر است تا يک هفته قبل از شب زفاف انجام گيرد. گاهي اوقات نيز که اثري از اين بقايا برجاي نمانده، بخشهايي از دهاته واژن به هم دوخته مي شود تا نقش پرده را بازي کند. اين عمل در ايران و برخي ديگر از کشورهاي عربي غير قانوني است و تنها در صورتي انجام مي گردد که پزشکي قانوني حکم آن را، مثلاً بنا برا اينکه ايزال پرده طي حادثه رانندگي باشد، تاييد کند.
به گزارش مجله پزشکي بريتانيا، با رايج شدن عمل جراحي و بازسازي پرده بکارت آمار قتل هاي ناموسي زنان به خاطر ثيوبت / عدم باکره گي شان در مصر طي چند سال اخير به ميزان 80 درصد کاهش يافته است. مطمئناً زنان بسياري براي نجات آبرو و حيثيت خود و پاکدامن جلوه دادن خويش در مقابل شريک آينده شان و همينطور براي فرار از قضاوات نابجا و سزاهاي وحشتناک دست به اين عمل جراحي مي زنند. ظاهراً چنين رايج است، كه غالباً 99.9% مردم به غلط گمان دارندكه انگاري «پرده بكارت» عضو يا سازه «بابهشت» زن است. اين در حاليست كه با يك مشاهده ساده اما دقيق بخوبي مي‌توان در‌‌يافت كه پرده بكارت جزو مَلبان ، آلت تناسلی آنهاست و بنابراين اندامی كه كاملاً خارج از اندام بابهشت قرار گرفته است. اين پرده داراي بافتي گوشتي نسبتاً كشسان است كه آنهم به شكلي ناقص و الاستيك جلوي «سوراخ بابهشت» برخي از دختران و زنان را، مثل تار عنكبوت كه دهانه غاري را به ظاهر مسدود ميكند، مي‌پوشاند. در برخي از فرهنگ ها آنرا "گيلاس دختر" نيز ناميده اند، كما‌ اينكه ما و البتّه بسياري از ملل ديگر به آن عنوان «پرده بكارت» داده‌ايـم؛ يك اسم كاملاً بي مسمّاــ البّته.


در مراحل آغاز رشد جنيني، اصلاً بابهشت طفل سوراخي ندارد. باري، آن لايه از بافتي كه در اين مرحله كاملاً راه بابهشت را مسدود كرده، تقريباً كمي قبل از تولّد دختر بطور ناقصي تقسيم شده، پيوستگي و يكپارچگي خود را از دست مي‌دهد. اندازه و شكلِ گسست و پارگي پرده بكارت در هر دختري نسبت به ديگري فرق ميكند. دختراني هستند كه حتي در بطن مادر خود، بطوركلي اين بافت را از دست ميدهند، آنهم به اين علت ساده كه «لبان» سكس-ابزار آنها اعمّ از كوچك و بزرگ؛ همچون گلي، كاملاً از همديگر شكفته شده و رشد يافته و البته به نحوي متقارن و زيبا شكافته شده است. گاه در مورد برخي از دختران بدشانس چنان است كه پرده بكارت آنها همچنان پس از تولّد نيز جلوي ورودي بابهشت آنها را سد كرده است، كه در اين صورت مي‌بايست توسط پزشك مربوطه و والدين دختر چك شده و در صورت لزوم اين مسدوديت را اگر نه به طوركامل، بلكه به شكلي ناقص از ميان بردارند. چرا كه بعدها و در سنّ بلوغ خونروش ماهانه او به علّت همين مسدوديت مختل خواهد شد و باكتريهاي مضّر در خون حيض ممكن است فرد را به شوك مرگ دچار كند.


اصطلاح "دختره باکره " به چه دخترانی اطلاق می شود ؟
مورد استفاده پزشکان :
تعریف علمی دختر باکره : دختری است که پرده بکارت آن سالم باشد . و در صورتی که پرده بکارت دختر ( به هر علتی ) پاره شود ، دختر دیگر باکره نیست .

مورد استفاده مراجع محترم تقلید : تعریف فقهی دختر باکره : دختری است که پرده بکارت آن سالم باشد . وقتی اولین نزدیکی صورت گرفت دختر دیگر باکره محسوب نمی شود حتی اگر از دید علمی باکره باقی مانده باشد .


مورد استفاده قضات و وکلا :تعریف حقوقی دختر باکره : دختری است که سابقه ازدواج ثبت شده نداشته باشد . به محض اینکه اولین ازدواج دختر از لحاظ قانونی ثبت شود ، دختر دیگر باکره نیست ، حتی اگر از دید علم باکره باشد . و قبل از ثبت ازدواج قانونی ، دختر باکره محسوب می شود ، حتی اگر باکره نباشد

پرده بکارت يک چين غشايي نامنظم است که از اپيتليوم شاخی تشکيل شده است درست در مدخل ورودی واژن قرار داردو در واقع به منزله درب ورودی واژن است و اولين بار با مقاربت، معاينه خشن، ضربه، جراحی دچار پارگی می شود.معمولا پرده بکارت دارای يک يا چند سوراخ کوچک است که برای خروج خونريزی قاعدگی تعبيه شده است و در صورتيکه پرده بکارت اصلا سوراخ نداشته باشد و بطور کامل واژن را بسته باشد، خون قاعدگی در پشت پرده تجمع می يابدو آشکار نمی شودو در رحم انباشته می شودو در اثر پس زده شدن به داخل حفره صفاقی می تواند سبب بيماری اندومتريوز و نازايي شود که اين مورد بسيار نادر است.


آيافقط بايک بار مقاربت پرده بکارت ممکن است از بين برود؟
بله ، از آنجا که پرده بکارت دقيقا در مدخل ورودی واژن قرار دارد، معمولا طی اولين مقاربت از بين می رود، حتی اگر مقاربت بطور کامل انجام نشده باشد. بافت لبان، مَلبان و كِلبان، معمولاً تا قبل از سن بلوغ بسيار نازك و لطيف است. بنابراين طبيعي است هرگونه كشش يا انبساطي كه به اين بافت وارد شود، به احتمال زياد موجب آن مي‌شود كه پرده بكارت را كش داده، آنرا نازك و نازكتر كند و يا اصلاً آنرا، آنهم در نقاطي از آن، پاره نمايد. از همين روست كه بسياري از دختران بالغ و نابالغ در اثر برخي حركات فيزيكي نظير ورزش، اسب سواري، دوچرخه سواري، استفاده از تامپون و يا استشها، پرده بكارت خود را يا بشدت نازك نموده و يا اصلاً به كلي از دست ميدهند. يك دختر ممكن است هرگز متوجه نشود كه كي، كجا و تحت چه شرايطي بكارت خود را از دست داده است؛ چرا كه ممكن است اين حادثه كاملاً بدون خونريزي و يا درد اتفاق افتاده باشد. گاه نيز چنين است كه «اِزاله بكارت» يك دختر در زماني حادث شود كه مطلقاً، به علّت جواني و ناآگاهي وي نسبت به كاركرد اندام جنسي خود، ولو با مختصر خون و درد هم كه باشد، توجهي از جانب او بدان حاصل نشده باشد.
بود و نبود يا صحيحتر بگيم زايل شدن نسبي يا كامل پرده بكارت به هيچ وجه دليل بر اين نمي‌شود كه به بابهشت او دخول (Intercourse) شده است و يا نه. هيچ فردي نمي‌تواند صرفاً با تست و مشاهده فيزيكي، دريابد كه آيا زن يا دختر با مردي يك نوع آميزش و همخوابگي منجر به دخول داشته است. تنها 50% از زنان و دختران جوان در اثر دخول دچار خونريزي (آنهم ناچيز و براي بار اوّل) مي‌شوند. بنابر اين ملافه سفيد آغشته به خون اصلاً هيچ ملاك قابل اعتمادي براي بكارت يك دختر يا زن جوان نمي‌باشد. شايان ذكر است كه پرده بكارت برخي ديگر از زنان آنچنان كشسان است كه حتي در صورت دخول آلت مرد به بابهشت آنها، آنهم به طور كامل و عميق، نيز گسسته نمي‌شود و آنچنان كش مي‌آيد كه گويي نقش يك كاندوم را ايفا مي‌نمايد! البته اين‌حالت اخير هنگامي رخ ميدهد كه زن يا دختر مذبور ساليان دراز قبل از امر دخول، بتدريج و با انگشت خود، آنهم با عمل استشها، پرده بكارت خود را نازك و كشسان كرده باشد.بكارت قبل از آنكه يك پديده ظاهري، گوشتي و خون آلود صرف و فيزيكي بوده باشد، اصولاً امري است مربوط به روانشناسي‌؛ و ارزشهاي شخصي و اخلاقي يك زن . اين نكته را هم بگويم كه پرده بكارت همينطوري به صرف داخل كردن/شدن چيزي در آن زايل نمي‌شود؛ بلكه درست به اندازه بزرگي همان شيء داخل شده، احياناً كش آمده نازك و يا زايل مي‌شود؛ همين ‌و بس. مثلاً اگر يك دختر تازه بالغ دو انگشتش را در بابهشت خود فرو برد، باز هم به احتمال زياد در هنگام اولين همخوابگي وآميزش بسادگي ممكن است دچاره زايل شدن هرچه بيشتر مابقي پرده بكارتش شده و چند قطره خوني از وي بچكد. برخي از زنان، آنهم پس از سالها همبستري با شوهرانشان و يا حتي مرداني چند، باز هم و در هر مورد به علت پايداري و ضخامت زياد پرده بكارتشان، پي‌در‌پي در هر مورد از دخول، چند قطره‌اي خون به خود مي‌بينند. بزرگي قطر و قامت آلت مردان به علاوه مكانيك آميزش آنها با زنان از يكديگر متفاوت است؛ بنابراين ممكن است زني در اثر دخول با يك مرد دچار خونريزي شود، اما با مردي ديگر نه. حتي حالاتيكه زن و مرد با يكديگر همخوابگي مي كنند، ممكن است در كش يافتن و يا ضايع شدن هر چه بيشتر پرده بكارت زن اثر داشته باشد. بطور كلي مي‌توان گفت كه اين پرده به نحوي نسبتاً كامل، آنهم صرفاً در اكثر موارد به طور آماري و نه قطعي، پس از آنكه زن صاحب نخستين فرزندش شد، زايل مي‌شود.


آياسقوط از ارتفاع می تواند باعث پارگی پرده بکارت شود؟
خير، سقوط از ارتفاع، بلند کردن جسم سنگين، کوهنوردی،و موارد مشابه به هيچ عنوان نمی تواتنند باعث پارگی پرده بکارت شوند.البته ممکن است در اثر سقوط يا انجام کارهای سنگين مقداری خونريزی از دستگاه تناسلی مشاهده شودکه در هيچکدام از مواردمربوط به پارگی پرده نيست فقط به خاطر فشار وارده بر رحم است مکانيسمی مشابه قاعدگی دارديعنی فشار به رحم باعث خونريزی يا لکه بينی در فرد می شود. تاکيد می کنم پرده بکارت فقط و فقط در اثر ضربه مستقيم به آن يا مقاربت پارگی پيدا می کندو جز ضربه مستقيم هيچ مورد ديگری باعث پارگی آن نمی شود

خون پرده بکارت چگونه است ؟
معمولا پس از پارگی پرده بکارت خونریزی کم و بیش شدیدی ایجاد می شود.لازم است این خون را از خون قاعدگی تمیز دهیم.خون قاعدگی دارای فیبرینوژن کمتر است، لذا دیرتر لخته شده و سلول های واژینال در آن بسیار زیاد است در حالی که خون حاصل از پرده بکارت سریعتر لخته شده و حاوی مقادیر کمی سلول واژینال است. لبه های پارگی جدید در پرده بکارت معمولا زخمی و قرمز رنگ بوده و آثار خون لخته شده در آن مشاهده می شود.بعد از حدود یک هفته لبه های بریدگی از مخاطی مشابه مخاط پرده پوشیده شده و بعد از حدود دو هفته لبه های زخم نسبتا گرفته می شوند. نکته مهم این است که لبه های پارگی چون آزاد هستند و به هم اتصال ندارند هیچ وقت به هم جوش نمی خورند و اگر دو تکه پارگی به هم دوخته شوند محل ترمیم به صورت یک اسکار برجسته روشن مشخص خواهد شد.


آيا دليلي بيولوژيکي براي وجود پرده بکارت وجود دارد؟
اندام تناسلي و ادراري زن طي دوران فرگشتي / تکاملي خود در رحم مادر، ابتدا از يک لوله مشترک به نام (Müllerian Duct) شروع به رشد کرده و سپس بتدريج به قسمتهاي داخلي و خارجي اين دو عضو، من جمله مثانه، مجاري ادرار، لوله هاي فالوپ، رحم، واژن، لبان بزرگ و کوچک (ملبان و کلبان) و کليتوريس (چچوله) تغيير شکل مي يابنددر واقع مي توان گفت که سکس ابزار و دستگاه ادراري نخست داراي يک مرکز ادغام بوده اند که پس از تکميل و جداشدن اين دو از هم، باقي مانده آن به صورت قشري گوشتي که متشکل از بافتي الاستيکي و رشته هايي ارتجاعي است، بابهشت / دهانه واژن را مي پوشاند. شبيه اين جريان را مي توان در سير تکاملي دهان نيز مشاهده نمود. تا قبل از تکامل نهايي دهان، لايه اي به نام «ديسک دهاني،Oral Plate» وجود دارد که طي جريان رشد و تکامل اندام، بتدريج از هم گسسته شده و سپس زايل مي شود.
تا کنون هيچگونه رابطه مستقيمي بين وجود پرده بکارت و هدف تطبيقي اش، آنهم به نفع موجودات من جمله انسان کشف نشده است. گفتني است که وجود اين لايه گوشتي در دهانه اندام تناسلي منحصر به انسان نيست و مي توان آنرا در دسته اي از جانداران کيسه دار و پستاندار مانند اسب، وال و کفتار و غيره نيز مشاهده نمود. هيپوتزهاي بسياري راجع به اين پرده وجود دارد. به عقيده برخي پژوهشگران وجود آن در دوره جنيني او را از عفونت هاي مکرر در اندام تناسلي اش محفوظ نگه مي دارد. برخي اين لايه را همانند اندامهاي ديگري چون آپانديس و انگشت کوچک پا (؟) مي دانند که بتدريج به تحليل مي روند. گروهي نيز کارکرد چنين عضوي در واژن سگ و الاغ را اينطور تعبير مي کنند که پرده به مثابه قفلي است که پس از جفت گيري درب آنرا مي بندد و از خروج مني از آن جلوگيري مي کند. به عقيده تکامل شناسان اين پديده به نفع بقا و تکثر موجود زنده است. اما چرا شکل آن در گونه هاي تکامل يافته تري مانند انسان و ميمون به صورت امروزي در آمده، سوالي است هنوز بي پاسخ!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

آیا خود ارضایی باعث از بین رفتن پرده بکارت می شود ؟

سایت دکتر رهام صادقی :

خود ارضائي دختران معمولا باعث آسيب رسيدن به لايه بكارت نميشود... مگر اينكه اتفاق بخصوصي افتاده باشه و يا اينكه فشار بيش از حد و يا غير عادي باشه... در هر صورت اگر قرار به معاينه و اظهار نظر توسط متخصص مربوطه باشه تشخيص اينكه نوع آسيب آيا از مقاربت بوده و يا خود ارضائي و هر چيز ديگر امكان پذير هست... و اگر قراربه گواهي دادن باشه حتما مينويسن كه مقاربتي در كار نبوده...

 

 

نوشته شده در شنبه 27 اسفند 1390برچسب:,ساعت 10:49 توسط zarirazmekar| |

فیلم بدن فروشی مردان و زنان ایرانی !!! عمق فاجعه

نوشته شده در شنبه 27 اسفند 1390برچسب:,ساعت 10:35 توسط zarirazmekar| |

 

خودارضایی از نظر متخصصین اروپایی و سایتهای معتبر پزشکی

بسیاری از این رو ادعا دارند که خودارضایی را در ایران و مذهب اسلام بزرگش کردن و حرام . در حالیکه در کشورهای اروپایی ان را تایید می کنند !!! برای ما جای تعجب است در حالیکه این مطالب از سایت های اروپایی و آمریکایی و حتی یک مطلب از سایت یک پزشک فعال در تل آویو درج شد و همگی بر منفی بودن خودارضایی و ترک آن تاکید دارند باز هم عده ای کورکورانه در پی انکار خود هستند . انکار شخصیت انسانی و ارزشمندی که باید داشته باشند ولی از آن دوری می کنند . انکار این مطلب که خودارضایی یعنی آغاز نابودی دوران طلایی نوجوانی و جوانی .

اگر کمی با تفکر و خرد بیندیشیم می پذیریم که نباید با خود دشمنی کرد . مطالب ثبت شده در این پست بدلیل موضع گیری برخی کاربران تهیه و تنظیم و ترجمه و ثبت شد . امیدوارم سایر همکاران فعالیت مشابه را انجام بدهند و با تحقیقات در سایتهای پزشکی معتبر جهان در خصوص علوم پزشکی بر این مطلب تاکید کنند که خودارضایی یک مسئله و بیماری است که باید ترک شود .

بدون هیچ شک و تردید بیان می کنیم که :

هر پزشک و کارشناس یا متخصصی که خودارضایی را بدون ضرر و یا مفید می داند و یا انجام محدود انرا تایید می کند ، به سواد و علم او شک کنید چه ایرانی باشد چه غیر ایرانی .





www.med.umich.edu
مدیریت بهداشت و درمان دانشگاه میشیگان


خودارضایی در سنین نوجوانی تمایل به همجنسگرایی را بالا می برد - فعالیتهای روزمره و مفید در کودک را مختل می کند - سبب بروز دردهای مقاربتی در آینده می شود و در توان حفظ نعوظ با مشکل مواجه می شود - سبب بروز خارش های موضعی و حتی بروز تروما می شود


www.answers.yahoo.com
بخش مشاوره سایت یاهو


مادری در خصوص خودارضایی دختر 16 ساله خود که رفتارش با انجام خودارضایی تغییر کرده بود کمک و راهنمایی خواسته بود . در شرح مشکل دخترش بیان کرده بود که دخترش را زیر نظر داشته و متوجه شده در طی یک روز سه نوبت خودارضایی داشته است . رفتارش بسیار تند و بد شده و از زمانیکه متوجه خودارضایی او شده است ، او را دختری افسرده و گوشه گیر می بیند که دوست دارد تنها باشد . حتی یک نوبت پس از خودارضایی شاهد گریه و افسردگی شدید او بوده است

مشاور در پاسخ خودارضایی برای دختر ایشان را منع کرده و بیان کرده باید برای بهبودی شرایط روحی او تغییر مکان زندگی بدهند . به بیان بخش مشاوره یاهو خودارضایی در سنین نوجوانی سبب بروز پرخاشگری و ناملایمات روحی می شود . والدین باید فرزندان را از کودکی با شیوه صحیح مسائل جنسی آشنا کنند


www.muslim-canada.org
موسسه اسلامی توسعه عدالت - جامعه مسلمانان کانادا


در این سایت خودارضایی - استمناء - را تجاوز به خویشتن معرفی کرده است . رفتار غیر انسانی که روح و جسم را نابود می کند . هر گونه سوء استفاده از اعضاء جنسی مگر در زندگی مشترک به معنای جنایت به خود و تجاوز به خود است . تجاوز جنسی فقط برخورد جنسی منفی با دیگری نیست بلکه خودارضایی نیز تجاوزی است که عوارضش از تجاوز به دیگران گسترده تر است
اشاره شده است که : پیامبر (ص) به شدت استمناء را نهی کرده اند . در جایی دیگر بیان شده که عمر از خلفاء اهل سنت در اسلام ، گناه خودارضایی را با سرقت غذا در زمان قحطی یکی دانسته است


www.sexualcontrol.com
پایگاه مشاوره کنترل جنسی

این سایت خودارضایی را یک اعتیاد حاد معرفی کرده و بیان داشته باید افرادی که به خودارضایی - استمناء - روی آورده اند را به مراکز مشاوره و درمان معرفی کرد . باید خودارضایی را متوقف کنند و از تحریک خود به روش لمس عضو جنسی چه در زن و چه مرد پرهیز شود چراکه همچون اعتیاد به مواد مخدر می تواند سبب تخریب جوانان شود


www.marriage.about.com
وابسته به کمپانی نیویورک تایمز


در این سایت که به مشاوره قبل و بعد از ازدواج می پردازد در سوالی که مطرح شده آیا خودارضایی به ازدواج من در آینده صدمه می زند یا نه ، پاسخ داده شده که : خودارضایی - استمنا ء - یک مشکل بزرگ برای زوجین می باشد . خودارضایی شما در قبل از ازدواج تمایلات جنسی شما را به همسرتان کاهش داده و سبب کاهش روابط جنسی و نهایتا عاطفی بین شما خواهد شد . استمناء سبب کاهش اعتماد به نفس در شما و ضربه های روحی می شود . وقتی می توان رابطه مناسب جنسی با همسر داشت نباید آنرا با خودارضایی در پیش از ازدواج آسیب رساند
متاسفانه آمار خودارضایی نشان می دهد که مردان بیش از زنان به آن گرفتار هستند . اگرچه آسیب های روحی استمناء در زنان شدیدتر از مردان است .

www.bendov.info
پایگاه دکتر یوآو بن - دوو

وقتی در این پایگاه مطالب مربوط به خودارضایی را مطالعه می کردیم به این حقیقت دست یافتیم که خودارضایی در تمامی کشورها به عنوان یک ایراد بزرگ و مشکل سنین نوجوانی و جوانی شناخته می شود و جالب توجه است که از استمناء با عنوان قاتل جوانان یاد شده است

در این پایگاه ثبت شده است که :

در قرن نوزدهم میلادی دانشمندان و بزرگان علم پزشکی به این باور قوی رسیدند که خودارضایی قویا برای انسان کشنده است . چرا که این بیماری و این رفتار مریض گونه جسم و ذهن انسان را هدف گرفته و تخریب می کند . کارشناسان ، پزشکان ، بهداشتکاران ، مربیان و همه و همه باید از استمناء ترس داشته و معایب آنرا به جامعه منتقل کنند . نگرانی از خودارضایی هیچ ارتباطی به دین و مذهب ندارد بلکه جنبه علمی و استدلالی دارد .

دانشمندان قویا اعلام کردند که تجربه یک بار خودارضایی می تواند اثرات منفی خود را در جوان بگذارد و او را گرفتار ناهنجاریهای رفتاری کند .عواقب خودارضایی در میان دختران و پسران اروپایی را باید از عواقب طاعون و جنگ جدی تر دانست و آنرا نهی کرد و ممنوع دانست . باید از مقاطع کودکی در خانه و اجتماع و مدرسه قوانین رفتاری خاص در نظر گرفت تا کودک درست جنسیت را بشناسد و در دام خودارضایی در آینده گرفتار نشود . والدین باید کنترل شبانه بر فرزندان خود داشته باشند و رفتار غلط جنسی را به درستی در انها اصلاح کنند . در سالهای گذشته و دور والدین به دلیل ترس شدید از خودارضایی دختران بر روی انها اعمال جراحی برای برداشتن کلیتوریس - چوچوله - انجام می دادند که البته این عمل را نهی می کنیم و باید تربیت درست را مورد توجه قرار داد .

ترس از خودارضایی را می توان به قرن هجدم اشاره کرد . برای اولین بار در سال 1715 بروشوری با عنوان نگرانی گناه شنیع خودآلودگی به چندین زبان اروپایی نوشته و منتشر شد .در این مقاله عواقب و مشکلات شدید خودارضایی در هر دو جنس دختر و پسر مورد بررسی قرار گرفته بود .

پزشک سوئیسی ، ساموئل - اوت تیسوت ، در طول دهه 1750 و 1760 نظریه ای هدفمند را در خصوص ترس از استمناء و پیشگیری از آن ارائه داد . وی خودارضایی را مهلک دانست و بیان کرد باید ترس از خودارضایی را مطرح و گسترش داد . باید نوجوان و جوان از معایب این عمل آگاه شوند و از آن دوری کنند . باید با برنامه ریزی هدفنمد و آموزش والدین و مراکز آموزشی در خصوص پیشگیری اقدام کرد .

در نیمه اول قرن بیستم توجه برخی دانشمندان و محققین به خودارضایی معطوف شد و به عوارض و معایب این رفتار وحشتناک و غیر عقلانی اشاره کردند . گرچه عده ای به دشمنی و مخالفت با این مسائل پرداختند ولی بر اکثریت مردم و کارشناسان این باور حاکم بود که باید از استمناء ترسید و در مقابلش ایستاد .

مقالات ارزشمندی در سال 1844 در لندن در گروه جزوات ضد استمناء به چاپ رسیدی . مقالاتی با عناوین زیر :
او جوان است امیدوارم مادرش او را آگاه سازد
پیری زودرس یک نتیجه قطعی
آتش را در چشمانش می بینم
پاهایش رنجور و ناتوان است
مرگ زود هنگام

و غیره

 

نوشته شده در شنبه 27 اسفند 1390برچسب:,ساعت 10:32 توسط zarirazmekar| |

 

 

عکس های وحشتناکترین زن قربانی جراحی پلاستیک
Jocelyn Wildenstein یا زن گربه ای که به شیرملکه نیز مشهور است در سال 2004 لقب وحشتناک ترین فرد مشهور (world’s scariest celebrity) را درسایت جراحی پلاستیک بدست آورد. ژاکلین در 5 آگوست 1940 در لوزان سوییس بدنیا آمد. وی با یک بیلیونر فروشنده آثار هنری به نام Alec Wildenstein فرزندمالک شرکت Wildenstein که یکی از بزرگترین و موفقترین شرکت‌ های هنری میباشد، ازدواج کرد.

چند سال پس از ازدواج همسر این زن که گرفتار کار شده بود به ژاکلین کمتر توجه میکرد لذا او هم تصمیم گرفت تا خود را شکل گربه سانان بزرگ درآورد چون این حیوانات بشدت مورد علاقه شوهر وی بودند. ژاکلین چندین مرتبه تحت عمل جراحی قرار گرفت و ناگزیر به تزریق مقدار زیادی سیلیکون به لب، گونه، چانه شد.

حتی برای تغییر شکل چشمانش به شکل گربه‌ای مجبور به جابجایی و بازسازی محیط چشمانش شد تا گربه‌ای تر به نظر برسد. اما این جراحی‌ ها منجر به فاجعه شد و لقب زشت ترین چهره جراحی شده را برای صاحبش به ارمفان آورد. ژاکلین که فرد پولداری است حدود 4 میلیون دلار برای عمل‌های جراحی زیبایی خود هزینه کرد. این زوج هم اکنون از هم طلاق گرفته‌اند.
 
قبل از جراحی زیبایی
 
عکس های وحشتناکترین زن قربانی جراحی پلاستیک ، www.irannaz.com
 
پس از جراحی زیبایی
 
 

ادامه مطلب
نوشته شده در شنبه 27 اسفند 1390برچسب:,ساعت 10:27 توسط zarirazmekar| |

 

مردها حتی در روابط دوستانه قبل از ازدواج نیز به دنبال دخترهای زیبا هستند ، در تحقیقی که بر روی درصد زیادی از مردها انجام شد مشخص شده است که این حس در تمامی مردان وجود دارد و تنها مختص به یک یا دو نفر نیست و در نهان تمام مردها این حس وجود دارد فقط درصد آن کمی بیشتر یا کمتر است .

اما به چه دلیل ؟
هنگامی که یک مرد با یک زن مواجه می شود او را از هر لحاظ می پسندد جز مسئله زیبایی، معتقد است که اگر توانسته است او را پیدا کند پس می تواند شخص دیگری را نیز پیدا کند و به همین دلیل گزینه اول را رها می کند و به دنبال شخص دیگری می رود زیرا معتقد است که زن های بسیار زیبایی وجود دارند و مصرانه بر این مساله تاکید می کنند که " زن های زیبای بسیاری وجود دارند".
جالب است بدانید که خانم ها همچین رویایی را در زمان نوجوانی خود دارند و زمانی که به دوره جوانی می رسند این رویا دیگر رنگ می بازد و جلای اولیه خود را ندارد معمولا دخترها در دوره نوجوانی در رویای این هستند که شخصی با یک اسب سفید به دنبال آنها می آید ، غول ستمگر را می کشد و او را به همسری خود برمی گزیند اما پسرها از همان ابتدا واقع گراتر هستند و به دنبال این وقایع نمی روند اما همیشه به دنبال یک زن زیبا هستند .
یک پرنسس زیبا ، پرنسسی که تنها مالکش خود اوست، رویاهایی هستند که در ذهن پسران جوان می چرخد و در اکثر مواقع با شکست مواجه می شوند زیرا تنها معیار زیبایی برایشان مطرح می شود و چشمشان را در برابر سایر گزینه های کلیدی که مهم تر از زیبایی ظاهری هستند می بندند در نهایت نیز به زندگی بدون عشق می رسند . نتایج یک نظرسنجی که توسط یک روان شناس فرانسوی در فرانسه انجام شده است ، بیانگر موضوعات زیر می باشد .
هنگامی که از مردها سوال می شود آیا دوست دارند که یک همسر مثل سیندرلا داشته باشند :
بسیاری از آنها این موضوع را نمی پذیرند و می گویند همسری مثل سیندرلا را نمی پذیرند در صورتی که نام یکی از بازیگران یا خوانندگان هالیوودی را ذکر می کنند و عنوان می کنند که مایلند این شخص همسر او باشد .
این موضوع بیانگر تغییر دید نسبت به زیبایی است . دیگر دختر ساده و در عین حال زیبایی مانند سفید برفی یا سیندرلا محبوبیتی را که باید در بین
جوانان قرن حاضر داشته باشد را ندارد و در عوض مدل ها و هنرپیشه ها جایگزین آن می شوند
یکی از دلایلی که ذکر می شود مبنی بر این موضوع است که سفید برفی یا سیندرلا دارای شخصیت هایی ساده بوده اند.
برخلاف اینکه گفته می شود بسیاری از
آقایان خانمهای ساده را بیشتر می پسندند اما این روان شناس فرانسوی در طی تحقیقات خود به این نتیجه رسیده است که مردها دوست دارند خانم هایشان همیشه آرایش داشته باشند.
بسیاری از آقایان معتقد هستند که تنها مادرشان زیبا بوده و شخص دیگری نمی تواند زیبایی او را داشته باشد به همین دلیل به دنبال شخصی هستند که از مادرشان زیبا تر باشد .البته لازم به ذکر است زیبایی مادر تنها به دلیل زیبایی صورت مطرح نیست بلکه به دلیل زیبایی هایی معنوی که برای فرزندان دارد بخصوص در ذهن پسران ماندگار می شود ، به دلایلی مانند عقده های ادیپ.

عقده ادیپ چیست :
عقده ادیپ ، عقده ای که در آن فرزند پسر ،پدرش را از بین می برد تا بتواند به ازدواج با مادرش برسد و مانعی بر سر راه نباشد ، این موضوع یک داستان افسانه ای و در کتب روان شناسی فروید بسیار بحث شده است .
بخاطر داشته باشید که پرنسس نیز پیر ، بیمار و زشت می شود و در نهایت تمام انسان ها روزی به مرگ نزدیک می شوند . در تمام روزهایی که گقته شد با وجود یک پرنسس زشت چه خواهید کرد ؟ پس به دنبال زیبایی های دیگری در وجود همسرتان باشید.
اما زیبایی های دیگری نیز در این نظرسنجی مورد توجه قرار گرفته اند :
بسیاری از آقایان ذکر کردند که منظورشان از زیبایی ، زیبایی باطنی است نه زیبایی ظاهری و این زیبایی را این چنین توصیف می کنند :

* آنها به دنبال دختر و همسری هستند که مهربان و سخت کوش باشد ، به صحبت های آنها گوش دهد و با هم تفاهم داشته باشند .

*زنی که قوی و مصمم باشد و او را در کارهایش به دنبال خود بکشد.

*بسیاری از مردها معتقد هستند که تنها موردی که برایشان بسیار مهم است ، روابط زناشویی شان است حتی اگر زنشان کمی زشت باشد البته کمی نه خیلی ، در صورتی که روابط زناشویی خوبی با او داشته باشند این موضوع برایشان کمتر آزار دهنده است.

*باید به خاطر داشته باشید که شما تنها برای داشتن رابطه های زناشویی یا اعمال خارق العاده ای که در فیلم های غیر اخلاقی نشان داده می شود ازدواج نمی کنید علاوه بر ارضاء نیازهای جنسی شما نیاز به ارضاء نیازهای روحی تان نیز دارید . اگر تنها برای ارضاء این حس ازدواج می کنید بسیار در اشتباه هستید.
این روان شناس در ادامه به تمام آقایان توصیه می کند : افرادی که با این هدف وارد مسائل عاشقانه و احساسی خطرناکی مانند روابط زناشویی می شوند با همان شدت و سرعت نیز خارج می شوند زیرا رابطه زناشویی رابطه ای نیست که تنها ملاک خود را بر اساس زیبایی زن قرار دهید . همان طور که همیشه گفته می شود زیبایی ظاهری ممکن است با یک اتقاق ساده از بین برود اما این زیبایی باطنی است که هیچ گاه از بین نمی رود و به تمام آقایانی که دارای این دید نسبت به زن هستند ، توصیه می کند که شیوه نگارش خود را تغییر دهند تا در زندگی های مشترکشان دچار مشکل نشوند .
وی می افزاید : مکانی که شما با همسر آینده تان روبرو می شوید نیز نقش مهمی دارد با یک نگاه، عاشق می شوند و زندگی مشترکشان را تشکیل می دهند و به سرعت همان یک نگاه، از هم جدا می شوند

 

نوشته شده در شنبه 27 اسفند 1390برچسب:,ساعت 10:17 توسط zarirazmekar| |

 

در مطالعه تعداد زیادی از مجلات، نشان داده شد که مجلات زنانه، 10.5 برابر بیشتر از مقالات مردانه، کاهش وزن را ترویج می کند. به گزارش خبرگزاری برنا، دوره نوجوانی، علامتی از تغییرات سریع و شدید احساسی و جسمانی است.

در این دوره ارزش زیادی برای قبول و تایید اجتماعی وجود دارد. توجهات بیرونی بسیار تاثیرگذار است و پیام های اجتماعی، هنجارهای فرهنگی را مشخص می کند.

تصویر بدنی(body-image)
به موازاتی که نوجوان بر تظاهرات فیزیکی خود تمرکز می کند، تصویر بدنی و خود پنداشت های (self-concept) مربوط، به عنوان یکی از عوامل معنادار برای سلامتی و به- زیستی در طول این مرحله ظهور پیدا می کند. این موضوع که نوجوانان ایده آل های بدنی خود را چگونه تعریف و تنظیم می کنند و متعاقب آن چگونگی خود- مقایسه گری های آن ها، به شدت تحت تاثیر علایق شخصی،
خانواده و فرهنگ است.

تاثیرات اجتماعی که شامل رسانه ها و جریان های اصلی فرهنگی هستند، در ترویج تصویر ویژه و استاندارد زیبایی و جذابیت بسیار تاثیر گذار بوده اند؛ تصویری که با سلامتی و تلاش یک فرد برای بدست آوردن یک بدن خاص و ویژه مخالف است.

موقعیت های اجتماعی در آمریکا برای تصویرهای غیرقابل دسترس بسیار ارزش قائل می شوند. برای مثال مدل های مد، 23 درصد وزن کمتری نسبت به میانگین وزن زن ها دارند. اگرچه این بازنمایی به نظر عامه مردم بهنجار به نظر می آیند (National Women's Health Information Center, Office on Women's Health [NWHIC], 2001).

تمرکز بر نوجوانان دختر
اگرچه پیام رسانه ها و پیام های فرهنگی در کل جامعه چه دختر و چه پسر نفوذ دارد، اغلب، این دخترها هستند که هدف رسانه ها و ایده های بدنی اجتماعی قرار می گیرند و احتمال لطمه دیدن آن ها به دلیل عدم سلامتی مرتبط با عدم رضایت بدنی بیشتر است. به نکات زیر توجه کنید

• طبق یک تحقیق زمینه یابی در مورد دخترهای نوجوان، رسانه ها به عنوان اولین منبع اطلاعاتی در مورد موضوعات سلامتی در نظر گرفته می شوند (Commonwealth Fund, 1997).

• در مطالعه تعداد زیادی از مجلات، نشان داده شد که مجلات زنانه، 10.5 برابر بیشتر از مقالات مردانه، کاهش وزن را ترویج می کنند(Guillen & Barr, 1994).

• دیدن اغلب ویدئو موزیک ها می تواند عاملی خطرناک برای تایید و قبول نگرانی های مرتبط با اضافه وزن در دختران نوجوان باشد(Borzekowski, Robinson, & Killen, 1999). بسیاری از دختران نوجوان معتقدند که تظاهرات جسمانی، بخش بزرگی از عزت نفس آن ها را تشکیل می دهد و بدن آن ها اصلی ترین احساس برای خود بودن است(American Association of University Women, 1991). تجربه عدم رضایت بدنی می تواند منجر به عادات نامناسب برای سلامتی و کاهش عزت نفس شود.

این احساسات منفی می تواند در شیوع بالای افسردگی و عزت نفس پایین در دختران نوجوان سهیم باشد(Siegel,et al., 1998). این احساسات می تواند رفتارهای سالم را به سمت عادات منفی غذایی، رژیم، افسردگی و اضطراب و اختلالات خوردن سوق nin.

نوشته شده در شنبه 27 اسفند 1390برچسب:,ساعت 10:17 توسط zarirazmekar| |

 

دیدگاه شرعی بلعیدن ( خوردن ) مایع منی :

خوردن مایع منی از نظر شرعی حرام می باشد چرا که در شرع اسلام منی از نجاسات است و خوردن نجاست حرام است. که البته همچون سایر احکام اسلام در مورد سلامتی این حکم نیز به شرح ذیل منشاء پزشکی هم دارد .

دیدگاه علمی و پزشکی در زمینه بلعیدن ( خوردن ) مایع منی :

به نقل از دکتر شیخ السلامی : گفت مایع منی مایعی است که سرشار از فروکتوز می باشد( فروکتوز قندی است که در میوه ها موجود می باشد) و برخی ویتامینها و مواد غذایی در آن وجود دارد و وظیفه این مایع تامین منبع انرژی لازم برای اسپرم می باشد. همچنین میلیونها اسپرم درون این مایع شناورند. یکی از منابع ویروسهایی مثل هپاتیت ب و ث و همچنین ویروس ایدز نیز در صورت ابتلا فرد به این بیماریها می باشد.

در صورتی که فرد بیماری آمیزشی داشته باشد نیز باکتری ها و میکروب بیماری درون این مایع به وفور یافت می شوند و به دلیل غنی بودن آن از مواد مغذی به راحتی در آن رشد و نمو می نمایند. اگر فرد سالم بوده و هیچگونه بیماری نداشته باشد خوردن مایع منی تاثیری ندارد ولی اگر فرد مبتلا به یکی از این بیماریها باشد خوردن مایع منی می تواند منجر به انتقال بیماری گردد.

در مجموع به علت اینکه بسیاری از بیماریها مخفی بوده و در آزمایشات فقط مشخص می گردد و فرد ناقل خاموش بیماری می باشد خوردن مایع منی توصیه نمی گردد و کاری است اشتباه. متاسفانه در برخی از فیلمهای پورنو تصاویر خوردن مایع منی توسط زنان فاحشه به تصویر کشیده می شود و همین عاملی شده تا افراد با تقلید از این فیلمها اقدام به چنین کاری کنند که اشتباه بوده و می تواند ناقل بیماریها باشد.

لذا چه از نظر شرعی و چه از نظر پزشکی خوردن مایع منی امری اشتباه می باشد.

نقل از دکتر شیخ الاسلامی

 

 

نوشته شده در شنبه 27 اسفند 1390برچسب:,ساعت 10:14 توسط zarirazmekar| |

 

مدرسه دخترانه قبل و بعد از انقلاب!!! +عکس

 

مدرسه دخترانه قبل و بعد از انقلاب!!! +عکس

 

مدرسه دخترانه قبل و بعد از انقلاب!!! +عکس

نوشته شده در شنبه 27 اسفند 1390برچسب:,ساعت 10:13 توسط zarirazmekar| |

لگن در قسمت زیر ناف رخ می دهد. این درد می تواند آنقدر جدی باشد که خواب شبانه را از شما بگیرد، رابطه های دوستانه را فراموش کنید و حتی شغل خود را از دست بدهید.

 

در قسمت اول این مطلب، ۱۰ علت درد لگن در خانم ها را گفتیم. حال بقیه علل:

۱۱- سنگ کلیه

سنگ کلیه شامل املاح معدنی می باشد که در ادرار ته نشین می شود.

این سنگ ها می توانند ریز و یا درشت باشند.

هنگامی که سنگ از کلیه به طرف مثانه حرکت می کند، درد ناگهانی و شدیدی در شکم احساس می شود.

رنگ ادرار ممکن است صورتی و یا قرمز ناشی از خون باشد.

بیشتر این سنگ ها، به خودی خود از بین می روند، اما برخی دیگر نیاز به درمان دارند.

 

12- عفونت مجاری ادراری

هنگامی که میکروب ها وارد مجاری ادراری می شوند، عفونت ادراری بوجود می آید.

این عفونت می تواند در هر نقطه از مجاری ادرار باعث مشکلاتی گردد.

علائم این عفونت شامل درد در قسمت پایین شکم، ادرار کردن همراه با سوزش و تکرر ادرار می باشد.

اگر این عفونت به خوبی درمان شود، خطری ندارد. اما وقتی که عفونت در کلیه ها پخش شود، باعث آسیب دائمی می شود.

علائم عفونت کلیه شامل: تب، تهوع، استفراغ و درد کمر می باشد.

هنگامی که عضوی مثل مثانه و یا رحم از جایگاه خود پایین تر بیاید، افتادگی لگن رخ می دهد

 

 

13- بیماری های مقاربتی

 

درد لگن یکی از علائم هشدار دهنده برای بیماری های مقاربتی می باشد.

۲ نوع شایع این بیماری ها عبارتند از: کلامیدیا و سوزاک.

علائم این بیماری ها شامل: درد پایین شکم، ادرار کردن همراه با درد، خونریزی در بین دوره عادت ماهیانه و ترشحات غیرطبیعی واژن می باشد.

این بسیار مهم است که برای جلوگیری از بروز عوارض شدید و آلوده کردن همسرتان حتما پیگیر درمان باشید.

 

dard-zir-shekam-khanooma1.jpg (235×199)

 

14- سیستیت بینابینی

سیستیت بینابینی به التهاب مزمن مثانه می گویند. علت این بیماری مشخص نیست.

نشانه های این بیماری شامل: تکرر ادرار، فشار در بالای منطقه لگن، درد در هنگام ادرار کردن و مقاربت جنسی می باشد.

این بیماری در زنان در سنین ۳۰ تا ۴۰ ساله شایع است.

هیچ درمانی برای این بیماری وجود ندارد، اما راه هایی برای فروکش کردن علائم وجود دارد.

 

15- افتادگی لگن

در بسیاری از زنان همراه با افزایش سن، انواعی از افتادگی لگن دیده می شود.

هنگامی که عضوی مثل مثانه و یا رحم از جایگاه خود پایین تر بیاید، افتادگی لگن رخ می دهد.

غالبا این مشکل، مشکل جدی نمی باشد، اما ناراحت کننده می باشد.

شایعترین علامت این بیماری عبارتند از: فشار دیواره واژن، احساس پر بودن در پایین شکم، احساس ناراحتی در کشاله ران و یا کمر و رابطه جنسی دردناک.

روش های درمانی متفاوت است و عبارت است از: انجام ورزش های مخصوص و عمل جراحی.

 

16- سندرم گرفتگی لگن

ورم سیاهرگ در پاها که واریس نام دارد، برخی مواقع در قسمت لگن گسترش می یابد.

لذا خون در وریدهای لگن برمی گردد و باعث متورم و دردناک شدن آنها می گردد، به همین خاطر به نام سندرم گرفتگی لگن خوانده می شود.

در این بیماری، هنگامی که می خواهید بنشینید و یا بایستید، درد بدتر می شود.

دراز کشیدن ممکن است به کاهش درد کمک کند.

روش هایی برای درمان این سندرم وجود دارد و بهتر است به پزشک متخصص مراجعه کنید.

 

17- بافت های زخمی

اگر شما عمل جراحی در قسمت لگن یا پایین شکم انجام داده باشید، از قبیل آپاندکتومی (برداشتن آپاندیس)، درد مداومی در بافت جراحی شده خواهید داشت.

گاهی چسبندگی داخلی، در بین اندام ها و یا ساختارهایی که متصل نیستند، تشکیل می شود.

چسبندگی شکمی می تواند باعث درد و دیگر مشکلات گردد و بستگی به منطقه مورد حمله دارد.

در برخی مواقع، چسبندگی باید با عمل جراحی برداشته شود.

 

18- ولوودینی Vulvodynia

یک درد مزمن در زنان می باشد که علامت مخصوصی ندارد.

درد در منطقه دهانه واژن رخ می دهد.

این درد می تواند ممتد و یا عودکننده باشد.

اغلب این درد را به احساس سوزش و یا تیر کشیدن توصیف می کنند.

دوچرخه سواری و یا داشتن رابطه جنسی این درد را بدتر می کند.

این درد به علت عفونت نمی باشد.

روش های درمانی از دارو درمانی تا فیزیوتراپی متفاوت است

 

نوشته شده در شنبه 27 اسفند 1390برچسب:,ساعت 10:10 توسط zarirazmekar| |

اگر دل دلیل است

 

 

 

سراپا اگر زرد و پژمرده ایم
ولی دل به پاییز نسپرده ایم
چو گلدان خالی لب پنجره
پر از خاطرات ترک خورده ایم
اگر داغ دل بود ما دیده ایم
اگر خون دل بود ، ما خورده ایم
اگر دل دلیل است ، آورده ایم
اگر داغ شرط است ، ما برداه ایم
اگر دشنه ی دشمنان ، گردنیم !
اگر خنجر دوستان ، گرده ایم !
گواهی بخواهید ، اینک گواه :
همین زخم هایی که نشمرده ایم
دلی سربلند و سری سر به زیر
از این دست عمری به سر برده ایم

 

اگر دل دلیل است شعری از قیصر امین پور

نوشته شده در شنبه 27 اسفند 1390برچسب:,ساعت 9:33 توسط zarirazmekar| |

پنج نکته موثر در داشتن یک رابطه مطلوب

رابطه سالم نیازمند توجه و مراقبت است، به مانند بذری که پس از کاشته شدن نیاز به مواظبت و نگهداری دارد تا به بار نشیند، رابطه نیز درصورت توجه و عشق ورزیدن طرفین، به رشد و شکوفایی می رسد.

رابطه سالم نیازمند توجه و مراقبت است، به مانند بذری که پس از کاشته شدن نیاز به مواظبت و نگهداری دارد تا به بار نشیند، رابطه نیز درصورت توجه و عشق ورزیدن طرفین، به رشد و شکوفایی می رسد.

صادق باشید، مهم نیست که در چه موقعیتی قرار دارید. اگر درمورد گذشته خود روراست نباشید و پنهان کاری کنید، عواقب و تاثیرات منفی ناشی از آن را در رابطه و حتی اهداف مشترک آیندتان شاهد خواهید بود.

هنگامیکه عدم صداقت آشکار شود، سلب اعتماد، رابطه را به تنگنا می کشاند و دیگر نباید امیدی به نجات آن داشت. هر رابطه باید براساس اعتماد ساخته شود و پایه و اساس اعتماد، صداقت است.

دنبال مقصر نگردید

یکی از شایع ترین مواردی که رابطه را تهدید می کند مقصر دانستن و سرزنش طرف دیگر است. این هنگامی است که یکی از طرفین بخاطر هر اشتباهی که رخ می دهد طرف دیگر را مقصر بداند و یا همیشه لحن سرزنش آمیزی داشته باشد.

اگر از جملاتی از قیبل: «تو همیشه اشتباه می کنی»، «تقصیر توست»، «هیچ وقت دقت نمی کنی»، «چرا اینطور رفتار می کنی» و … زیاد استفاده می کنید، باید دست نگه دارید، چون نتایج فاجعه باری درپی خواهد داشت. این جملات طرف مقابل را به اجبار درحالت تدافعی قرار می دهد و باعث تنش در گفتگو می شود. در عوض حتی اگر واقعاً مقصر بوده و اشتباه کرده است هم، از جملاتی شبیه: «من احساس می کنم تقصیر تو نبوده»، «اتفاقی است که افتاده»، «شاید من هم مقصر باشم»، «دفعه دیگر حتما موفق می شوی» و … استفاده کنید.

ببخشید

یکی از اسرار کلیدی در رابطه های ناگسستنی، بخشش بی قید و شرط است. همه ما اشتباه می کنیم، پس برای پشت سر گذاشتن اشتباهات و حرکت به سمت زندگی مسالمت آمیز، یکدیگر را ببخشید.

با دقت گوش دهید

ارتباط موثر زمانی رخ می دهد که طرفین به دقت به حرف های یکدیگر گوش دهند و فقط متکلم نباشند. گوش دهید و با تصدیق وی به طرف بفهمانید که حرفهایش را فهمیده اید. سعی کنید شنونده خوبی باشید و هیچ چیز تمرکز شما را در توجهتان به وی، به هم نزند.

ترک مجادله

هنگامیکه جر و بحث بالا می گیرد و راهی برای تمام شدن ماجرا نیست، بهتر است برای مدتی محل را ترک کنید. به یکدیگر زمان بدهید تا عصبانیتی که عامل جدال شده فروکش کند. پس از فروکش کردن عصبانیت بهتر می توانید فکر کنید و تصمیم گیری کنید.

 

وقتی زوجین در رابطه خود، عوامل منفی که منجر به ناراحتی و فاصله گرفتن از یکدیگر شده است را بشناسند، می توانند با متوقف کردنشان و صرف زمان برای شکوفا شدن رابطه خود درهر شرایطی موفق باشند

نوشته شده در شنبه 27 اسفند 1390برچسب:,ساعت 9:31 توسط zarirazmekar| |

 

شاید هنوز آمادگی ازدواج ندارید و نتوانسته‌اید آنطور كه باید برای ساختن یك زندگی مشترك آماده شوید. ازدواج كردن موضوعی نیست كه بتوان برایش الگو و راه حل ارائه كرد اما شاید با خواندن مراحل زیر بتوانید برای ازدواج‌تان آماده‌تر شوید و دست از این نگرانی‌ها هم بردارید.


دوست دارید ازدواج كنید اما احساس می‌كنید كه هیچ كدام از مردان جهان به شما توجهی ندارند و حتی حاضر نیستند به‌عنوان یك گزینه احتمالی به شما فكر كنند؟


اطراف‌تان كسانی هستند كه مشتركات زیادی با شما دارند اما آن‌ها هم تنها به‌عنوان یك دوست روی شما حساب می‌كنند و تمایلی به ازدواج با شما ندارند؟


ادامه مطلب
نوشته شده در شنبه 27 اسفند 1390برچسب:,ساعت 9:28 توسط zarirazmekar| |

 

در حالی که بیماری های قلبی، بسیاری از زنان و مردان را از بین می برد، راه هایی وجود دارد که می توان توسط آنها از قلب محافظت نمود.


ادامه مطلب
نوشته شده در شنبه 27 اسفند 1390برچسب:,ساعت 9:23 توسط zarirazmekar| |

رصدخانه خورشیدی ناسا روز سه شنبه تصاویری از یک مثلت سیاه عظیم روی خورشید را به ثبت رساند.

 

به گزارش خبرگزاری مهر، این حفره غول پیکر که کاملاً شبیه به یک مثلت به نظر می رسد احتمالاً یا یک خطای دیداری یا یک منطقه تیره است که در اثر بادهای خورشیدی ایجاد شده است.

برپایه معتبرترین فرضیه، این شکل غیرعادی مثلثی یک “چاله تاجی” (Coronal hole) است. باوجود این، هنوز دانشمندان هیچ توضیح علمی رسمی درخصوص دلیل پیدایش این پدیده روی خورشیدی ارائه نکرده اند.

رصدخانه فضایی دینامیک خورشید (SDO) ناسا روز سه شنبه ۱۳ مارس ۲۰۱۲ این عکسها را که در سایتهای ناسا و سازمان هواشناسی آمریکا منتشر شده اند از خورشید گرفت.

براساس گزارش یونیورس تودی، باد خورشیدی اصطلاحی است که در مورد ماده ای که به طور ثابت از سطح خورشید به بیرون می جهد به کار می رود.

این باد خورشیدی غالباً شبیه به حبابهای جوشانی است که با سرعت ۴۰۰ کیلومتر در ثانیه به اطراف پرتاب می شوند. زمانی که چاله تاجی نمایان می شود سرعت باد خورشیدی می تواند دو برابر شده و به حدود ۸۰۰ کیلومتر در ثانیه برسد.

افزایش فعالیت ژئومغناطیس و حتی توفانهای ژئومغناطیسی می توانند بادهای خورشیدی را در مدت ۲ تا ۳ روز پس از فوران به زمین برسانند.

چاله مثلثی شکل به دلیل اینکه خنک تر از سایر قسمتهای تاج خورشیدی هستند در تصاویر SDO تاریک به نظر می رسند. دما در تاج خورشیدی در حدود یک میلیون درجه سانتیگراد است.


ادامه مطلب
نوشته شده در شنبه 27 اسفند 1390برچسب:,ساعت 9:20 توسط zarirazmekar| |

 

خدمه های خانم پرواز یک خط هوایی در اقیانوس آرام به هنگام پرواز این خط
با حرکات موزون و ترانه سرایی باعث تفریح و شادی مسافران شدند.

آنها در این حرکت جالب با خواندن ترانه ” من برای کریسمس تو را میخواهم”
به رقص و پایکوبی پرداختند. این آهنگ توسط لیدی گاگا اجرا شده است و یکی
از پر طرفدارترین آهنگهای ماههای اخیر است.

 
نوشته شده در یک شنبه 21 اسفند 1390برچسب:,ساعت 11:58 توسط zarirazmekar| |

 

 

 
 

از آنجا که امر ازدواج یکی از مهمترین اصول اجتماعی و همچنین تشکیل خانواده یکی از مهمترین و بنیادین ترین ساختارهای اجتماعی می باشد و همانطور که می دانید حضور یک پسر مجرد در میان جمعی ، برای آن جمع موجبات معصیت را فراهم می دارد ، لذا اینجانب که همیشه حسن نیت و صداقتم را همه دیده اند و نیازی به اثبات نیست قصد امر خیری کردم ، اگر خدا بخواهد ما هم به پلی می رسیم ...!
رشد قارچی آمار طلاق و رشد منفی ازدواج در جامعه ما ، همچنین عدم تناسب تعداد دختران نسبت به پسران ( یعنی به ازای هر پسر پنج دختر ) بنده از جان گذشتگی می کنم ، تن به ازدواج می دهم !

در همین راستا ، از تمامی علاقه مندان به وصلت و واجدین شرایط دعوت به عمل می آید مشخصات خود را تا پایان وقت اداری امروز به همین پست ارسال نمایند تا ۳۰ سال دیگه که من پول دار شدم عقد بگیریم.
مهم : محدودیت سنی: فقط 19 تا 20 سال( برای حفظ جمع محوری عزیزانی که سنشون بالاتر هستش می تونن به عنوان خواهر در کنار ما و پا در رکاب ما باشن ... دموکراسی فامیل پروری ...!
الف )مشخصات ظاهری

- قد 165-170
- وزن 50-60 بیشتر نباشه هاااا مرضیه حجوانی کوپولوف که نمی خوام! زن قلیونی می خوام ...!
- اندام برزیلی
- چهره متناسب و دوست داشتنی و بدون اخم
- تیپ تینیجر( آقا خودمم نمیدونم چی میشه ... فک کنم میشه نازک و خردسال حالا مد شده ما هم از همونا می خوایم دیگه ، مگه ما آدم نیستیم )
- لباسش حتما مارک دار باشه ...! ( مدل های بازار شوش پذیرفته نمی شود ! )
- تمایل به عطر های زنانه ( خوشم نمیاد مردونه بزنه ، یعنی چی ، فردا پشت سرم حرف در میارن ! )
- حتما دامن پوش باشه اونم بلند ( آخه شلوار برا مرده ، دامن برا زن .... خوشت میاد مردا رژ لب بزنن ؟)
- رنگ پوست یا برنزه یا سفید، وسط نداره بگی من سبزه ام ! نه التماس نکن ! نه دیگه آبجی میگم راه نداره ، اسرار نکن دیگه ... سبزه هم با برنزه فرق داره منو اینجا سیاه نکن ... از پشت کوه اومده باشم از پشت سلسله جبال آلپ که نیومدم ... من از تو بهتر مارک لوازم آریشو بلدم ... برو خودتو سیاه کن
- رنگ چشم ترجیحا رنگین ( آبی باشه بهتره ... طلایی هم با تبصره پذیرفته میشه ! )
- ابدا ، تاکید میکنم ابدا عینکی نباشه ! ( لنز هم همون عینکه ها... )
- دماغ عملی نباشه ، حوصله ندارم فردای عروسی دنبال صاف کاری و لیفتراک دماغ راه بیفتم !
- مادرش نباید چاق باشه ( این خیلی مربوط میشه چون این دسته گل به همسایه نکشیده که ... علم ژنتیک ثابت کرده به مادرش میکشه ... پس اگه مادرش پا به سن گذاشته چاق شده ، یعنی اینم پا به سن بگذاره چاق میشه ... منم یه مرد حساس ... پس فردا این چاق میشه من منحرف میشم ! جامعه ما هم که پر شده از گرگ های انسان نما ... شوهر داری به خدا سخته ، بهد که سرش هوو میارم طلب کار هم میشه ! )
- استخون درشت حتما ( پس فردا پسرمونم میکشه به این دیگه )
- مو حتما بلند ، اکیدا عرض میکنم بلند ( زن باید موش بلند باشه ، یعنی چی جدیدا مد شده .... مردا زن شدن موهاشونو می اندازن گل شونشون عقب پیش پیشی میبندن ، زنا کوتاه میکنن آدم میترسه خونه راهشون بده ... فکر میکنی سرباز فراریه )
- رقص عالی ( جینگیل جوات نباشه ، شب به شب قراره با من برقصه ... در ضمن من رقص بلد نیستم باید بهم یاد بده ... از این خارجکی ها هم باید بلد باشه ...!
- حتما رنگ روشن بپوشه - صبح تا شب عزادار نباشه همش سیاه ، سیاه ، سیاه . این بند هم تبصره داره و فقط در موارد خاص می تونه تیره بپوشه ! (تبصره ها بعد از ازدواج و در گوشی گفته می شود ...! )
- ابروهاش پر باشه که بعد از یه مدت بتونه مدلشو عوض کنه ، حوصلمون سر نره
- رویش موهاش کم باشه ( من پول ندارم هر روز بدم آرایشگاه )
- صداش نرم باشه ، چیطوری بگم ... ناز داشته باشه ... خشونت نداشته باشه ... بابا آدم میخواد تلفنی حرف بزنه سکته نکنه !
- پیشونیش بلند باشه و انگشتای پاش قشنگ باشه که پس فردا تابستون صندل پوشید آدم یاد پاهای بابالنگ دراز نیوفته ...!
ب) مشخصات مالی

- تک دختر باشه ( حالا داشتم خواهر داشته باشه برادر نداشته باشه که پس فردا میراث خور بشه)
- ترجیحا پدرش بالا 65 باشه - یا سیگاری باشه یا سابقه سکته قلبی ، مغزی یا سرطان داشته باشه
- سرمایشون حتما زیاد باشه ، قراره برم توی کار اونا ...!
- باباش یا تویوتا کمری داشته باشه یا پرادو یا بی ان و ، ماکسیما هم بود عیب نداره ... دیگه هیچی هیچی یه زانتیایی ، مزدایی چیزی داشته باشه پس فردا ماشین عروس آبرو ریزی نشه
- موبایل 0912 ، گوشی حتما نوکیا
- خودش حتما شاغل باشه ( بابا این حرفای سنتی رو کنار بزارید ... تو هزاره سوم زن و مرد باید دوشادوش هم کار کنن)
- مهریه ۱۴ عدد گل نبات به همراه یه جعبه شیرینی کشمشی
- جهیزیه درست حسابی بیاره شامل : مبل نشیمن ، مبل پذیرایی ، مبل نهار خوری ، مبل آشپزخونه ، سرویس آشپزخونه ، ست شده تفال یا مولینکس ، سرویس چاقو و قاشق چنگال زورینگر ، یخچال حتما ساید بای ساید ازینا که یخ تیلینگ تیلینک میده بیرون، رنگشم استیل باشه سفید خز شد رف پی کارش ... سورخکن ، تستر ، ساندویچ میکر ... وسائل برقی آشپزخونه هم یا مولینکس یا سامسونگ یا دوو ... ( ورنداری چرخ گوشت و آبمیوه گیری پارس خزر بیاریا که همرو می ریزم بیرون ...! ) ، جارو برقی و لوازم صوتی و تصویری کامل ، سینما خانوادگی با این تلوزیونای فلت سامسونگ یا سونی که مثل خیلی خوشکله ، لباسشویی کنوود ، اجاق گاز خارجی ، اگه می خوای ایرانی بیاری فقط پادیسان یا سینجر و ... اطلاعات تکمیلی بعدا به اطلاع متقاضیان گرامی می رسد !
- عروسی هم نمی گیریم ، من به خاطر عشق میگم ! الان دیگه این تشریفات و تجملات که مایه بقای زندگی نیست .... میریم یه سفر با هم مشهد بر میگردیم میریم سر خونه زندگیمون مثل دوتا گنجیشک عاشق ، کیش و دوبی و ترکیه و آنتالیا هم مال این بچه قرتیاس ... اینا آخه خوب نیست مشهد تبرکه ، نیت مقدسه ، من به خاطر این میگم ...!
ج) مشخصات تحصیلی


خواسته های من دیگه تموم شد ، حتما خودتون می بینید که این درخواست ها برای یه زندگی ساده ، چیز نیازی نیست ... !
- حتما یا کنکوری باشه یا دانشجو
- دانشجوهای محترم دانشگاه آزاد در صورتی که تعهد کتبی ازخانوادشون داشته باشن که شهریه دانشگاهشون تا قرون آخر پای اوناس ، می تونن ثبت نام کنن !
- دانشجوهای عزیز دانشگاه سراسری هم باید تعهد داشته باشن که مخارج جانبی پرداخت میشه ( می خوام زن بگیرم ، صلواتی بورس تحصیلی نمیدم که ...! )
- ترجیحا دانشجوی مهندسی صنایع یا معماری یا رشته های مشابه فنی که پولساز باشه ... میخوام چیکار بره چیزای دیگه بخونه از پس فردا بیاد ور دلم بشینه

نوشته شده در یک شنبه 21 اسفند 1390برچسب:,ساعت 11:50 توسط zarirazmekar| |

بهترین حالت رابطه‌ جنسی برای باردار شدن

 

(مخصوص افراد متاهل)

وضعیت سنتی یکی از بهترین وضعیت‌های رابطه‌

جنسی برای باردار شدن سریع‌تر است. این وضعیت

برای بارداری مطلوب‌ترین حالت است—گرچه تقریباً

در هر حالت از رابطه ‌جنسی می‌توان باردار شد.

در این وضعیت که جزء قدیمی‌ترین


ادامه مطلب
نوشته شده در یک شنبه 21 اسفند 1390برچسب:,ساعت 10:58 توسط zarirazmekar| |

علت درد هنگام نزدیکی کردن و رابطه جنسی

مقاربت دردناک یکی از شکایات شایع خانم‌هایی است

 

که در اوایل ازدواج‌شان به متخصص زنان و زایمان مراجعه می‌کنند.


دلایل مختلفی برای چنین تجربه دردناکی وجود دارد که به برخی از آنها و راه‌حل‌‌هایش اشاره می‌کنم...
مشکل اول ،


ادامه مطلب
نوشته شده در یک شنبه 21 اسفند 1390برچسب:,ساعت 10:57 توسط zarirazmekar| |

 اکثر قریب به اتفاق دخترانی که

رابطه دوستی طولانی مدت با پسران دارند

در آغاز رابطه دوستی علی رغم تصورشان درگیر

روابط جنسی خواسته یا عمدتا ناخواسته می شوند.

بر اساس نتایج یک پژوهش که در شمال شهر تهران انجام شده است

اکثر دختران طی ۲ سال اول رابطه خود باجنس مخالف، درگیر روابط جنسی می شوند.

این در حالی است که تقریبا همه دختران مورد مطالعه در ابتدای برقراری رابطه دوستی تصور می کرده اند که از درگیری جنسی مصون بوده، مهارت و قدرت کافی را در کنترل و هدایت روابط و دوستی دارند.

در بخش دیگری از این مطالعه آمده است اکثر قریب به اتفاق آنها در آغاز روابط دوستی با پسران بر این باور بودند که آنها خیلی زرنگ تر از آن هستند که دوستشان بتواند از آنها سوء استفاده جنسی کند.

در بخش تحلیلی این پژوهش یکی از علل درگیر شدن دختران در روابط جنسی برداشت نادرست آنها از روابط دوستی با پسران عنوان شده است.به عنوان مثال انگیزه و هدف اکثر دختران از برقراری رابطه دوستی با جنس مخالف جلب حمایت و عاطفه گزارش شده است،در حالی که در پسران، برقراری روابط جنسی انگیزه و هدف اصلی رابطه دوستی بوده است.

نوشته شده در یک شنبه 21 اسفند 1390برچسب:,ساعت 10:56 توسط zarirazmekar| |

کارهای غلط و اشتباه در شب

زفاف

 

فعلا اون موقعي است كه دو تا آدم كه چند وقت در تدارك ازدواج بوده اند براي اولين بار زن و شوهر ميشوند وبه صورت رسمي در يك رختخواب ميخوابند ، شب ازدواج فقط و فقط يك كار اجباريست . شما و همسرتان بايد از ماشين عروس پياده شويد ، به درون خانه برويد و در را ببنديد .همين . هر كس ديگري انتظاري يه غير از اين داشت زياد به خرفش گوش نكنيد .


ادامه مطلب
نوشته شده در یک شنبه 21 اسفند 1390برچسب:,ساعت 10:55 توسط zarirazmekar| |

 

بـه لبــــهای ســاده ات بـیـامـــوز
کـه گـــول هـر لبــــی را نخـــورند

مــن'میــدانــم !

روزی لبـهای کثیفش را باز میکند،
و تـو را هــرزه یـاد میـکند!

 
نوشته شده در یک شنبه 21 اسفند 1390برچسب:,ساعت 10:45 توسط zarirazmekar| |

 
یك هنرمند چینی با استفاده از نیم میلیون نخ سیگار چیزی شبیه به پوست ببر خلق كرده است. ...
نوشته شده در یک شنبه 21 اسفند 1390برچسب:,ساعت 10:44 توسط zarirazmekar| |

باور می کنید این آدم ها اینقدر نترس باشند ؟! ............................. ...

 

نوشته شده در یک شنبه 21 اسفند 1390برچسب:,ساعت 10:44 توسط zarirazmekar| |

تیم ملی فوتسال زنان ایران به مناسبت نزدیكی سال نو و برای حمایت از كودكان بی سرپرست فردا یكشنبه - 21 اسفند - به مصاف تیم منتخب فوتسال هنرمندان می رود.به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون فوتبال ، برای تیم هنرمندان مهناز افشار، مریلا زارعی، فریبا كوثری، پگاه آهنگرانی، آزاده...
نوشته شده در یک شنبه 21 اسفند 1390برچسب:,ساعت 10:43 توسط zarirazmekar| |

ســــــــــــلام
.
.
.
.
.
وقت شما بخیر
.
.
.
.
شمايي كه قوز كردي جلوي صفحه مانيتور !
.
.
.
.
بله با شمام
الهی من فدات بشم ،صاف بشين !

نوشته شده در یک شنبه 21 اسفند 1390برچسب:,ساعت 8:36 توسط zarirazmekar| |

 

طنز / حالت چشم دانشجوها در دانشگاه !

 

هنگام درس دادن استاد سر کلاس :
(-.-) (-.-) (-.-) (-.-) (-.-) (-.-) (-.-) (-.-)

وقتی استاد خبر امتحان رو میده :
(o.O) (o.O) (o.O) (o.O) (o.O) (o.O)

… …

موقع امتحان:
(←.←) (→.→) (←.←) (→.→) (←.←) (→.→)

وقتی استاد موقع امتحان حواسش جمع میکنه واسه مچ گیری:
(↓.↓) (↓.↓) (↓.↓) (↓.↓) (↓.↓)

وقتی که نمره ها رو میزنن :
(͡๏̯͡๏) (͡๏̯͡๏) (͡๏̯͡๏) (͡๏̯͡๏) (͡๏̯͡๏) (͡๏̯͡๏) (͡๏̯͡๏)

نوشته شده در یک شنبه 21 اسفند 1390برچسب:,ساعت 8:35 توسط zarirazmekar| |

عزیزم!

می توانی خوشحال باشی، چون من دختر کم توقعی هستم.

اگر می گویم باید تحصیلکرده باشی، فقط به خاطر این است که بتوانی خیال کنی بیشتر از من می فهمی!
اگر می گویم باید خوش قیافه باشی، فقط به خاطر این است که همه با دیدن ما بگویند"داماد سر است!" و تو اعتماد به نفست هی بالاتر برود!

اگر می گویم باید ماشین بزرگ و با تجهیزات کامل داشته باشی، فقط به این خاطر است که وقتی هر سال به مسافرت دور ایران می رویم توی ماشین خودمان بخوابیم و بی خود پول هتل ندهیم!

اگر عروسی آن چنانی می خواهم، فقط به خاطر این است که فرصتی به تو داده باشم تا بتوانی به من نشان بدهی چقدر مرا دوست داری و چقدر منتظر شب عروسیمان بوده ای!

اگر می گویم هرسال برویم یک کشور را ببینیم، فقط به خاطر این است که سالها دلم می خواست جواب این سوال را بدانم که آیا واقعا "به هرکجا که روی آسمان همین رنگ است"؟! اگر تو به من کمک نکنی تا جواب سوالاتم را پیدا کنم، پس چه کسی کمکم کند؟!

اگر از تو توقع دیگری ندارم، به خاطر این است که به تو ثابت کنم چقدر برایم عزیزی!

و بالاخره...

اگر جهیزیه چندانی با خودم نمی آورم، فقط به خاطر این است که به من ثابت شود تو مرا بدون جهیزیه سنگین هم دوست داری و عشقمان فارغ از رنگ و ریای مادیات است.

 

 

نوشته شده در یک شنبه 21 اسفند 1390برچسب:,ساعت 8:2 توسط zarirazmekar| |

فیلم آموزش مسائل جنسی و زناشویی " فیلم آشنای محبوب "

این فیلم که چندی پیش در ایران توسط متخصصان با مجوز وزارت بهداشت و وزارت ارشاد تهیه شد، و با نام "آشنای محبوب" در داروخانه ها و مراکز دیگر برای فروش عرضه شد. بیشتر به منظور آشنایی خانواده ها و زوج ها با مسائل جنسی است. در ایران بیشتر آمار طلاق ها بر اثر عدم ارضای جنسی طرفین در زندگی زناشویی است و این امر از عدم آشنایی زوجین با مسائل زناشویی نشأت می گیرد.

 

 
 
نوشته شده در یک شنبه 21 اسفند 1390برچسب:,ساعت 8:0 توسط zarirazmekar| |

مشخصات واقعی و اینترنتی!!!!!!!!!
مشخصات واقعی:
اسم : یدالله
تحصیلات : کم سواد
متولد: ده کوره
... علایق: الاغ سواری

مشخصات فیسبوکی :
اسم: آبتین
تحصیلات : لیسانس کامپیوتر
متولد: تهران الهیه
علایق: اتومبیل رانی ، نواختن پیانو!!

نوشته شده در شنبه 20 اسفند 1390برچسب:,ساعت 13:34 توسط zarirazmekar| |

جزئیاتی درمورد  برن سات بازیگر نقش سمر در سریال عشق ممنوع + عکس
و تحصیلات ابتدایی و متوسطه خود را در کالج TED آنکارا به پایان رساند و پس از آن برای ادامه ...

برن سات (Beren Saat) متولد 26 فوریه 1984 (7 اسفند 1362) بازیگر ترکیه ایست.

او تحصیلات ابتدایی و متوسطه خود را در کالج TED آنکارا به پایان رساند و پس از آن برای ادامه تحصیل در رشته مدیریت بازرگانی به دانشگاه سرمایه (Başkent) رفت. هنگامی که در دانشگاه بود در مسابقه تلوزیونی ستاره ترکیه (Türkiye’nin Yıldızları) شرکت کرد و مقام دوم را بدست آورد.

پس از حضور در آگهی بازرگانی یک آبنبات، سات اولین کار تلوزیونی خود را در Aşkımızda Ölüm Var و در نقش خواهر Ece Uslu بازی کرد. در سال 2004 در Aşkımızda Ölüm Var بازی کرد و در 2005، اولین بازی خود را بعنوان بازیگر نقش اول در Aşka Sürgün انجام داد. پس از اینکه در Tomris Giritlioğlu’s Hatırla نقش Yasemin Ünsal را بعنوان نقش اول بازی کرد در سراسر کشور مشهور شد. در سال 2008 او مجدداً با Giritlioğlu در فیلم Güz Sancısı (درد پاییز) همکاری کرد.




سات همان سال در نقش Bihter Yöreoğlu در سریال Aşk-ı Memnu (عشق ممنوع) که اقتباسی بروز شده از رمان کلاسیک Halit Ziya Uşaklıgil بود ایفای نقش کرد.

بخاطر عملکرد خوب خود جایزه پروانه طلائی “بهترین بازیگر مکمل زن” را دریافت کرد. سات همچنین بعنوان نقش اصلی در فیلم Gecenin Kanatları (بال شب) به کارگردانی Serdar Akar که دسامبر 2009 اکران شد بازی کرده است.

او در حال حاضر در سریال “Fatmagul’un Sucu ne” که اقتباسی از رمان “Vedat Türkali” است مشغول به کار است، و نقش کاراکتر اصلی (Fatmagul) را در این مجموعه تلوزیونی که یکی از معتبرترین سریال های تلوزیون ترکیه است بازی می کند. او در این سریال نقش دختر جوانی را بازی میکند که پس از اینکه توسط غریبه ها مورد تجاوز قرار میگیرد زندگی اش دگرگون میشود.
  •  

 

 

 

نوشته شده در شنبه 20 اسفند 1390برچسب:,ساعت 12:58 توسط zarirazmekar| |

 

دختری که موهایش را رنگ کرد تا زیبا شود اما فکر نمیکرد که... !!! + عکس

دختری که موهایش را رنگ کرد تا زیبا شود اما فکر نمیکرد که... !!! + عکس
همه زنان معمولا در طول عمر خود بارها موهایشان را بدون هیچ مشکلی رنگ می کنند اما رنگ کردن مو برای یک دختر دردسر عجیبی بوجود آورده است...

 
همه زنان معمولا در طول عمر خود بارها موهایشان را بدون هیچ مشکلی رنگ می کنند اما رنگ کردن مو برای یک دختر دردسر عجیبی بوجود آورده است.

کارمن دختر ۲۵ ساله ایست که یک اتفاق عجیب برایش رخ داده است. او به مغازه رفته و رنگ موی مورد علاقه خود را خریداری کرده و به موی خود میزند.




پس از گذشت چند ساعت چهره او به این شکل در می آید.



او به مدت سه روز بخاطر مشکل پیش آمده بینایی اش را از دست داده و در بیمارستان بستری می شود.

کارمن ادامه می دهد که وقتی از خواب بیدار شدم احساس عجیبی داشتم، سرم به شدت درد می کرد و وقتی خودم را در آینه دیدم احساس کردم شبیه توپ فوتبال شده ام!!



سرانجام پزشکان پس از بررسی او فهمیدند که علت این ماجرا حساسیت به یک ماده در ترکیبات رنگ بوده که باعث بوجود آمدن این اتفاق وحشتناک شده است.
نوشته شده در شنبه 20 اسفند 1390برچسب:,ساعت 12:46 توسط zarirazmekar| |

کریستینا آگویلرا از اندام خودش راضی است
من خودم از اندامم راضی هستم و اندامم را دوست دارم . ما زنها كاملاً زیر ذره بین هستیم . تا وقتی كه من از اندامم راضی هستم می توانم تاییدی را كه نیاز دارم بدست آورم .
 

كریستینا آگویلرا ( Christina Aguilera ) از اندام خود راضی است
برای وی مهم نیست كه مردم درباره اندام درشت وی چه می گویند.
آگویلرا با شركت در یك كنفرانس مطبوعاتی به نام " صدا " در كالیفرنیا به خاطر این اندام چاقش آماج انتقادات قرار گرفت اما كریستینا برایش اهمیتی ندارد كه مردم درباره وی چه می گویند و اینگونه اظهار داشت : من خودم از اندامم راضی هستم و اندامم را دوست دارم . ما زنها كاملاً زیر ذره بین هستیم . تا وقتی كه من از اندامم راضی هستم می توانم تاییدی را كه نیاز دارم بدست آورم .
او كه در 3 هفته آینده سرپرستی پسرش را از همسر سابقش جوردن برت مان (Jordan Bratman ) خواهد گرفت می گوید رمز موفقیتش به دلیل این است كه اعتماد به نفس كافی دارد و امیدوار است برای دخترانی كه در شوی استعداد یابی كه داوران سعی می كنند بدون دیدن رقبا آنها را از میدان خارج كنند الگوی قدرتمندی باشد . در ادامه می گوید شما باید زنی قدرتمند و معتمد به نفس باشید .من به عنوان زنی در مسند مربیگری این زنان جوان، خوشحالم از اینكه می توانم تجربیاتم را با آنها قسمت كنم . وی می گوید حضور در این شو جولانگاه خوبی برای او بود .
در آغازین روزهای چاق شدن كریستینا، ستاره تلویزیونی كلی آسبورن (Kelly Osbourne ) او را با عنوان چاق مورد خطاب قرار داد و به همین دلیل از او انتقاد كرد . كلی كه در گذشته خودش با این مشكل چاق و لاغر شدن مكرر دست و پنجه نرم كرده است در ماه آگوست این گونه اظهار داشت نمی دانم ، شاید او فقط یك زن كولی چاق است كه این گونه بدنیا آمده است .
 
نوشته شده در شنبه 20 اسفند 1390برچسب:,ساعت 12:37 توسط zarirazmekar| |

!


با متولدین چه ماهی ازدواج بكنید یا نكنید!


با متولدین چه ماهی ازدواج بكنید یا نكنید!


با متولدین چه ماهی ازدواج بكنید یا نكنید!


با متولدین چه ماهی ازدواج بكنید یا نكنید!

نوشته شده در شنبه 20 اسفند 1390برچسب:,ساعت 12:37 توسط zarirazmekar| |

20

ایده هایی برای آرایش سبزه عید

ایده هایی برای آرایش سبزه عید

ایده هایی برای آرایش سبزه عید
با این سبزه ها به استقبال از بهار بروید
 






 







 

ادامه مطلب
نوشته شده در شنبه 20 اسفند 1390برچسب:,ساعت 12:3 توسط zarirazmekar| |

 

چگونه با کودک مان درباره طلاق صحبت کنیم؟

چگونه با کودک مان درباره طلاق صحبت کنیم؟
والدین به عنوان یك جبهه متحد صحبت كنند تا قوت قلب مجددی به بچه هایشان بدهند و از همان آغاز پروسه خود سرزنش گری را دفع كنند.
 

نزدیك شدن به موضوع طلاق هم برای والدین و هم بچه ها حساس است . دكتر تیموتی دیویس ( Timothy Davis ) خانواده و كودك درمانگر ساكن ماساچوست ( Massachusetts ) توصیه می كند كه والدین به عنوان یك جبهه متحد صحبت كنند تا قوت قلب مجددی به بچه هایشان بدهند و از همان آغاز پروسه خود سرزنش گری را دفع كنند . دیویس رعایت نكات ذیل را پیشنهاد می دهد :

1 . والدین می بایست هر دو با هم درباره این موضوع صحبت كنند . حتی اگر قادر به حل مجدد اختلافات فی ما بین خود نیستند می بایست بتوانند به عنوان والدین و با هم بر روی این موضوع كار كنند .

2 . قبل از صحبت برنامه مدونی تهیه نمایید . بچه هایی كه به اندازه كافی بزرگ شده اند می خواهند در مورد اینكه كدام یك از والدین خانه را ترك خواهد كرد، والدین چه موقع از هم جدا خواهند شد، والدی كه خانه را ترك می كند قرار است كجا زندگی كند و آنها چگونه می توانند او را ملاقات كنند اطلاعات دقیقی داشته باشند .

3 . از بازی سرزنش دوری نمایید . شفاف و صریح باشید كه این موضوع حاصل یك تصمیم دوطرفه است .

4 . بدون مخفی كردن بخش زیادی از اطلاعات ، حقیقت را برای بچه ها بازگو نمایید . پیشنهاد دیویس این است كه والدین می بایست توضیح دهند كه آنها با هم تفاهم نداشته اند و تصمیم گرفته اند از هم جدا شوند زیرا در این صورت خانواده زندگی شادتری خواهد داشت .

5 . به بچه هایتان بگویید كه آنها را دوست دارید و این اطمینان را به آنها بدهید كه در این موضوع هیچ تقصیری متوجه آنها نیست .

6 . به بچه ها اطمینان دهید كه احساسات آنها برای شما مهم است و می خواهید كه حرفهایشان را گوش دهید . اجازه دهید كه ناراحتی ، عصبانیت و غم شان را ابراز كنند .
 
  •  
نوشته شده در شنبه 20 اسفند 1390برچسب:,ساعت 12:2 توسط zarirazmekar| |

 

با این 7 نکته ساده تفاهم بیشتری با همسرتان داشته باشید

با این 7 نکته ساده تفاهم بیشتری با همسرتان داشته باشید
افرادی که خوب رابطه برقرار می‌کنند، همیشه با استفاده از تغییراتی جزئی می‌توانند ارتباطشان را با دیگران بهتر کنند. از سوی دیگر ...
 

 
اساسا همه افراد، حتی اگر بسیار هم با یکدیگر همراه باشند، می‌توانند از نکات کوچکی که برای بهتر کردن روابط وجود دارند، استفاده کنند کسانی که در روابط خود مشکل دارند، ممکن است پیش از بهبودبخشی، به برخی تغییرات جدی نیاز داشته باشند.
افرادی که خوب رابطه برقرار می‌کنند، همیشه با استفاده از تغییراتی جزئی می‌توانند ارتباطشان را با دیگران بهتر کنند. از سوی دیگر، این مسائل کوچک است که جمع شده و کیفیت و صفات این رابطه را تعیین می‌کنند. بنابراین، حتی اگر رابطه شما را نمی‌توان به‌عنوان نمونه‌ای کاملا مناسب توصیف کرد، انجام نکات ریز لیست شده در این مطلب یا نکاتی از این دست که ممکن است بتوان آنها را از حاشیه بیرون آورد و از سیم به زر تبدیل کرد را عادت خود‌سازید.
حال به توضیح و تفسیر آنها می‌پردازیم تا پس از آن بتوانید چگونگی به‌کارگیری این نکات را بیاموزید.

.

 

ادامه مطلب
نوشته شده در شنبه 20 اسفند 1390برچسب:,ساعت 11:58 توسط zarirazmekar| |

 

طرز تهیه برنج لقمه ای

طرز تهیه برنج لقمه ای
ته قابلمه‌ای را روغن بریزید و دو عدد سیب‌زمینی باقی مانده را حلقه حلقه کرده و ته ظرف بچینید. لقمه‌های قایقی شکل برنج را کنار هم روی سیب زمینی‌ها بچینید...
 

 


ادامه مطلب
نوشته شده در شنبه 20 اسفند 1390برچسب:,ساعت 11:57 توسط zarirazmekar| |

 

5 اشتباه بزرگ در محیط کار

5 اشتباه بزرگ در محیط کار
تلاش کنید، کاری نکنید که دیگران برداشتی غیر از آنچه هستید از شما داشته باشند؛ بدین معنا که از رفتارهایی چون تاخیر و بدقولی پرهیز کنید
 
درست است که بسیاری از ما بخش عمده ای از ساعات روز را در محل کار می گذرانیم، اما این دلیل موجهی برای اینکه در محل کار هر کاری دوست داشتیم انجام دهیم نیست!

 
محل کار هم مثل هر جای دیگر قوانین و الزام های خاص خود را دارد و با رعایت آنها و مرتکب نشدن اشتباهاتی که ما در این گزارش به برخی از آنها اشاره می کنیم، می توانید کاری کنید که محل کار هم مثل خانه برایتان آرامش و امنیت بیاورد.

 
1. اشتباه در رفتار
ناسزا گویی، گفتگوهای غیرضروری، بیش از حد احساس راحتی کردن با دیگران و عادت های نادرست غذایی از جمله ناهنجاری های رفتاری است که در محل کار هر کسی را از شما دور می کند.
ناهنجاری در رفتار در هر جا که رخ دهد، پدیده ای ناخوشایند و حتی زشت است، اما وضع وقتی بدتر می شود که چنین رفتارهایی در محل کار به عنوان یک مکان رسمی و دارای قانون از فرد سر بزند.

 
2. اشتباه در صحبت با دیگران
روش صحبت کردن، نخستین چیزی است که به چشم اطرافیان شما در محل کار می آید. این مسئله آنقدر اهمیت دارد که حتی در ایجاد اعتبار یا خدشه دار کردن شخصیت شما تاثیرگذار است.
به هیچ عنوان در محل کار راجع به موضوعات خارج از کار صحبت نکنید، به شایعات دامن نزنید، سر دیگران فریاد نکشید و تلاش کنید سنجیده و با فکر صحبت کنید.

 
3. اشتباه در تصویر سازی دیگران از شما
تلاش کنید، کاری نکنید که دیگران برداشتی غیر از آنچه هستید از شما داشته باشند؛ بدین معنا که از رفتارهایی چون تاخیر و بدقولی پرهیز کنید، چراکه چنین رفتارهایی کار دست شما می دهد و باعث می شود که در نظر دیگران فردی غیرقابل اعتماد جلوه کنید.
سعی کنید تصویری که در محل کار از خود ارائه می دهید، باعث افتخار همکارانتان از همکاری با شما گردد.

 
4. اشتباه در ماموریت ها و سفرهای کاری
برخی از کارمندان، ماموریت و سفرهای کاری را با تفریحات خانوادگی اشتباه می گیرند. درست است که خرج و هزینه سفرها و ماموریت های کاری با شما نیست، اما این دلیل نمی شود که خارج از چارچوب کار عمل کنید.
اگر کاری خارج از چارچوب سفر کاری خود انجام دهید و این موضوع به هر شکلی به گوش مقام بالاتر شما برسد، قطعا عاقبت خوشی در انتظار شما نخواهد بود!

 
5. اشتباه در وقت استراحت
برخی تصور می کنند که اگر از هر فرصتی در محل کار برای استراحت استفاده کنند و به اصطلاح برنامه مشخصی برای زمان کار و استراحت خود نداشته باشند، آدم های زرنگی هستند.
این در حالی است که استراحت بدون برنامه و بدتر از آن بیش از اندازه هم نوعی فعالیت غیرقانونی محسوب می شود و بالاخره یک جایی عواقب خود را نشان می دهد.
  •  
نوشته شده در شنبه 20 اسفند 1390برچسب:,ساعت 11:56 توسط zarirazmekar| |

 

راهی موثر برای درخشان کردن موهای زبر و کدرشده!

راهی موثر برای درخشان کردن موهای زبر و کدرشده!
آن‌ها را با یك حوله گرم بپوشانید و اجازه دهید حدود یك ساعت روغن روی موها باقی بماند. بعد حوله را از دور سر بردارید. در این مرحله...

 

 


ادامه مطلب
نوشته شده در شنبه 20 اسفند 1390برچسب:,ساعت 11:56 توسط zarirazmekar| |

حقوق مردان را لگد مال نکنید

2312312.jpg

ایا وافعا حقوق زنان رعایت نشده است؟

:53:

در کودکی: پسرها هر وقت شیطنت میکردند یک سیلی محکم صورتشان را نوازش میکرد

دخترها هر وقت شیطنت میکردند یک ضربه فانتزی به ماتحتشان میخورد.
خودتان قضاوت کنید : کدام ضربه درد بیشتری دارد؟


روزهای جمعه که مدرسه ها تعطیل بود :
پسرها برای خرید نان مجبور به بیگاری در صف نان بودند
دخترها کنار عروسک هایشان لالا میکردند


هنگامی که کارنامه ها را به دست والدین محترم میدادند :
پسرها شدیداً بخاطر نمرات پایین سرکوفت می خوردند و البته گاهی هم ممنوع شدن از مشاهده کارتون
دخترها هیچی نمیشدند . چون قرار بود در آینده ازدواج کنند و نان آور خانه هم نخواهند بود


هنگامی که پدر خانواده شب به منزل می آمد :

پسرها فرار میکردند و یه گوشه ای میخزیدند تا چغولی های مادر ، کار دستشان ندهد
دخترها به بغل پدر میپریدند و چپ و راست قربون صدقه میشنویدند


روز اول مهر ماه که مدرسه ها باز میشد :
پسرهای عزیز کله هایشان را با نمره ۴ میزدند و مزین به لغت نامانوس کچل میشدند
دخترها فقط به پسرها میگفتند : چطوری کچل ؟


در ۱۸ سالگی :
پسرها تمام اضطراب و دلهره شان این است که دانشگاه قبول شوند و سربازی نروند و ۲ سال از زندگیشان هدر نرود
دخترها ورودشان به پادگان طبق قانون ممنوع است .


در دانشگاه : پسرها همان روز اول عاشق میشوند و گند میزنند به امتحان ترم اولشان و مشروط میشوند
دخترها فقط در بوفه مینشینند و به پسرهایی که زیر چشمی به آنها نگاه میکنند افاده میفروشند


در هنگام نمره گرفتن : پسرها خودشان را جر میدهند تا ۹٫۵ آنها ۱۰ شود و باز هم استاد قبول نکرده و در آخر می افتند
دخترها فقط پیش استاد میروند و یک لبخند میزنند و نمره ۴٫۵ آنها به ۱۷ تبدیل میشود.


در کافی شاپ : پسرها حساب میکنند.
دخترها میگویند : مرسی!


در مخ زدن :پسرها باید دلقک بازی در بیاورند تا طرف تازه بفهمد که وجود دارند ، دو ساعت منت بکشند تا طرف تلفن را بگیرد ، هفته ها برنامه ریزی کنند تا طرف قرار بگذارد ، ساعت ها باید خالی ببندند تا طرف خوشش بیاید و هنگام بهم خوردن رابطه ماه ها و در مواردی دیده شده است که سالها در هوای دلگرفته پاییز پیپ بکشند و قهوه بنوشند و هی آه بکشند .
دخترها فقط کافی است که یه لبخند بزنند و چشم ها را نازک کرده ، لبها را غنچه و سری به سمت موافق تکان دهند و هرگاه رابطه بهم خورد فقط میگویند فدای سرم.


هنگام خواستگاری : پسرها باید خانه ، ماشین ، شغل مناسب ، مدرک دهن پر کن ، قد رشید ، هیکل خوش فرم ، خوشتیپ و هزارتا کوفت و زهر مار داشته باشند و پشت سر هم از موفقیت ها و اخلاق خوب و …. برای عروس خانم بگن و احتمالا انگشتری برای نشون کردن در دست سرکار علیه عروس خانم بکنند
دخترها فقط کافی است بنشینند و لام تا کام حرف نزنند


هنگام ازدواج : پسرها باید شیربها ، مهریه ، خرید عروسی ، جواهرات گوناگون ، جشن و سالن و … را از سر قبر پدرشون تهیه کنند
دخترها فقط باید جهیزیه بدهند که احتمالا به دلیل شروع خرید جهزیه از اوان کودکی همش بنجل شده و آقای داماد باید با تحمل هزارتا منت آنها را قبول کرده ، دور ریخته و یه سری جدید بخرد


هنگام زندگی عشقولانه دو نفره:پسرها باید بگویند : چشم ، و البته اگر هم نگویند دو قطره اشک کنار چشمان مژگان خانم ها آنها را وادار به چشم گفتن میکند
دخترها هم باید دستور بدهند و دیگر هیچ.


کار کردن :پسرها مثل سگ پا سوخته باید از صبح خروس خوان تا آخر شب کار کنند و همش تو فکر غرولند مدیر و قسط عقب افتاده بانک و قبض برق و آب باشند و در آخر نعششان را با بدبختی به خانه برسانند

دختر ها فقط کافی است که کلید ماشین لباس شویی ، کلید ماشین ظرفشویی و کلید مایکرو فر را فشار دهند و در حالیکه ناخن هایشان را مانی کور میکنند با مادرشان در مورد رنگ موی دختر خاله جاری عمه خانم فرخ زمان خانم بحث و تحلیل علمی داشته باشند …

نوشته شده در شنبه 20 اسفند 1390برچسب:,ساعت 11:4 توسط zarirazmekar| |

مدامم مست میدارد، نسـیم جعد گیسویت
خرابم میکند هردم، فریب چـشم جادویت
اگـر خـواهی که جاویـدان جهان یکسر بـیارائی
صبا را گـو که بـردارد زمـانی بـرقـع از رویت
و گـر رسم فـنا خواهی که از عـالـم بر انـدازی
بر افشان تا فـرو ریزد هـزاران جان ز هر مویت
مـن و بـاد صبا مسکین دو سرگـردان بی حاصل
من از افسون چشمت مست و او از بوی گیسویت

نوشته شده در شنبه 20 اسفند 1390برچسب:,ساعت 10:35 توسط zarirazmekar| |

اسبـاب ‌بـازی‌های باورنکـردنی در عصـر تکنـولوژی !


تفنگ لیزری Hasbaro:
مغز این تفنگ لیزری یک دستگاه آیفون یا آیپاد است که به عنوان چشم بازیکن و نشان دهنده مسیر وی عمل می‌کند. نمایشگر روی صفحه نمایش این ابزار مگسک تفنگ، اهداف، و موقعیت راداری دشمنان را در فاصله 80 متری نشان می‌دهد. 24 نفر به صورت هم‌زمان می‌توانند این بازی را انجام دهند.


ادامه مطلب
نوشته شده در سه شنبه 9 اسفند 1390برچسب:,ساعت 12:46 توسط zarirazmekar| |

دومین جشن لبخند آفتاب با اهدای جوایز به برترین های سیما و سینما
در حوزه طنز در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار شد.








ادامه مطلب
نوشته شده در سه شنبه 9 اسفند 1390برچسب:,ساعت 12:39 توسط zarirazmekar| |

 



 

ادامه مطلب
نوشته شده در سه شنبه 9 اسفند 1390برچسب:,ساعت 12:37 توسط zarirazmekar| |

 

آشنـایی به فایـده های اعجـاب انگیـز سرکـه سیـب


حتما باید شنیده باشید که میگن خوردن یک سیب در روز شما رو از مراجعه به دکتر بی نیاز می کنه! حالا سرکه اش هم سرشار از خاصیت هست و معجزات زیادی داره! سرکه سیب حاوی مواد معدنی زیادی هست و علاوه بر خواصی که کلا سرکه بر روی دستگاه های تصفیه کننده خون داره٬ سرکه ی سیب خواص بیشتری هم داره و نه تنها یک اسید استیک سالم و ملایم هست و بر روی کبد و کیسه صفرا اثر فعال کننده داره، بلکه به مقدار قابل توجهی دارای پتاسیم٬ فسفر٬ کلرور منیزیم٬ کلرورسدیم٬ گوگرد٬ ویتامین های گروه B و ویتامین D هست که این مواد موجود در سرکه سیب باعث طراوت و نشاط سلول های بدن می شود و می تونه دستگاه گوارش را فعال کنه و اثر فوق العاده خوبی هم بر روی هضم مواد چربی گوشتی و پروتئین دارد. در اینجا اشاره ای داریم به فواید کاربردی، تغذیه ای و بهداشتی سرکه سیب که امیدواریم شما دوستان عزیزم در
empty.gifپرشین استار به این محلول مفید بیشتر از قبل توجه داشته باشید :


ادامه مطلب
نوشته شده در سه شنبه 9 اسفند 1390برچسب:,ساعت 12:27 توسط zarirazmekar| |

عکس های خنده دار ( فقط در ایران ) !

1-pic


ادامه مطلب
نوشته شده در سه شنبه 9 اسفند 1390برچسب:,ساعت 12:22 توسط zarirazmekar| |

 
 
 
نوشته شده در سه شنبه 9 اسفند 1390برچسب:,ساعت 12:19 توسط zarirazmekar| |

ازدست دادن کسی که دوستش داریم خیلی دشواراست.

اما اکنون به این نتیجه رسیده ام که کسی کسی را از دست نمیدهد؛ زیرا‎ ‎مالک آن نیست ، و‎ ‎این یعنی آزادی ،

داشتن بهترینهای دنیا بدون آنکه صاحبشان باشی ...

دکتر شریعتی

 

نوشته شده در سه شنبه 9 اسفند 1390برچسب:,ساعت 9:26 توسط zarirazmekar| |


Power By: LoxBlog.Com