tafakor90

salam khoshhal misham ba man bashin va jadedtaren haro begem

ترکیب نقاشی و واقعیت

این تصاویر فتو شاپی نیستند. این عکس ها مربوط به موزه نقاشی بوسان است که به گونه ای طراحی شده که میتوانید با رفتن به داخل آنها بخشی از نقاشی شده تا بتوانید عکس های طنز و یادگاری تهیه کنید .

 

3d_art_0.jpg

 

 

 

 


ادامه مطلب
نوشته شده در پنج شنبه 29 تير 1391برچسب:,ساعت 10:19 توسط zarirazmekar| |

با قاتلان دوران نامزدی تان آشنا شوید!

با قاتلان دوران نامزدی تان آشنا شوید!
هرگز شرایط و داشته ها و نداشته های خود و نامزدتان را با دیگران به خصوص افرادی كه همچون شما در دوران نامزدی به سر می برند مقایسه نكنید.

دوران نامزدی یكی از مهمترین و حساسترین دوران های زندگی شماست. دلیلش هم این است که به جز شیرینی، چگونگی برخورد و عملكردهای افراد در این دوران قانون اساسی زندگی مشترك آینده شان را رقم می زند. بنابراین اگر کمی پا کج بگذارید یا خطا کنید، ممکن است روزهای خوش نامزدی و حتی بعد از آن را تلخ و سیاه کنید.

 
این رفتارهای نادرست كه به نوعی قاتلان روابط شما محسوب می شوند،‌ از این قرارند.
 
1 - بی توجهی
توجه كردن به دیگران به انجام دادن برخی فعالیت ها و رفتارهای خاص برای نشان دادن اهمیت و جایگاه والای فرد مقابل گفته می شود. توجه كردن در دوران نامزدی در دو سطح مهم معنا می یابد :

1.1 -
توجه به فرد مقابل ( نامزد )

2.2 -
توجه به خانواده نامزد

باید سعی كنید در دوران نامزدی با انجام كارهای ساده ای چون تعریف و تمجید كردن از فرد مقابل،‌ هدیه دادن و گل خریدن،‌ گوش دادن به صحبت ها و احساسات او و... توجه تان را به نامزدتان یا خانواده او نشان دهید. بروز رفتارها و برخوردهایی كه نشان دهنده بی توجهی به نامزد است باعث سردی روابط شما و دوری از یكدیگر می شود.

2 - مقایسه
هرگز شرایط و داشته ها و نداشته های خود و نامزدتان را با دیگران به خصوص افرادی كه همچون شما در دوران نامزدی به سر می برند مقایسه نكنید. منظور از مقایسه در این راستا مقایسه های منفی مثل : چرا برای من فلان كار را نگرفتید ولی نامزد دختر خالم كرد؟
مقایسه های منفی از این دست نه تنها شرایط زندگی را مناسب تر از قبل نمی كنند بلكه باعث ایجاد ناآرامی و تنش در روابط زن ومرد نیز می شود. چه زیباست كه به جای استفاده از این مقایسه های منفی از جملات مقایسه ای چون : هیچ زنی را به مهربانی و زیبایی تو ندیده و سراغ ندارم، هیچ كدام از خواستگاران قبلی ام چون تو با اخلاق و نمونه نبوده اند،‌ به نظر من شما تنها داماد یا عروس فامیل هستی كه در همه زمینه ها چه اخلاقی، چه علمی، چه ظاهری و چه ایمانی از همه موفقتر و سَرتری.
یادمان نرود كه مقایسه های منفی ستون های مستحكم زندگی را ویران می كنند.
 
3 - بدخلقی
رفتارهایی مثل بدخلقی كردن،‌ دروغ گفتن،‌ بی احترامی كردن،‌ مسخره كردن،‌ منفی نگر بودن، خیانت، شکستن حریم های اخلاقی و ... می تواند شما را روز به روز از هم دورتر کند و حتی رابطه تان را به جدایی بکشاند. به همین دلیل است كه همه متخصصان یكی از راه های ورود صمیمیت به زندگی مشترك و خوشبختی در آن را رعایت اصول اخلاقی می دانند.
 
 

 

 

 

نوشته شده در پنج شنبه 29 تير 1391برچسب:,ساعت 10:16 توسط zarirazmekar| |

همه چیز درباره انواع کرم ها
همه چیز درباره انواع کرم ها
برخی با بر جای گذاردن یک لایه چرب بر روی پوست، مانع از دست رفتن آب پوست می‌شوند. (مانند وازلین )
 

کرم‌های ضد آفتاب
این کرم‌ها حاوی موادی به نام فیلترهای ضد اشعهUV هستند که اشعه مضر فرابنفش خورشیدی را از طریق جذب نور و انعکاس آن تضعیف می‌کنند و مانع از آسیب رساندن آن به پوست می‌شوند. میزان کارایی یک فرآورده ضد آفتاب با استفاده از عددی به نام SPF نشان داده می‌شود.
مفهوم عدد SPF، افزایش مقاومت پوست در برابر قرمز شدن در صورت استفاده از فرآورده ضد آفتاب است. برای مثال اگر پوست بدن شما بدون استفاده از فرآورده ضد آفتاب، مثلاً پس از ده دقیقه قرمز شود با استفاده از فرآورده ضد آفتاب با SPF= 15 پس از 150 دقیقه قرمز خواهد شد.

کرم‌های مرطوب کننده
این کرم‌ها از سه طریق می‌توانند رطوبت پوست را تأمین نمایند:
1 -برخی با بر جای گذاردن یک لایه چرب بر روی پوست، مانع از دست رفتن آب پوست می‌شوند. (مانند وازلین )

2 - برخی کرم‌ها حاوی اجزاء جاذب رطوبت هستند که رطوبت را جذب و در خود نگه می‌دارند.

3 - برخی از کرم‌های مرطوب کننده حرفه‌ای ( مانند هیدرازن لانکوم )، سیستم آب رسانی دارند و مرتب آب به پوست می‌رسانند.

کرم‌های روز و کرم‌های شب
تشابه این دو کرم در مرطوب کنندگی آن‌ها است.
تفاوت آن‌ها در این است که
کرم‌های روز حاوی مقادیری فیلتر ضد آفتاب ولی کرم‌های شب، حاوی ویتامین‌ها و مواد مغذی مفید برای پوست است تا در طول شب بر روی پوست مانده و تأثیر خود را ظاهر کنند.


 

 

 

نوشته شده در پنج شنبه 29 تير 1391برچسب:,ساعت 10:15 توسط zarirazmekar| |

با شابلون ها، جزایر استوایی را به خانه تان بیاورید

با شابلون ها، جزایر استوایی را به خانه تان بیاورید
برچسب‌های بزرگ دایره‌ای را روی پارتیشن بچسبانید. بقیه قسمت‌ها را این بار قرمز هندوانه‌ای کنید. بگذارید رنگ کاملا خشک شود سپس برچسب‌ها را بکنید.

 

 

 

 


ادامه مطلب
نوشته شده در پنج شنبه 29 تير 1391برچسب:,ساعت 10:12 توسط zarirazmekar| |

کاشی شکسته را چطور عوض کنیم؟
کاشی شکسته را چطور عوض کنیم؟
اسکنه را با زاویه 45 درجه وسط کاشی شکسته بگذارید. با چکش به آن ضربه بزنید تا به زیر کاشی رود. این کار را از وسط به طرف اطراف کاشی‌ها انجام دهید. هم کاشی و هم سیمان اطراف را بیرون آورید.
 
 

 
با استفاده از روش زیر می‌توانید ظرف چند دقیقه کاشی شکسته را بدون آسیب رساندن به کاشی‌های اطراف عوض کنید.

وسایل مورد نیاز :
میخ
چکش
نوارچسب کاغذی

در صورتی که زیرکاری کاشی‌ها خوب است، برای چند کاشی شکسته، نیازی به تعویض تمام کاشی‌ها نیست.
می‌توانید خیلی سریع کاشی شکسته را با اسکنه درآورید و کاشی سالم را جایگزین آن کنید. فقط کافیست کاشی همرنگ و هم نقش آن را پیدا و مراحل زیر را دنبال کنید.

1 - لبه کاشی‌های اطراف را نوارچسب بزنید تا در حین کار و برداشتن کاشی شکسته، آسیب نبینند.
فقط کاشی‌ها را بپوشانید. باید دوغاب یا سیمان بین آن‌ها را نیز همراه کاشی شکسته بردارید و مجدد بندکشی کنید.

2 - یک میخ را وسط کاشی شکسته بگذارید و با چکش محکم به سر آن ضربه بزنید. این کار باعث می‌شود کاشی بدون لایه لایه شدن به قطعات ریز بشکند و برداشتن آن راحت‌تر شود.

3 - اسکنه را با زاویه 45 درجه وسط کاشی شکسته بگذارید. با چکش به آن ضربه بزنید تا به زیر کاشی رود. این کار را از وسط به طرف اطراف کاشی‌ها انجام دهید. هم کاشی و هم سیمان اطراف را بیرون آورید.




4 -لایه نازکی از ملات را با ماله، پشت کاشی جدید پخش کنید. ملات نباید آن‌ قدر زیاد باشد که موقع فشار دادن از اطراف کاشی بیرون بزند. کاشی را با رعایت فاصله از چهار طرف در جای خود فشار دهید. بگذارید ملات در طول شب کاملا خشک شود.

5 -فضای باقی‌مانده را بندکشی کنید. از ماله مخصوص که سبک و تخت بوده و می تواند دوغاب را با فشار داخل درزها بفرستد، استفاده کنید. دوغاب اضافه را از سطح کاشی پاک کنید.
 

 
  •  

 

 

نوشته شده در پنج شنبه 29 تير 1391برچسب:,ساعت 10:9 توسط zarirazmekar| |

نوشته شده در پنج شنبه 29 تير 1391برچسب:,ساعت 9:19 توسط zarirazmekar| |

نوشته شده در پنج شنبه 29 تير 1391برچسب:,ساعت 9:18 توسط zarirazmekar| |

اینا بزرگ بشن چی میشن +عکس




 
 
 
 
 
نوشته شده در چهار شنبه 28 تير 1391برچسب:,ساعت 11:25 توسط zarirazmekar| |

آخه بابا زدی داغونم کردی خوب+عکس


 
 
 
 
نوشته شده در چهار شنبه 28 تير 1391برچسب:,ساعت 11:24 توسط zarirazmekar| |

چگونه بفهمیم دوستمان در یاهو مسنجر (مخفی) Invisible است؟
http://img.downloadha.com/Hamid/March 2010/6/yahoomass.jpg

در این ترفند قصد داریم به معرفی یک سایت بپردازیم که در کمتر جایی یافت میشود ، چرا که هنوز از ایجاد آن مدت کمی گذشته است. بدین صورت که بدون نیاز به نرم افزار خاصی و تنها با استفاده از یک عمل کوچک میتوان با وارد نمودن ID شخص مورد نظر پی به این موضوع برد که آیا او Invisible است یا خیر؟ لازم به ذکر است که این ترفند بر روی تمامی ورژنهای یاهو مسنجر جدید و قدیم قابل اجراست.


شرح مختصری از این سایت :

همان طور که می دانید Yahoo Messenger یک سرویس گفتگو میباشد که به کاربران اجازه میدهد تا به صورت Online و یا Invisible با یکدیگر Chat کنند. Kopy.ir امکانی را فراهم می کند که شما بتوانید کسانی را که در Yahoo Messenger مخفی به گفتگو می پردازند را شناسایی کنید . برای این منظور تنها کافیست مراحل زیر را انجام دهید:

2- بر روی تصویر ذره بین کلیک کنید. بعد از چند ثانیه Kopy وضعیت Yahoo Id مورد نظر را تشخیص داده و یکی از تصاویر زیر را نمایش می دهد:

این تصویر بیانگر آن است که شخص در وضعیت Invisible می باشد.

این تصویر بیانگر آن است که شخص در وضعیت Online می باشد.

این تصویر بیانگر آن است که شخص در وضعیت Offline می باشد.
http://www.nariya.ir/wp-content/uploads/2012/07/ym_nariya.jpg



1- Yahoo Id شخص مورد نظر خود را در مکان تعیین شده بدون yahoo.com@ وارد کنید . برای مثال : john_Smith


 
 
 
 
 
نوشته شده در چهار شنبه 28 تير 1391برچسب:,ساعت 11:24 توسط zarirazmekar| |

 ♥♪ ترفند خفن * کلیه ترفندهایی خفن در ایمیل در Yahoo Mail w0w0w0w

ترفندی در Yahoo Mail
http://img.downloadha.com/Hamid/March 2010/6/yahoomass.jpg

قصد داریم تا هم اکنون 4 ترفند ریز و درشت در بخش میل یاهو به شما معرفی کنیم. 4 ترفند کاربری که میتواند در کار چک کردن ایمیل و کار با صفحه Yahoo Mail به شما کمک فراوانی کند. این ترفندهای کوچک را دست کم نگیرید!


برای استفاده از ترفندهای زیر ابتدا از mail.yahoo.comوارد صفحه Yahoo Mail شوید. سپس ترفندهای زیر را اجرا کنید:

1- آدرسهای مسدود شده
بدین وسیله قصد داریم تا آدرسهایی که نمیخواهیم از جانب آنها ایمیلی برای ما ارسال شود را مسدود کنیم. بدین منظور روی لینک Options کلیک کنید. در صفحه بعد به Block Addresses بروید. در این صفحه در قسمت Add Block ایمیل فردی را که میخواهید از جانب او ایمیلی برای شما نیاید را وارد کنید تا او بلاک شود. در حال حاضر شما تا 500 نفر را میتوانید مسدود کنید.

2- مشاهده IP افراد فرستنده ایمیل
بدین وسیله شما میتوانید IP افرادی که برایتان ایمیل ارسال کرده اند را پس از باز کردن ایمیلشان مشاهده کنید. بدین منظور پس از مراجعه به Options ، به General Preferences بروید. در قسمت Headers گزینه دوم یعنی Show all headers on incoming messages را انتخاب کنید. در پایان روی دکمه Save کلیک کنید. اکنون هر ایمیلی را که در Inbox تان باز کنید در قسمت X-Originating-IP میتوانید IP ارسال کننده را مشاهده کنید.

3- تنظیم تعداد ایمیلهای قرار گرفته شده در صفحه
با استفاده از این ترفند میتوانید تعداد ایمیلهای وارد شده در هر صفحه را تنظیم کنید که در هر صفحه Inbox جای بگیرد. اگر قصد پاک کردن کلیه ایمیل هایتان را داشته باشید این روش میتوانید کار شما را آسان تر گرداند. برای این کار پس از رفتن به صفحه Options مجدد به General Preferences بروید. حال در قسمت Messages per Page یکی از اعداد 10 ، 25 ، 50 ، 100 و 200 را انتخاب کنید. این اعداد نمایانگر تعداد ایمیلها در هر صفحه است. در پایان دکمه Save را بزنید تا اطلاعات ذخیره شود.

4- نام شما در ایمیلهای ارسالی
ممکن است دوست داشته باشید نام شما در ایمیلهایی که میفرستید یک نام خاص باشد تا نام و نام خانوادگی تان که در ابتدای ثبت نام وارد کرده اید. برای تنظیم نام تان در ایمیلهای ارسالی پس از مراجعه به Options و سپس General Preferences در قسمت From name یک نام برای خود در نظر بگیرید و با استفاده از دکمه Save تغییرات را ذخیره کنید.
 
نوشته شده در چهار شنبه 28 تير 1391برچسب:,ساعت 11:23 توسط zarirazmekar| |

28

DELNAVAZAN.... به این میگن جذبه دخترونه










 
نوشته شده در چهار شنبه 28 تير 1391برچسب:,ساعت 11:23 توسط zarirazmekar| |

ما گنهکاریم، اری، جرم ما هم عاشقی است
اری اما انکه ادم هست و
عاشق نیست، کیست؟
زندگی بی عشق، اگر باشد، همان جان کندن است
دم به دم جان کندن
ای دل کار دشواری است، نیست؟

زندگی بی عشق، اگر باشد، لبی بی خنده است
بر لب بی خنده باید
جای خندیدن گریست

زندگی بی عشق اگر باشد، هبوطی دائم است
انکه عاشق نیست، هم
اینجا هم اینجا دوزخی است

عشق عین اب ماهی یا هوای ادم است
می توان ای دوست بی اب و هوا
یک عمر زیست؟

تا ابد در پاسخ این چیستان بی جواب
بر در و دیوار می پیچد طنین
چیست؟ چیست؟

قیصر امین پور

 

 

نوشته شده در دو شنبه 26 تير 1391برچسب:,ساعت 9:29 توسط zarirazmekar| |

 
امام علی (ع): اگر مردم میدانستند درون قبرها چه میگذرد حتی یک گناه هم نمیکردند.
نوشته شده در یک شنبه 25 تير 1391برچسب:,ساعت 13:42 توسط zarirazmekar| |

 
 
 
نوشته شده در یک شنبه 25 تير 1391برچسب:,ساعت 13:33 توسط zarirazmekar| |

 
نوشته شده در یک شنبه 25 تير 1391برچسب:,ساعت 13:29 توسط zarirazmekar| |

« خداوند از انسان چه می خواهد؟!...»
شبی از شبها، شاگردی در حال عبادت و تضرع وگریه و زاری بود.
در همین حال مدتی گذشت، تا آنکه استاد خود را، بالای سرش دید، که با تعجب و حیرت؛ او را، نظاره می کند !
استاد پرسید : برای چه این همه ابراز ناراحتی و گریه و زاری می کنی؟
شاگرد گفت : برای طلب بخشش و گذشت خداوند از گناهانم، و برخورداری از لطف خداوند!
استاد گفت : سوالی می پرسم ، پاسخ ده؟
شاگرد گفت : با کمال میل؛ استاد.
استاد گفت : اگر مرغی را، پروش دهی ، هدف تو از پرورشِ آن چیست؟
شاگرد گفت: خوب معلوم است استاد؛ برای آنکه از گوشت و تخم مرغ آن بهره مند شوم .
استاد گفت: اگر آن مرغ، برایت گریه و زاری کند، آیا از تصمیم خود، منصرف خواهی شد؟
شاگردگفت: خوب راستش نه...!نمی توانم هدف دیگری از پرورش آن مرغ، برای خود، تصور کنم!
استاد گفت: حال اگر این مرغ ، برایت تخم طلا دهد چه؟ آیا باز هم او را، خواهی کشت، تا از آن بهره مند گردی؟!
شاگرد گفت : نه هرگز استاد، مطمئنا آن تخمها، برایم مهمتر و با ارزش تر ، خواهند بود!
استاد گفت :
پس تو نیز؛ برای خداوند، چنین باش!
همیشه تلاش کن، تا با ارزش تر از جسم ، گوشت ، پوست و استخوانت؛ گردی.
تلاش کن تا آنقدر برای انسانها، هستی و کائنات خداوند، مفید و با ارزش شوی
تا مقام و لیاقتِ توجه، لطف و رحمتِ او را، بدست آوری .
خداوند از تو گریه و زاری نمی خواهد!
او، از تو حرکت، رشد، تعالی، و با ارزش شدن را می خواهد ومی پذیرد
«« نه ابرازِ ناراحتی و گریه و زاری را.....!!!»
  •  
نوشته شده در یک شنبه 25 تير 1391برچسب:,ساعت 13:18 توسط zarirazmekar| |


"هیروتوشی ایتو" در سال 1982 میلادی (1361 خورشیدی) از دانشگاه هنرهای زیبای توکیو در ژاپن فارغ التحصیل شد
و پس از مدتی به کار موروثی خانواده خود، یعنی سنگ تراشی، روی آورد.
عکسهایی را که در زیر مشاهده میکنید؛ نمونه ای از آثار اوست که با استفاده از سنگهای کفِ رودخانه ای
که در نزدیکی منزلشان قرار دارد؛ درست شده است.
 
http://www.redlink1.com/mydocs/new-group/77/05.jpeg
http://www.redlink1.com/mydocs/new-group/77/06.jpeg

ادامه مطلب
نوشته شده در یک شنبه 25 تير 1391برچسب:,ساعت 13:16 توسط zarirazmekar| |

سوالی از مترسک
از مترسکی سوال کردم: آیا از تنها ماندن در این مزرعه بیزار نشده‌ای ؟
گفت : در ترساندن دیگران برای من لذتی به یاد ماندنی است
پس من از کار خود راضی هستم و هرگز از آن بیزار نمی‌شوم!

اندکی اندیشیدم و سپس گفتم : راست گفتی! من نیز چنین لذتی را تجربه کرده بودم!

گفت : تو اشتباه می کنی!
زیرا کسی نمی تواند چنین لذتی را ببرد
مگر آنکه درونش مانند من با کاه پر شده باشد!!!
جبران خلیل جبران


 
آنکه یاد ما به زشتی می کند لطف او ما را بهشتـــی میکند
مردم اغلب بی انصاف، بی منطق و خود محورند.
ولی آنان را ببخش.

اگر مهربان باشی تو را به داشتن انگیزه های پنهان متهم می کنند.
ولی مهربان باش.

اگر موفق باشی دوستان دروغین ودشمنان حقیقی خواهی یافت,
ولی موفق باش.

اگر شریف ودرستکار باشی فریبت می دهند.
ولی شریف و درستکار باش.

آنچه را در طول سالیان سال بنا نهاده ای شاید یک شبه ویران کنند.
ولی سازنده باش.

اگر به شادمانی و آرامش دست یابی حسادت می کنند.
ولی شادمان باش.

نیکی های درونت را فراموش می کنند.
ولی نیکوکار باش.

بهترین های خود را به دنیا ببخش حتی اگر هیچ گاه کافی نباشد.
ودر نهایت می بینی هر آنچه هست همواره میان "تو و خداوند" است.
نه میان تو و مردم.

من با هیچكــــس بر سر آیین و باوری كه دارد نمی جنگم . . .
چرا كه خـــدای هر كس همانیست كه خـــرد او می گوید . . .
"كــــــــوروش بزرگ "

گویند اسكندر قبل از مرگ وصیّت كرد هنگام دفنم دست راست مرا بیرون ازخاك بگذارید،
پرسیدند چرا ؟
گفت : میخواهم تمام دنیا بدانند كه اسكندر با آن همه شكوه و جلال دست خالی از دنیا رفت

 

 

 

 

نوشته شده در یک شنبه 25 تير 1391برچسب:,ساعت 13:15 توسط zarirazmekar| |

بالاخره پیدا شد !!!
http://www.redlink1.com/mydocs/new-group/76/03.jpg

اوه، اینم پیدا شد !!!
http://www.redlink1.com/mydocs/new-group/76/04.jpg

زن ملوان زبل !!

http://www.redlink1.com/mydocs/new-group/76/05.jpg

من امشب زن میخوام، فهمیدین؟ همین امشب!

http://www.redlink1.com/mydocs/new-group/76/06.jpg

چه لپاش گل انداخته، جونم جوجو
http://www.redlink1.com/mydocs/new-group/76/07.jpg

هر چی فکر کردم نسبتش رو نفهمیدم!
http://www.redlink1.com/mydocs/new-group/76/08.jpg

اولین جوجه به دنیا آمده با عمل سزارین موفق!
http://www.redlink1.com/mydocs/new-group/76/09.jpg

مامان! اینا خب؟ منو بازی نمیدن، خب؟ بخورشون!
http://www.redlink1.com/mydocs/new-group/76/10.jpg

تشنته بخور بخور ...
http://www.redlink1.com/mydocs/new-group/76/11.jpg

راستشو بگین، یه خر بوست کرد یا یه بوس خرت کرد؟!
http://www.redlink1.com/mydocs/new-group/76/12.jpg
بالاخره پیدا شد !!!
نوشته شده در یک شنبه 25 تير 1391برچسب:,ساعت 12:39 توسط zarirazmekar| |

خانواده های سنتی اعتقادی به طولانی شدن عقد ندارند اما این روزها خانواده های زیادی را می بینید که ترجیح می دهند بین عقد و عروسی فرزندانشان چند ماه فاصله باشد تا در این زمان هم عروس و داماد شناخت بیشتری نسبت به یکدیگر پیدا کنند و هم به وضعیت با ثبات تری برسند و مقدمات مراسم ازدواجشان را فراهم کنند.

اما در جایی که صحبت درباره فاصله مناسب بین عقد تا عروسی است، همسران جوان و والدین باید به چند نکته توجه داشته باشند.


1- اگر زوج آشنایی قبلی خوبی ندارند، باید این فاصله بیشتر باشد تا شناخت ها کامل تر شود. منظور آن است که دختر و پسر بتوانند در این مدت توانمندی ها، سلیقه ها، نقاط قوت، آداب و اعتقادات همدیگر را بشناسند. اما اگر به واسطه رفت و آمدهای فامیلی و خانوادگی و یا صحبت هایی که خود زوج پیش از ازدواج با هم داشته اند با همدیگر آشنایی دارند، مناسب نیست که این فاصله زیاد باشد، به خصوص اگر دو نفر با هم مشکلی ندارند.



2- طولانی شدن دوران عقد و ادامه پیدا کردن آن بعد از آن که دختر و پسر از همدیگر مطمئن شدند آسیب زا است و ممکن است ایجاد مشکل کند. بخشی از شناخت را باید به زمان زیر یک سقف رفتن تان موکول کنید. در غیر این صورت نه تنها جذابیت خود را برای همسرتان از دست می دهید، بلکه حوصله خانواده ها را هم سر می برید و باعث می شوید دلخوری های کوچک آتش های بزرگی را برپا کند.


به طور کلی اگر بخواهیم حدود زمانی مناسب برای فاصله عقد تا عروسی را بگوییم، می توان گفت شش ماه تا یک سال، زمان مناسبی است. البته این محدوده قطعی نیست و نمی توان گفت که برای همه افراد مناسب است، اما حدود مناسب همین قدر است

3- موضوع دیگر اینکه زمانی که افراد انتخاب درستی داشته اند و خودشان هماهنگی دارند و شبیه هم هستند، در این شرایط بهتر است فاصله کم باشد و عروسی را به تأخیر نیندازند. در انتخاب درست مهم آن است که فرد در زمان انتخاب، تشابه را رعایت کند.

متاسفانه برخی افراد تصور می کنند که تفاوت داشتن با همسر خوب است. در حالی که در یک انتخاب مناسب همسران باید با هم شباهت هایی داشته باشند. البته در بحث شباهت، چند مورد بسیار اهمیت دارد. چیزی که فرهنگ ما روی آن بسیار تأکید دارد، تشابه اعتقادی است. در صورتی که چنین موضوعی وجود نداشته باشد، بعدها می تواند مشکل ایجاد کند.


یادمان باشد در زوج ها دو مورد ایجاد مشکل می کند؛ یکی تفاوت های جدی اعتقادی و دیگری هم نظرهایی که اطرافیان در مورد این انتخاب دارند. در صورت وجود چنین مسائلی، طولانی شدن فاصله عقد تا عروسی هم کمک چندانی نمی کند.

4- به طور کلی اگر بخواهیم حدود زمانی مناسب برای فاصله عقد تا عروسی را بگوییم، می توان گفت شش ماه تا یک سال، زمان مناسبی است. البته این محدوده قطعی نیست و نمی توان گفت که برای همه افراد مناسب است، اما حدود مناسب همین قدر است.

 
 
نوشته شده در یک شنبه 25 تير 1391برچسب:,ساعت 12:26 توسط zarirazmekar| |

5

هیچ کس دوست ندارد ازدواج کند و بعد از مدت کوناهی طلاق بگیرد اما واقعیت این است که برخی از ازدواج ها از همان ابتدای کار شکست خورده هستند یا در بهترین حالت شانس کمی برای موفقیت دارند. این نوع ازدواج ها مشخصه هایی دارند که به عنوان زنگ خطر باید به آنها توجه کنید.
5 ازدواجی که بدبختتان می‌کند!

1 – ازدواج کاملا احساسی

ازدواج های احساسی و آنهایی که عشق با یک نگاه پایه و اساسشان است، شما را مستقیم به دادگاه خانواده می برند، مگر آنکه بعد از عاشقی، چشمانتان را خوب باز کنید و هر جا که لازم بود، نه طلایی زندگی تان را بگویید.


2 – جرو بحث هر روزه

اگر از همین دوران آشنایی و نامزدی، مرتب با هم جر و بحث دارید نگذارید کار از این بالاتر بگیرد. این زنگ خطری است که از اختلافات عمقی شما خبر می دهد. موضوع را با خانواده تان در میان بگذارید و از آنها بخواهید کمک تان کنند تا از یک ازدواج اشتباه رها شوید.

البته ممکن است همیشه دعوا و درگیری نباشد و شما احساس کنید همه حرف هایتان را به میل طرف مقابل می خورید و دارید کم کم مطابق میل او تغییر می کنید و بی هویت می شوید.


اگر برای این ازدواج می کنید که چشم فامیل را در بیاورید، یا از دختر و پسرهای فامیل عقب نمانید، اگر از انتخاب همسرتان هیچ انگیزه ای جز رو کم کنی از خواستگار قبلی ندارید یا می خواهید با دختر مورد علاقه تان نشان دهید اگر جواب رد داده، شما سراغ بهتر از او رفته اید، مطمئن باشید قدم در راه بدبختی تان برداشته اید!

3 – معیارهایی غیر منطقی

مثل چی؟ مثل رنگ چشم، قد و قواره خاص، پایگاه سیاسی یا رشته تحصیلی خاص (ولا غیر!)، اقامت خارج از کشور و مسائلی از این دست که بیشتر از توجه به باطن و شخصیت فرد به ظواهر او توجه دارد.



4 – چشم و هم چشمی

اگر برای این ازدواج می کنید که چشم فامیل را در بیاورید، یا از دختر و پسرهای فامیل عقب نمانید، اگر از انتخاب همسرتان هیچ انگیزه ای جز رو کم کنی از خواستگار قبلی ندارید یا می خواهید با دختر مورد علاقه تان نشان دهید اگر جواب رد داده، شما سراغ بهتر از او رفته اید، مطمئن باشید قدم در راه بدبختی تان برداشته اید!



5 – یک شروع دروغین

اگر از همین ابتدا بنای دروغگویی را گذاشته اید، درباره شغلتان، وضعیت خانوادگی تان، سلامتی جسمی و روحی خود و یا دارایی ها و تحصیلاتتان دروغ گفته اید بدانید بد راهی را شروع کرده اید. این راه مستقیم شما را به جمع مطلقه ها می برد. دروغ گفتن درباره معیارهای اصلی زندگی هم همین طور. مثلا این که برایتان مهم است همسرتان پوشش خاصی داشته باشد اما به او نمی گویید تا بعدا او را عوض کنید! یا می خواهید در شهر خاصی زندگی کنید و این را از ابتدا با همسرتان در میان نمی گذارید.

 
نوشته شده در یک شنبه 25 تير 1391برچسب:,ساعت 12:25 توسط zarirazmekar| |

سارا با عصبانیت از خانه دوستش بیرون زد و سوار ماشین شد. امین هم بعد از چند دقیقه با لبخندی به لب سوار ماشین شد.
چطور دعواهای نامزدی را پایان دهیم؟

سارا كه از لبخند امین خیلی ناراحت بود گفت: داری به حرف های دوست عزیزت می خندی؟ امین گفت: خداییش خیلی جالبه. دنیا مثل این آدم به خود ندیده!

سارا: بله! توی مسخره كردن و توهین كردن هم تکه! تنها هنرش همینه.

امین: در مورد دوست من درست صحبت كن. مگه چی گفته؟

سارا: ندیدی چطور من و خانوادمو مسخره می كرد و شمام ریسه می رفتی؟

امین: خوب حالا یه چیزی گفت توام فقط دنبال نقطه ضعف ها می گردی. از روز اول عقدمونم همین طور بودی فقط چیزای منفی منو میبینی. اصلاً نگاهت خرابه.

و این جریان تا ایجاد یك دعوای بزرگ ادامه میابد...


مهارت در مشاجره، چیزی است که شما پیش از وارد شدن به زندگی مشترک باید بیاموزید. چون عدم آگاهی از این مهارت باعث ایجاد مشاجره های متعدد و حتی دعوا و قهرهای بزرگی میان دختر و پسر در دوران نامزدی می شود

این معمولاً ماجرایی است كه برای بیشتر جوان ها در دوران نامزدی و حتی بعد از آن در زندگی مشترك اتفاق می افتد. این که دو طرف برداشت متفاوتی از یک موضوع دارند و به دلیل همین برداشت، با هم اختلاف نظر پیدا می کنند و کارشان به جر و بحث می کشد. اما همه چیز با یک جر و بحث ساده تمام نمی شود و هر دو آنقدر ماجرا را دنبال می کنند که دیگر چگونه خاتمه دادن آن را نمی دانند! این طور می شود که شیرین ترین دوران زندگی تلخ می شود!

مهارت در مشاجره، چیزی است که شما پیش از وارد شدن به زندگی مشترک باید بیاموزید. چون عدم آگاهی از این مهارت باعث ایجاد مشاجره های متعدد و حتی دعوا و قهرهای بزرگی میان دختر و پسر در دوران نامزدی می شود. جالب آنكه این مهارت نه تنها مسئله پیچیده ای نیست بلكه شامل توجه و رعایت چند نكته ساده می باشد.


درست و اصولی دعوا کنید

برای آن که یک دعوای درست و حساب شده داشته باشید که بعدا بتوانید آن را جمع و جور کنید، باید چند اصل را بیاموزید.

1.شناخت موقعیت: افراد باید توجه داشته باشند که در چه زمانی گفت وگو با نامزدشان به بحث تبدیل می شود. شناخت این موارد گام اول كنترل دعواست.
حتماً سعی كنید در میان بحث با فرد مقابل چندین بار چشم هایتان را ببندید و نفسی عمیق بكشید. این كار باعث خروج فشارهای روحی از ذهنتان شده و آرامتان می كند

2.استفاده از روش های تغییر موقعیت: پس از شناسایی موقعیت دعوا و مشاجره سعی كنید با توجه به شرایط از یكی از روش های ذیل برای تغییر موقعیت استفاده كنید.

ـ بسیار زیركانه موضوع بحث را به یک موضوع بی ربط دیگر تغییر دهید.

ـ از طنزی لطیف استفاده کنید. البته طنزتان باید به گونه ای باشد كه حس تمسخر به نامزدتان دست ندهد.

ـ از كلمات و جملات با محبت استفاده كنید. مثلاً عزیز دلم اتفاقیه كه افتاده. ناراحت نباش ناراحتی تو منو عذاب میده. لبخند بزن مهربون لبخند زیبنده صورت ماه تو.

ـ كوتاه آمدن. گاه شرایط به شكلی است كه نیاز است شما در مقابل عصبانیت نامزدتان كوتاه بیایید و عقب بکشید. یقیناً كوتاه آمدن در این شرایط نه تنها به معنای بازنده شدن شما نیست بلكه شما را برنده بلامنازع جریان نیز معرفی می كند.


3.نفس عمیق بکشید: حتماً سعی كنید در میان بحث با فرد مقابل چندین بار چشم هایتان را ببندید و نفسی عمیق بكشید. این كار باعث خروج فشارهای روحی از ذهنتان شده و آرامتان می كند.


4.سكوت: اگر فعالیت های بالا به بن بست رسید باید به خود و نامزدتان فرصت دهید. به همین دلیل مدتی سكوت نمایید. سکوت کردن، به افراد فرصت می دهد تا ضمن اینكه خونسردی خود را باز می یابند و آرام می گیرند، بتوانند در مورد موضوع مورد بحث نیز فكر نمایند. سپس با ملایمت و آرامش بیشتری با فرد مقابل خود گفت وگو نمایند.

برای زمان سكوت فعالیتی چون قدم زدن در هوای آزاد بسیار توصیه می شود.

شاید از دید بسیاری انجام فعالیت های بالا و كسب تعادل، درست وسط مشاجره كار بسیار دشواری باشد اما یقیناً با كمی تمرین و ممارست هم راحت می شود و هم دوران نامزدی زیبا و بدون مشاجره را برای شما رقم می زند.

 
نوشته شده در یک شنبه 25 تير 1391برچسب:,ساعت 12:25 توسط zarirazmekar| |

در این نوشتار به بیان نکات ساده ای در رابطه با خواسته های زنان از همسرانشان می پردازیم و مطالعه ی آن را به آقایان توصیه می کنیم.

در روایتی از امام جعفر صادق (علیه السلام) اینطور نقل شده است که :

" محبت نسبت به زن از اخلاق انبیاء است.1 همچنین در جایی دیگر اینطور می فرمایند که:" هر چه محبت همسر در قلب بنده زیادتر شود، فضیلت ایمانش زیادتر گردد.2

آری! آنچه زنان دوست دارند چیزی نیست جز محبت و اثبات محبت در موقعیت ها و زمینه های مختلف زندگی. در بسیاری از موارد نشان دادن محبت از جانب مردان حتی در جزئی ترین موارد، می تواند موجب شادمانی زنان گردد.

اما در این زمینه چند پیشنهاد ساده برای جلب محبت و رضایت زنان وجود دارد که در ادامه این مطلب به بیان آن می پردازیم:

** وقتی به خانه وارد می شوید، قبل از انجام هر کاری، سعی کنید همسرتان را پیدا کنید و او را در آغوش گیرید و سلام و احوالپرسی کنید.

** درباره روزی که گذشته است، سوالاتی بکنید به گونه ای که خانم شما بداند که به فکر او و برنامه های او هستید.

** تمرین کنید که ابتدا به سخنان همسرتان گوش دهید و سپس سوال کنید.

** در مواقعی که خانم، غمگین و ناراحت است، به جای ارائه راه حل و یا نصیحت، سعی کنید دلسوزی و همدردی نشان دهید.

** در طول روز حداقل نیم ساعت از وقت خود را تنها و تنها به خانم اختصاص دهید.(یعنی روزنامه نخوان، تلویزیون نگاه نکن و خلاصه حواستان به چیز دیگری نباشد)

** همیشه در طول زندگی در مناسبتها و موقعیت های خاص، نسبت به خریدن هدیه یا شاخه ای گل، برای همسرتان، توجه داشته باشید.

** وقتی همسرتان را خسته یا ناراحت می بینید، برای احساسش ارزش قائل شوید و یا به او پیشنهاد کمک بدهید.

** در رابطه با برنامه هایی که در سر دارید به همسرتان اطلاع دهید حتی اگر این برنامه به دیر آمدن شما به منزل مربوط باشد.

** به حفظ نظم در منزل اهمیت دهید خصوصا در مواردی که خانم ها حساس ترند.

** همیشه به این موضوع توجه داشته باشید که وقتی سطل آشغال پر بود حتما آنرا بیرون ببرید چرا که بردن زباله، کار یک خانم نیست.

** وقتی که از دست کسی عصبانی است به او حق بدهید و او را آرام کنید.

** وقتی خانم شما مشغول تماشای یک برنامه از تلویزیون است، کانال را عوض نکنید.

** توجه داشته باشید که خانم شما چه احساساتی دارد و در این رابطه از او سوال کنید.
آنچه مسلم است اینکه زندگی که با محبت زوجین نسبت به یکدیگر، همراه باشد، با وجود تمامی مشکلات، دغدغه ها و فرازها و فرودها، به زیبایی خواهد گذشت و آن کس که در این زندگی سهیم است، قطعا از بودن در ان لذت خواهد برد

** هر از چند گاهی با یک شعر و یادداشت عاشقانه و احساسی، او را شاد کنید.

** وقتی با خانم خود صحبت می کنید به اونگاه کنید و مراقب باشید که کلام او را قطع نکنید.

** سعی کن تا رفتارهایت شبیه به اوایل ازدواجتان باشد که این مسئله برای خانمها بسیار مهم است.

** از دست پخت او و نحوه خانه داری و بچه داری او تعریف و تمجید کنید.

** وقتی با او سخن می گوئید سعی کنید دستان او را بگیرید و با محبت بفشارید.

** در مواقع مختلف نشان دهید که به همسرتان احترام می گذارید. مواردی همچون صدا زدن و یا به هنگام نشست و برخواست.

** وقتی یک خانم به هم دردی همسر خود نیازمند است، بدون انکه او را سرزنش کنید به او پاسخ آری یا خیر بدهید.

** به احساسات گاه و بیگاه خانم خود توجه داشته باشید. اگر او را خسته و بی حوصله دیدید، با او حرف بزنید و از او بپرسید که چه کمکی از دستتان برمی آید، چرا که مسلما مهربانی و محبت شما به بهبود حال همسرتان کمک می کند.

** از محل کارتان با خانم تماس بگیرید تا با او احوالپرسی کنید و احیانا اگر موضوع هیجان انگیزی به گوشتان رسیده بود، برای همسرتان تعریف کنید و یا اینکه به او بگوئید: دوستت دارم. گفتن این عبارت در زندگی هر روزه ما بسیار مهم و تاثیر گذار است.


محبت به همسر

طبق فرمایش پیامبر اکرم(صل الله علیه و آله):

"گفته ی مرد به زنش که تو را دوست دارم، هر گز از قلب او بیرون نمی رود.

با توجه به عبارات و مطالبی که گفته شد به این نتیجه می رسیم که برای جلب رضایت و دستیابی به یک زندگی زیبا، آرام، با نشاط و با محبت، لازم نیست به انجام اقدامات پیچیده و سخت فکر کنیم. بلکه تنها با توجه به موارد ساده و جزئی می توانیم به جلب رضایت و محبت همسرمان کمک کنیم. آنچه مسلم است اینکه زندگی که با محبت زوجین نسبت به یکدیگر، همراه باشد، با وجود تمامی مشکلات، دغدغه ها و فرازها و فرودها، به زیبایی خواهد گذشت و آن کس که در این زندگی سهیم است، قطعا از بودن در آن لذت خواهد برد و بهره های بسیاری نصیب او می شود. پس به نفع همه ماست که برای به کارگیری این روش ها در زندگی تلاش کنیم. لازم به ذکر است که در نوشتاری دیگر به بیان انچه مردان از زنان خویش می خواهند، می پردازیم.
 
نوشته شده در یک شنبه 25 تير 1391برچسب:,ساعت 12:24 توسط zarirazmekar| |

به گزارش سلامت نیوز ؛ این در حالی است که اگر بحث برسر اختلالات روانی باشد ایران جز معدود کشورهایی است که خدمات درمانی و حقوقی را به طور کامل در اختیار این افراد قرار می دهد و حتی حمایت های اجتماعی نیز توسط سازمان هایی چون بهزیستی در اختیار این افراد قرار می گیرد.

فربد فدایی روانپزشک با بیان اینکه بیماری اختلال هویت جنسی مانند تمام بیماری های دیگر در کشور به رسمیت شناخته شده است به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: افراد پس از مراجعه روانپزشک از نظر عوامل هورمونی، ‍‍ژنتیکی و روانی بررسی می شوند و پس از تائید به کمیسیون پزشکی ارجاع و بعد اجازه عمل به آنها داده می شود.
وی تاکید کرد: این افراد پس از عمل نیز تحت مراقبت های روانپزشکی قرار می گیرند تا بتوانند با هویت جدید خود کنار بیایند.

**حمایت کامل حقوقی از افراد مبتلا به اختلالات هویت جنسی
دکتر عبدالرزاق برزگر معاون پزشکی و آزمایشگاهی سازمان پزشکی قانون در گفتگو باخبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان ارائه خدمات حقوقی به این افراد گفت: اختلال در هویت جنسی یا ترانس سکشوال از لحاظ پزشکی انواع مختلفی دارد، این اختلال یعنی کسی که ظاهر و جنسیتش مرد یا زن است اما از لحاظ روحی و روانی باور دارد که به این جنس تعلقی ندارد.وی با بیان اینکه علت قطعی این اختلال از نظر پزشکی هنوز مشخص نشده اما جنبه های مختلفی برای آن ذکر شده است تصریح کرد: از لحاظ قانون کشور این افراد هرزه نیستند بلکه دچار بیماری روحی هستند که باید مورد درمان قرار گیرند. به همین خاطر محاکم قضائی به در خواست این افراد برای تغییر جنسیت رسیدگی می کند.
وی درخصوص روال قانونی درخواست برای تغییر جنسیت گفت: فرد در خواست خود را به محاکم قضائی ارائه می کند سپس قاضی آن را به پزشکی قانونی ارجاع می دهد. در این سازمان اگر تشخیص بدهند که فرد دچار اختلال هویت جنسی است وی به مراکز روانپزشکی تحت نظارت وزارت بهداشت معرفی می شود تا آنجا اقدامات لازم انجام شود.
بررسی های کروموزومی، تست های روانشناسی و روان درمانی برای این افراد صورت می گیرد و سپس با تائید کمسیون پزشکی سازمان پزشکی قانونی و حکم قاضی درخواست آنها بلامانع است و مراکز درمانی کشور در این خصوص اقدام خواهند کرد.وی تاکید کرد: سالانه حدود 160 مورد از اختلال هویت جنسی برای بررسی به سازمان پزشکی قانونی ارجاع داده می شود که همگی بر اساس قانون رسیدگی می شود.
**تغییر جنسیت از لحاظ کلیساهای مسیحی مورد تائید نیست!
امام خمینی(ره) اولین فقیه و دانشمند مسلمان است که مسائل فقهی و حقوقی تغییر جنسیت را بیان کرده است. ایشان معتقد بودند که تغییر جنسیت حرام نیست، افزون براین از نظر ده ها تن از فقیهان شیعه در سراسر دنیا مانند حضرت آیت الله سیستانی در عراق، تغییر جنسیت برای بیماران روحی مجاز است.
اکنون بیش از 27 سال است که با اجازه محاکم قضائی این افراد پس از تغییر جنسیت، شناسنامه جدید دریافت می‌کنند و از حمایت‌های قانونی و شرعی برخوردار می‌شوند.
بر این اساس یک رویه فقهی و قانونی به وجود آمده است که افراد بیمار جسمی یا روحی زیرنظر پزشکان می‌توانند تغییر جنسیت داده و از حمایت‌های قانونی بهره‌مند شوند و این در حالی است که تغییر جسنیت از نظر کلیساهای مسیحی و نیز فقهای اهل سنت غیر مجاز اعلام شده است.

 

 

 

نوشته شده در یک شنبه 25 تير 1391برچسب:,ساعت 11:38 توسط zarirazmekar| |

حقایق و باورهای غلط در مورد تمایلات جنسی

تمایلات جنسی مبحثی است که همیشه جنجال برانگیز بوده است. تمایلات جنسی هیچ قاعده و قانون مشخصی ندارند مخصوصاً وقتی مسئله رضایت باشد. هر چیزی که برای زوج لذت‌بخش و خوشایند و عملی باشد، قبال انجام است. قوانینی برای آن وجود ندارد زیرا ترکیب جسمی و رویکردها و نگرش‌های اجتماعی زوج‌ها با هم تفاوت دارد. چیزی که برای یک زوج در رابطه‌ جنسی ایدآل است، برای دیگری راضی‌کننده نیست. باورهای جنسی غلط بعنوان قانون شکل می‌گیرند اما تمایلات جنسی انسان‌ها مسئله‌ای شخصی است نه عمومی و هیچ قاعده و قانونی ندارد. بگذارید ببینیم چه باورهای اشتباهی در این رابطه بین عموم مردم وجود دارد و حقیقت آنها چیست.

خیالپردازی حین نزدیکی عادتی ناپسند است
تمایلات جنسی مسئله ‌ای صرفاً جسمی نیست و قسمت عمده‌ای از آن ذهنی است. اینکه حتی با فکر کردن به همسرتان بتوانید ارضا شوید واقعاً عالی است اما اینکه یک تخیل را وارد ذهنتان کنید تا تحریک شوید اصلاً عادت زشتی نیست. هر چیزی که مغز را تحریک کند در عشق‌بازی با همسرتان قابل‌انجام است و فکرها و خیالپردازی‌ها هم جزئی از آن است. خیالپردازی‌ها معمولاً تاثیرات مثبتی بر روابط جنسی دارند زیرا به کشف نیازها و خواست‌های شخصی کمک می‌کند. این یک باور اشتباه است که خیالپردازی حین نزدیکی عملی نادرست است.

روش انقطاع از بروز بارداری جلوگیری می‌کند
خیلی از زوج‌ها با این تصور که روش انقطاع (بیرون آوردن فوری آلت تناسلی از واژن پیش از انزال) می‌تواند به طور کامل دربرابر بارداری جلوگیری کند، از این روش استفاده می‌کنند. از میلیون‌ها اسپرم، برای باردار کردن یک زن فقط یک اسپرم موردنیاز است. و حتی یک قطره از مایع منی مرد حاوی هزاران یا میلیون‌ها اسپرم است. در موقع انزال نیست که مردها اسپرم ترشح میکنند بلکه حتی مایع پیش‌آب هم ممکن است به اندازه کافی اسپرم برای وارد شدن به رحم در خود داشته باشد. این باور اشتباه باعث می‌شود تعداد زیادی از زوج‌ها ناخواسته باردار شوند. روش انقطاع می‌تواند از بارداری جلوگیری کند اما هیچوقت روش مطمئنی نیست.

ارضا شدن فقط به سایز بستگی دارد

آیا سایز مهم است؟ حتی قشر تحصیلکرده جامعه باور دارند که سایز اهمیت بسیار زیادی در ارضای جنسی دارد. اما در واقعیت، علم ثابت کرده است که هیچ آلت تناسلی برای واژن بزرگ یا کوچک نیست. این سایز آلت جنسی مرد نیست که اهمیت دارد بلکه تمرین درست حرکات و جنبه عاطفی زوج است که به یک ارگاسم خوب منجر می‌شود. هیچوقت نمی‌توانید میزان مرد بودن کسی را با سایز آلت جنسی او بسنجید. جالب است بدانید که داروهایی هم که برای افزایش سایز آلت جنسی در بازار وجود دارد، هیچ تاثیری بر بزرگ کردن سایز آلت تناسلی نخواهد داشت.

مردان فعال‌تر از زنان هستند
این نیز یک باور جنسی اشتباه دیگر است که نیاز مردان به رابطه‌ جنسی بیشتر از زنان است. این باور از ریشه غلط است. زن و مرد که هر دو از یک نوع و انسان هستند، به یک اندازه تمایلات جنسی دارند. اما زنان برخلاف مردان طوری طراحی شده‌اند که بیشتر به جنبه‌های عاطفی رابطه نگاه می‌کنند تا جنسی آن. برای زنان لازم است که ابتدا دلبستگی عاطفی پیش بیاید. به علت همین تفاوت است که اغلب باور دارند فعالیت جنسی مردان بیشتر از زنان است.

یک رابطه‌ جنسی عالی همیشه به ارگاسم منتهی می‌شود
یک رابطه ‌جنسی بدون ارگاسم به نظر خیلی از زوج‌ها اصلاً رابطه‌جنسی جالبی نیست. اما این هم یک باور اشتباه دیگر است و برای اینکه یک نزدیکی، عالی باشد نیازی نیست که حتماً به ارگاسم منجر شود. ارگاسم اوج بیولوژیکی از تمایلات جنسی است نه احساسی. خوشنودی در تمایلات جنسی بیشتر عاطفی و احساسی است و حتی بدون ارگاسم هم افراد می‌توانند رابطه‌جنسی لذت‌بخش داشته باشند. ارگاسم فقط نشانه تکمیل جسمی فعالیت جنسی است و نقش کمتری در احساس رضایت افراد از رابطه‌جنسیشان دارد.

ناحیه حساس خانم‌ها (نقطه G) مرکز ارگاسم است
باور عموم بر این است که اندام تناسلی خانم‌ها یک ناحیه حساس دارد که مرکز اوج لذت جنسی یا ارگاسم است. نظر محققین مختلف در رابطه با وجود چنین ناحیه‌ای متفاوت است. این ایده برای اولین بار توسط فروید مطرح شد. دکترها می‌گویند این مسئله بیشتر از اینکه علمی و آنتومیکی باشد، ادراکی و ذهنی است.
 
نوشته شده در یک شنبه 25 تير 1391برچسب:,ساعت 11:19 توسط zarirazmekar| |

:آیا شما حس می كنید كه ارگاسم قویتری می خواهید؟ آیا حس می كنید كه ارگاسم شما دیر صورت می گیرد و تقریبا قبل از حس كردن آن از بین می رود؟
بگذارید در نظر بگیریم كه شما براحتی ارگاسم می شوید ولی کافی نیست. یا در نظر بگیریم كه شما برای رسیدن به مرحله ارگاسم تلاش زیادی باید انجام دهید و در نهایت هم ارگاسم شما خیلی كوتاه است.در هر دو حالت سیكل ارگاسمی جواب سوال شماست.

به گزارش سلامت نیوزسیكل ارگاسمی دوره ای است كه تحریك در شما اثر می كند و شما مدام شروع به جذب كردن تحریكات می كنید تا به ارگاسم برسید. در دقایق اولیه اولین كاری كه باید انجام بدهید این است كه تمركز كنید كه چه می كنید و چه می خواهید و تمركز خود را از روی مرد خود بردارید. نگران نباشید وی خیالش هم نخواهد بود! عموما مردها در طول رابطه مدام در حال كلنجار رفتن با دو مساله هستند و فكرشان مشغول آن است . یكی خود را نگه دارند و دیگری اینكه بتوانند شما را ارگاسم نمایند!

پس قدم اول تمركز به خودتان است. این كار را در اولین مرحله انجام دهید و در طول این مرحله خود را از نظر ذهنی تحریك كنید. سعی كنید این مساله قبل از شروع معاشقه صورت گیرد. برای اینكار بخود كمی زمان بدهید . زودتر از همسرتان از پای تلویزیون بلند شوید و برای خواب آماده شوید دوش آب گرم بگیرید.

بر روی تخت دراز بكشید .كمی خود را ماساژ دهید . و سعی كنید كمی روی تصاویر و لذتهای جنسی كه برده اید و یا شما را تحریك میكند تمركز ذهنی كنید و از خیال خود لذت ببرید. یادتان باشد معاشقه بدون مقدمه و معاشقه با مقدمه طولانی هر دو نابود كننده معاشقه هستند! سعی كنید اتاق خوابتان را گرم نگه دارید و از چراغ خواب هایی به رنگ آبی و قرمز در آن استفاده كنید .

خیال خیال خیال

چشمانتان را ببندید و از خیال لذت ببرید. سعی كنید از ممنوع ترین خواسته های ذهنی خود استفاده كنید و خود را تحریك كنید . . این لحظات مربوط به شماست بخاطر بسپارید برای ارگاسم شدن اول باید با بدن خود ارتباط برقرار كنید و بعد با بدن دیگری. سپس سعی كنید خود را با بدن خود هماهنگ كنید. همچنین تمركز خود را بروی 2 نقطه ختم سازید . یكی منطقه ای واقع در پایین ناف . و دیگری ستون فقرات. برای خود تصور كنید كه از این دو قسمت انرژی شما ساطع می گردد. این ذهنیت و تمركز باعث بیشتر شدن جریان خون و بالا تر رقتن دمای بدن می گردد كه هر دو شما را برای ارگاسم بهتر آماده می سازد.

نفسهای خود را تنظیم كنید

در این مرحله سعی كنید كه نفسهای خود را تنظیم كنید . چراكه با اینكار شما میزان بالاتری از اكسیژن را وارد خون خود می كنید و تقریبا همه چیز را برای ارگاسم آماده می كنید. در این زمان احتمالا همسر شما نیز در كنار شما قرار گرفته است و مرحله معاشقه وی نیز آغاز شده.

خود را آزاد كنید و از معاشقه لذت ببرید تا زمانیكه مرحله دخول شروع گردد. تا قبل از آن دیگر شما كار خاصی ندارید اما در زمان دخول شما باید بیشترین استفاده را ببرید .

سعی كنید در ابتدا سر آلت كلیتوریس و نقطه جی شما را لمس كند . بلافاصله شروع به دخول نكنید و از ماساژ آلت با واژن حتما استفاده نمایید. حتی خود شما می توانید آلت را در دست گرفته و به شیوه ای كه دوست دارید واژن را مالش دهید.
بعد از شروع سعی نمایید كه خود یا شوهرتان شروع به ماساژ كلیتوریس با دست نمایید . سعی كنید از وضعیتی استفاده نمایید كه سر آلت تناسلی با نقطه جی در داخل واژن در ارتباط باشد . این باعث رسیدن شما به ارگاسم خواهد شد.

حال اگر ارگاسم شدید می خواهید چه باید بكنید ؟

نفس عمیق بكشید .
اكثر زنان نفس خود را حبس می كنند و یا سعی می كنند كه سر و صدای زیادی در نیاورند ! خیلی از زنان هم بصورت خفه ضجه می زنند و پیش خود فكر هم می كنند كه خیلی هم سر و صدا دارند ! گرمای شدید تولید شده در بدن ، گرفتگی ماهیچه ها ، ترشح هورمونها ، فشار شدید خون ، كنسل شدن همه فعالیتهای ثانویه بدن برای یك منظور و هزاران تغییر دیگر در بدن از یكسو و نرسیدن اكسیژن مورد نیاز به بدن از سوی دیگر ! حال خود حدس بزنید كه جریان چیست .

این مساله در ادامه مواردی كه در بالا ذكر شد باعث خفه شدن ارگاسم می گردد. نفس عمیق سریعا اكسیژن را به بدن می رساند و باعث می گردد كه فعالیت ادامه پیدا كند در غیر اینصورت مغز سریعا فشار وارده را حس می كند و این بار به اصطلاح برای بدن وضعیت مثلا زرد اعلام می كند .
همین باعث می شود كه كنترل مغز از بخش مورد نظر به سلامت بدن متمركز گردد و ارگاسم پایان پذیرد . حال كمی دقت كنید و ببینید كه آیا واقعا دفعاتی كه ارگاسم شدیدی داشته اید لحظاتی نبوده كه عمیقا فریاد كشیده اید و یا نفس نفس می زدید؟ .

فكر نكنید كه ارگاسم باعث آن شده است.بلكه بدانید ارگاسم شدید به آن احتیاج دارد.این بار بجای تند تند نفس كشیدن برای جبران كمبود اكسیژن در خون به راحتی نفسهای عمیق بكشید و از بلند كردن صدای خود نترسید تا بتوانید ارگاسم طولانی و همینطور پیاپی داشته باشید.

*** *** *** *** ***

 

نوشته شده در یک شنبه 25 تير 1391برچسب:,ساعت 11:18 توسط zarirazmekar| |

اختلاف و تنش بین همسران امری طبیعی است. عدم توجه به راه حّل ها و ساکت ماندن و اتخاذ موضعی انفعالی غیر طبیعی، ملال آور و مشکل آفرین است.


محبت کردن به مرد


بیائید برای حل مشکلات و همراه و همدل کردن همسر و کاهش تنش ها و تلخی ها محور ها و توصیه های ذیل را آویزه گوش کنیم و عمل کنیم تا خانه و خانواده به آشیانه هایی گرم و صمیمی و عاشقانه تبدیل کنیم!


**منبع لذت و محبت باشید:



اگر می خواهید همسرتان با شما باشد باید به شما علاقمند شود اگر می خواهید به شما علاقمند شود باید از شما لذت ببرد. اگر می خواهید از شما لذت ببرد باید نیازیش را بشناسید و تأمین کنید. در چهار محور اساسی سعی کنید برایش لذت بخش باشید:


1. هم سخن شدن. 2.هم سفر شدن. 3.هم سفره شدن. 4.هم بستر شدن.


ارتباط کلامی شما با او آرام بخش و آموزنده و پیام آور و جدید باشد از گفتگوی تکراری خودداری کنید. در مسافرتها سعی کنید خاطره انگیز باشید. خاطرات خوش برایش داشته باشید. در کنار سفره و چیدن سفره و آشپزی کدبانویی هنرمند باشید و باشادابی و نشاط در کنارش برای خوردن غذا آماده شوید. در هم بستر شدن آموزش های لازم را از قبل و از طریق مطالعه و مشاوره کسب کنید. (کتاب های فرهنگ زناشویی - مهدی ضیایی - وازدواج مکتب انسان سازی نوشته دکتر سید رضا پاکنژاد را بخوانید).


** روش های صحیح انتقاد را بیاموزید: مثل دادن هدیه، محترمانه، در هاله ای از محبت و زیبایی - بیان پنج جنبه از خوبی ها در کنار بیان یک انتقاد ملایم انتقاد را در خلوت و عاشقانه تقدیمش کنید.


** در موقعیت های عاطفی، تفریحی و آرامش همسرتان بگوئید میدونم که این نگرانی منو رفع خواهی کرد.


** اقتدار او را هرگز زیر سئوال نبرید: گاهی مردان با مخالفت هایشان می خواهند اقتدارشان را به اثبات برسانند.


** به محض رعایت همدلی و یافتن نقطه ای مثبت تحسینش کنید. عشق ورزی و علاقه خود پر رنگ تر کنید.


** مادری نکنید: محبت مادری با محبت همسری فرق دارد. به عبارت ساده تر مثل مادر دائم او را مورد مراقبت و انجام امور شخصی و دستور دادن توصیه های متعدد قرار ندهید. استقلال او را به رسمیت بشناسید.


** اصل در زندگی انجام واجبات و ترک محرمات است : بقیه امور را سخت نگیرید اهل تساهل و گذشت باشید. پیله نکنید، بر مسائل ناپایدار و نماندنی و سلیقه ای پافشاری و تمرکز نکنید.

داشته ها و توانمندی های مادی و غیر مادی خود مثل ثروت خانواده تان و یا مدرک تحصیلی تان را به رُخش نکشید. اصلاً اینگونه مسائل را حتی به شوخی مطرح نکنید


** عادت به مرور ایجاد می شود برای ترک عادت هم صبور باشید و اصل تدریج و مرور را فراموش نکنید.


** به جای تلاش برای تغییر رفتار او به تغییر رفتار و اخلاق خودتان بپردازید: سرایت عطر صبوری، صداقت و زیبایی های اخلاقی شما او را بالاخره تسلیم خواهد کرد.


** انعطاف پذیر و ملایم باشید: فراموش نکنید آب به همه نرمی و لطافتش براثر مرور زمان و استمرار روش ارتباط قطره قطره سخت ترین سنگ ها می ساید و به کاسه ای پر آب تبدیل می کند.


** داور و مشاور داشته باشید : فصل الخطاب مانع ادامه و تشدید مشکلات و ناسازگاری خواهد شد. از بین خویشان، آشنایان فردی مورد اعتماد را به عنوان مشاور برگزینید و به هنگام مشکلات از او یاری و مساعدت بجوئید.


** داشته ها و توانمندی های مادی و غیر مادی خود مثل ثروت خانواده تان و یا مدرک تحصیلی تان را به رُخش نکشید. اصلاً اینگونه مسائل را حتی به شوخی مطرح نکنید.


** سناریوی سریال زندگی خود را بنویسید: آیا نقش مثبت سناریو را ایفا می کنید؟ اگر چنین است پس مقابله به مثل و برخورد هایی نکنید که در پایان سریال موجب تحسین شما از سوی بینندگان نشود.


** اشکالاتی را که از شما می گیرد بشناسید و رفع کنید، با این روش خلاء سلاح می شود.


** اگر رفتار همسرتان با توجه به محورهای فوق تغییر نکرد، دلسرد نشوید صبورانه بیمارتان را پرستاری کنید، با ترحم و دلسوزی همانطور که وقتی جسماً بیمار می شود پرستاری اش را به عهده می گیرید. بیماریهای رفتاری و اخلاقی به ترحم و توجه و پرستاری بیشتری نیاز دارد.


** ثواب دنیوی و اخروی تحمل ناسازگاریهای او را فراموش نکنید. در روایات اسلامی داریم که تحمل هر ناسازگاری و بدرفتاری همسر منجر به بخشیده شدن یک گناه می شود.

نوشته شده در یک شنبه 25 تير 1391برچسب:,ساعت 11:17 توسط zarirazmekar| |

اگر شما دنیای زنان را خوب بشناسید، دیگر نه او شما را آزار خواهد داد و نه شما به هیولای زندگی همسرتان تبدیل خواهید شد.

حتما شما هم بسیاری از مردهایی را که درست چند ماه بعد از ازدواج خسته و ناامید می شوند و مدام از تصمیم شان ابراز پشیمانی می کنند را دیده اید. شاید با دیدن چنین مردهایی حتی نسبت به تصمیم ازدواج خودتان هم تردید کنید یا از این که همسر آینده شما هم به هیولایی که آن ها از آن صحبت می کنند تبدیل شود دچار ترس و اضطراب شوید اما بهتر است به جای اینکه نقش مردهای ضعیف را بازی کنید و با ترس های بیهوده زندگی تان را به بازی بگیرید، با دنیای زنانه بیشتر آشنا شوید. اگر شما دنیای زنان را خوب بشناسید، دیگر نه او شما را آزار خواهد داد و نه شما به هیولای زندگی همسرتان تبدیل خواهید شد.


دایره المعارف باشید

اگر می خواهید ازدواج موفقی داشته باشید، باید تحقیقات تان را از سال ها قبل آغاز کنید. زن زندگی شما تنها همسرتان نیست. مادر، خواهران، خاله ها و عمه ها هم می توانند منابع خوبی برای تکمیل شناخت شما باشند و با ریزبینی رفتار آن ها را مورد بررسی قرار دهید. ببینید چه چیزهایی اکثر آن ها را آزار می دهد و چه رفتارهایی خوشحال شان می کند. خجالت نکشید! اگر ابهام یا سوالی دارید از آن ها بپرسید و اطلاعات تان را تکمیل کنید.شاید باور نکنید اما زمانی که ازدواج می کنید، این اطلاعات می توانند زندگی تان را نجات دهند. شاید آدم ها در برخی ریزه کاری های رفتاری و شخصیتی با هم تفاوت داشته باشند اما واقعیت این است که ویژگی های شبیه به هم بسیاری دارند و اگر یکی را بشناسید موفقیت بیشتری در شناختن دیگری خواهید داشت.


گوش کنید و توجه کنید

شاید ندانید که چطور می توانید یک زن را عاشق خود کنید و همیشه او را عاشق نگه دارید اما این اتفاق یک کلید دارد؛ «توجه»... تازمانی که همسرتان توجه شما نسبت به خودش را می بیند عاشق شما می ماند و در این زندگی احساس امنیت می کند. یکی از مهم ترین و البته آسان ترین راه های نشان دادن این توجه گوش کردن است. قبلا هم گفتیم که زنان دوست دارند شنیده شوند اما راه های دیگری هم وجود دارد. از نظر خیلی از زن ها، توجه به ریزه کاری های زندگی و مشکلات مالی یکی از نشانه های توجه و البته قدرت مردانه است. اگر دوست دارید این 2 حس را در او هم بیدار کنید، باید مراقب اتفاقاتی که در زندگی تان می افتد باشید و با پیش بینی کردن اغلب آن ها به همسرتان این اطمینان را بدهید که تحت حمایت و البته توجه شما قرار دارد.


در چشم او نگاه کنید

یکی از مهم ترین کارهایی که زنان را آرام می کند این است که همسرشان موقعیت و شرایط شان را درک کند. وقتی می خواهید در مورد او قضاوت کنید، اول تلاش کنید که دنیا را از چشم یک زن ببینید. برای انجام این کار باید به مرحله اول برگردید و از شناختی که پیش از این در مورد زنان به دست آورده اید استفاده کنید. اگر شما با بعضی اتفاقات ناخوشایندی که زنان به لحاظ جسمی و اجتماعی با آن روبه رو هستند و مشکلاتی که به همین دلایل پشت سر می گذارند آشنا باشید، بهتر می توانید به همسرتان کمک کنید و در شرایط سخت در تصمیم گیری ها کمکش کنید.


زندگی اش را خاکستری نکنید

زن ها به شادی های شان اهمیت زیادی می دهند. اگر ازدواج آن ها را از تمام لحظات لذت بخش و شادی آورشان دور کند، خیلی زود دلسرد خواهند شد و میل شان را به آن زندگی از دست خواهند داد. اشکالی ندارد که گاهی با هم بازی کنید، تفریحات یا ورزش های مشترکی را انجام دهید یا شرایطی را فراهم کنید که از ته دل بخندید. وقتی شما مهم ترین آدم زندگی او هستید و بیشتر از هر کسی با او وقت می گذارید، پس مسئولیت بیشتری برای تزریق شادی به زندگی اش دارید. اگر زندگی مشترک را به یک کار اداری با وظایف مشخص و زمان و مکان مشخص تبدیل کنید خیلی زود او را از دست می دهید. پس تلاش کنید که طراوت زندگی تان را حفظ کنید.
هیچ چیزی را بی اهمیت تصور نکنید. یک دروغ کوچک می تواند آغاز یک بی اعتمادی بزرگ باشد. پس اول خودتان را قضاوت کنید و بعد او را. برای تبرئه کردن خودتان هرگز به او حمله نکنید و سعی کنید بدون توجیه های همیشگی و با رفتارهای تان به او اطمینان بدهید.

تهدید نکنید

قدم بعدی حرف زدن است. شما یا باید در مورد مشکلات تان مشاجره و دعوا کنید یا این که با گفتگو کردن آن ها را حل کنید. اگر برای شناخت هم وقت بگذارید می توانید به راه دوم نزدیک تر شوید. هیچ وقت او را با سکوت تان تهدید نکنید و اگر نظر مخالفی در مورد موضوعی دارید، با استدلال و گفت و گو همسرتان را قانع کنید. اگر او ناراحتی شما را متوجه شده و دلیل آن را می پرسد، با تلخی نگویید «هیچی!» بلکه سعی کنید با حرف های تان خودتان را بیشتر به او بشناسانید و به سمتی بروید که دیگر دلیلی برای این ناراحتی ها وجود نداشته باشد.


بیان این عبارات در مورد زنان معجزه می کند

از عبارت «متشکرم»، «آفرین» و «خوب از عهده کار برآمدی» استفاده کنید. عبارت «متاسفم» نیز اغلب ضروری است؛ در قدردانی و تعریف کردن از همسرتان دست ودلباز باشید. هرگز وارد مبحث مقایسه کردن نشوید. هیچ فردی صددرصد کامل یا صددرصد ناقص نیست. همه ما لغزش ها یا نقص هایی داریم. همیشه به خصوصیات خوب همسرتان نگاه کنید.


قاضی باشید

اگر از نظر شما همسرتان زنی حسود و حساس است، باید علتش را در خودتان جست و جو کنید. درست است که برخی آدم ها ممکن است به خاطر مشکلات روانی چنین علائمی را مرتب از خود بروز دهند اما اغلب آدم هایی که دچار چنین حسی می شوند، دلیلی برای داشتن آن دارند. دلیلی که اگر مرتبا تکرار شود، می تواند آرامش و سلامت روان شان را به خطر بیندازد. اگر این نشانه ها را در همسرتان می بینید نگاهی به رفتارهای خود بیندازید. هیچ چیزی را بی اهمیت تصور نکنید. یک دروغ کوچک می تواند آغاز یک بی اعتمادی بزرگ باشد. پس اول خودتان را قضاوت کنید و بعد او را. برای تبرئه کردن خودتان هرگز به او حمله نکنید و سعی کنید بدون توجیه های همیشگی و با رفتارهای تان به او اطمینان بدهید.


خانه ای امن بسازید

برای آرامش همسرتان لازم است که یک خانه امن بسازید. اگر او به دلیلی منطقی از حضور بعضی آدم ها آزرده می شود دلیلی ندارد که پایه اصلی معاشرت های تان را بر حضور آن آدم ها بسازید. خانه یکی از مهم ترین مکان هایی است که زنان به آن تکیه می کنند، پس او را هم در مدیریت این مکان و آدم هایی که به آن می آیند سهیم کنید و با حضور مداوم افرادی که آزارش می دهند او را مشوش نکنید. از طرف دیگر به بهانه کار یا خستگی خودتان را در یک جزیره متروکه حبس نکنید. زمان هایی را برای حضور کسانی که هر دوی شما دوست شان دارید مشخص کنید و از این راه چند ساعت آرام را برای خودتان و البته همسرتان تدارک ببینید.


زیادی عاقل نباشید

بعضی وقت ها لازم است این که درست و غلط چیست و چه کسی راست می گوید را فراموش کنید. وقتی او از موضوعی یا کسی ناراحت است مدام جمله هایش را تصحیح نکنید. بگذارید احساساتش را بیان کند و نصیحت های تان را برای وقتی که آرام تر است بگذارید یا اگر او خواسته ای دارد که از نظر شما با برخی قوانین زندگی تان مغایر است، به جای چسبیدن سفت و سخت به این قوانین به آرامش زندگی تان فکر کنید. اگر واقعا انجام این خواسته زندگی شما را زیبا تر می کند پس چه دلیلی دارد که با او مخالفت کنید و با نصیحت های مداوم ذهنش را خسته کنید؟ قرار نیست همیشه حق با شما باشد و نتوانید مخالفت او با نظرات تان را تحمل کنید. چه درست و چه غلط مطمئن باشید که تلفیق 2 نظر خیلی بهتر از انجام یکی از آن هاست. از طرف دیگر همسر شما ممکن است ضعف های زیادی داشته باشد یا اشتباهات بسیاری را مرتکب شود. قرار نیست شما این اشتباهات را یک روزه تصحیح کنید. با غلط گیری های مداوم اعتماد به نفس او را از بین نبرید و همه عاقل بودن تان را یک جا به زندگی تان تزریق نکنید.

 
 
نوشته شده در یک شنبه 25 تير 1391برچسب:,ساعت 11:13 توسط zarirazmekar| |

مردها از چگونه زن‌هایی دوری می‌كنند؟ آیا در فكر آن هستید كه همواره در قلب همسرتان جایگاه ویژه خود را حفظ كنید؟ آیا دوست دارید همان احساس نخستین روزهای ازدواج بین شما وجود داشته باشد؟ این كار چندان دشوار نیست فقط باید به حالات و رفتارهای خودتا ن دقیق‌تر فكر كنید و اگر یكی از خصوصیات زیر را دارید از امروز آن را تغییر دهید.

مردها از زنان پر حرف و وراج خوش‌شان نمی‌آید
مردها دوست ندارند در قبال هر سوالی كه از زن خود می‌پرسند، یك سخنرانی طولانی مدت بشنوند. زنان معمولاً عاشق حرف زدن هستند. مردان دوست دارند كه با همسرشان صحبت كنند، اما تمایلی به شنیدن تمام جزئیات موضوع ندارند.

مردها از زنانی كه بیش از حد احساساتی می‌شوند، خوش‌شان نمی‌آید
برخی از زنان با دیدن هر صحنه‌ای شروع به گریه كردن می‌كنند و توقع دارند كه همیشه همسرشان آنها را درك كند. مردان قبول دارند كه زنان موجوداتی حساس، زودرنج و دل نازك هستند؛ ولی تحمل اشك‌های مداوم یك زن در خانه كار ساده‌ای نیست.

مردها از زنانی كه زیاد نق می‌زنند و شكوه و شكایت می‌كنند، خوش‌شان نمی‌آید
زنان دوست دارند به مردان تكیه كنند و از جانب آنها مورد حمایت قرار بگیرند؛ ولی مردان زنان سرسخت و مقاوم و مستقل را دوست دارند.

مردها به دنبال زنانی هستند كه تشنه عشق و محبت باشند
اغلب مردها دوست دارند مورد محبت و علاقه قرار بگیرند و بی‌احساسی و سردی زن‌ها آنها را به شدت آزار می‌دهد.

مردان دوست ندارند همسرشان به حریم خصوصی‌شان تجاوز كند
شاید حس كنجكاوی خانم‌ها باعث شود كه به حریم خصوصی همسرشان تجاوز كنند. زنانی كه نقش جاسوس را در مقابل همسرشان ایفا می‌كنند، همواره مورد نفرت همسر خود قرار می‌گیرند.

مردان از زنانی كه مدام در حال خرید كردن هستند، خوش‌شان نمی‌آید
تقریباً تمام خانم‌ها عاشق خرید كردن هستند و در این كار بیش از اندازه افراط می‌كنند. برخی مواقع زنان به اجبار همسر خود را نیز همراه می‌برند تا با هم خرید كنند.

مردان از زنانی كه اعتماد به نفس پایینی دارند، خوش‌شان نمی‌آید
زن‌هایی كه اعتماد به نفس پایینی دارند، مردها را فراری می‌دهند. مردها دوست دارند در اطراف زن‌هایی باشند كه دردسر كمتری دارند. آنها از گریه كردن و دردسر ساز بودن زنان متنفرند.

مردان از زنانی كه دائماً به آنها می‌چسبند، خوش‌شان نمی‌آید
بعضی از زن‌ها مثل چسب به مرد می‌چسبند. این كار مردها را از اطراف آنها دور می‌كند. مردها نیاز دارند گاهی اوقات بدون مزاحمت زن‌ها با دوستان خود بیرون بروند.

قدرت رایحه خوش
بوی خوش یكی از قدرتمندترین روش‌ها برای تأثیرگذاشتن روی همسرتان است. براساس پژوهش‌های به عمل آمده 89 درصد از مردان اعتراف كرده‌اند كه بوی خوش همسرانشان آنها را جذب می‌كند. برای جذب همسرتان از یك عطر خوشبو استفاده كنید؛ ولی در مصرف آن زیاده‌روی نكنید. عطر را پشت گوش‌ها، روی مچ دست، بین زانوها و روی قوزك پا بمالید. بهتر است همواره از یك عطر ثابت استفاده كنید تا بوی آشنایی برای همسر خود داشته باشید.

مطمئن و بااعتماد به نفس باشید
زنی باشید كه می‌داند چه می‌خواهد و می‌داند چگونه باید به آن برسد. این كار را آگاهانه انجام دهید، چرا كه در داشتن اطمینان یك خطر قرمز نیز وجود دارد و نباید در بروز آن زیاده‌روی كرد. گاهی اوقات مطمئن بودن با متكبر بودن اشتباه گرفته می‌شود. هیچ كس افراد گردن فراز و متكبر را دوست ندارد. با ایجاد تغییراتی در ظاهر خود شروع كنید. موهای‌تان را كوتاه كنید، لباس‌های‌تان را تغییر داده و سعی كنید كمی وزن‌تان را كاهش دهید. به هنگام نشستن و ایستادن، ژست راست و محكمی بگیرید و هر كار دیگری كه می‌تواند شما را مطمئن‌تر و بااعتماد به نفس بیشتر نشان دهد، انجام دهید.


گاهی اوقات با هم شام را آماده كنید
خوشبین و مثبت‌نگر باشید. داشتن نگاه خوشبینانه به زندگی و اطرافیان باعث ایجاد آرامش و بذل محبت و عاطفه می‌شود. به رفتارهای خوب همسرتان بیشتر بیندیشید و جنبه‌های خوب زندگی را فراموش نكنید.

متفاوت باشید
تمام مردان از جذابیت تعریف یكسانی ندارند. چیزی كه شما را از دیگران متمایز می‌كند، سبب جذابیت بیشترتان می‌شود.

غافلگیر‌كننده باشید

غافلگیری برای مردانی كه اهل ماجراجویی هستند، بهترین روش است. آنها از چنین كارهایی لذت می‌برند. با برخی كارهای دور از ذهن و انتظار برای همسرتان كاری كنید كه همیشه در ذهنش بمانید.

شنونده خوبی باشید

مردان معتقدند كه زن‌ها دائما در حال حرف زدن هستند. باید به آنها اطمینان دهید كه به اندازه كافی گوش می‌دهید.

دلپذیر باشید
همه ما انسان‌های دلپذیر و دوست داشتنی را دوست داریم. از بحث و مجادله بی‌مورد، خصوصاً وقتی كه عقایدتان با هم فرق دارد، بپرهیزید. همسرتان را براساس عقایدش مورد ارزیابی قرار ندهید و او را خجالت‌زده نكنید.


مواظب حسادت‌های همسرتان باشید
برای داشتن حس تفاهم باید بدانید كه همسرتان چه روحیه‌ای دارد. اگر می‌‌خواهید در قلب او همیشه جای داشته باشید، بیش از حد از مردی تعریف و تمجید نكنید. برخی مردها حسادت خود را پنهان می‌كنند و قدرت ابراز آن را ندارند، اما این حسادت عواقبی در پی خواهد داشت كه برای شما خوشایند نیست.

از سكوت همسرتان نهراسید
برخی از زنان با سكوت شوهر در خانه آشفته و نگران می‌شوند و پیش خود فكر می‌كنند كه چه چیزی باعث این سكوت شده است؛ اما مردها دوست ندارند تمام مشغله‌های كاری و فكری خود را با همسرشان در میان بگذارند. گاهی اوقات لازم است به همسرتان فرصت دهید كه تنها باشد و آرامش خود را به دست بیاورد.

بد خلقی نكنید

شاید بیشتر حرف‌های شما منطقی و درست باشد، اما در نحوه بیان حرف‌های‌تان اشتباه می‌كنید. غرولند كردن، بدخلقی و رنجورنمایی باعث فراری شدن همسرتان از محیط خانه می‌شود. او می‌خواهد در خانه به آرامش و آسایش برسد و شما این فرصت را از او می‌گیرید. مطمئن باشید با گوشه و كنایه حرف زدن، زخم زبان و حرف‌های نیشدار به مقصودتان نمی‌رسید. تا به حال این كار را انجام می‌دادید، احتمالاً هر بار وضع‌ بدتر از قبل می‌شود؛ پس بهتر است شیوه خود را عوض كنید.

خود را برای همسرتان آراسته كنید
مردان تا حد زیادی به قوه بینایی خود متكی هستند؛ پس بهتر است خود را برای همسرتان بیارایید. مهربان، شاد، صبور، راستگو، باصفا، قدرشناس و صادق باشید. هیچ‌گاه در پی مقابله به مثل و رفتارهای تلافی‌جویانه نباشید و با رفتارهای مناسب به او نیز بیاموزید كه چگونه باید رفتار كند.
 
 
نوشته شده در یک شنبه 25 تير 1391برچسب:,ساعت 11:10 توسط zarirazmekar| |

چشم اندازهای رویایی و زیبای اتاق خواب

شما کدامیک از این چشم اندازها را برای اتاق خوابتان میپسندید!؟

 

1 SaliJooN.Info - گروه اینترنتی سالیجون


 

2SaliJooN.Info - گروه اینترنتی سالیجون


 

 

3SaliJooN.Info - گروه اینترنتی سالیجون


 

 


ادامه مطلب
نوشته شده در یک شنبه 25 تير 1391برچسب:,ساعت 10:28 توسط zarirazmekar| |

 

هرازگاهی این جمله را از دهان خانم‌ها و آقایون می‌شنوید، "من واقعاً درکش نمی‌کنم!" واقعیت این است که گفته قدیمی زنان ونوسی و مردان مریخی حقایق زیادی در خود دارد. دلیل آن این است که گاهی حس می‌کنیم مردان و زنان هرکدام واقعاً متعلق به سیاره‌هایی جدا هستند و به نظر می‌رسد هیچ وجه تشابهی با هم ندارند. متاسفانه قسمت بد ماجرا این است که هر دو این گروه‌ها باید یاد بگیرند که چطور در کنار هم زندگی کنند. اما چرا واقعاً مردان و زنان همدیگر را درک نمی‌کنند؟

پاسخ این سوال این است که مردان و زنان کاملاً با هم متفاوت هستند و درنتیجه موقعیت‌ها را به طرق متفاوت از هم می‌بینند و درمورد آن فکر می‌کنند. مردان معمولاً براساس دیدگاه و ایده‌های خودشان درمورد موقعیتی تصمیم‌گیری می‌کنند که این کاملاً با نظر خانم‌ها متفاوت است. اما به خاطر اینکه زنان و مردان با هم متفاوت هستند، دلیل نمی‌شود که نتوانند با هم کنار بیایند و زندگی کنند. یکی از شاخصه‌های بارز انسان‌ها این است که می‌توانند یاد بگیرند و با محیط خود سازگار شوند. و برای کسانیکه نمی‌توانند این مسئله را درک کنند، خوشبختانه منابع و افراد زیادی هستند که می‌دانند چه باید کرد و می‌توانند مشاوره‌های خوبی بدهند.

مهمترین عنصر برای داشتن یک رابطه خوب و موفق بدون شک داشتن ارتباط قوی است. اگر بتوانیم یاد بگیریم که ارتباطات و مکالماتی موثر داشته باشیم، نه‌تنها روابطمان بهتر خواهد شد بلکه زندگی روزمره‌مان نیز رنگ و بوی بهتری خواهد گرفت. ازاینرو بهتر است قبل از هر چیر مهارت‌های ارتباطی خود را تقویت کنید.

بااینکه این تنها عنصر مهم در یک رابطه خوب و موفق نیست اما یکی از مهمترین آنهاست. اگر بتوانید ارتباط قوی را با یادگیری حساس‌تر بودن به نیازهای دیگران ترکیب کنید، مطمئناً می‌توانید رابطه‌ای عالی و موفق داشته باشید. اگر بتوانید نیازهای خود را با کسی که دوست دارید در میان بگذارید آنوقت می‌توانید آنها را از وجود آن نیازها مطلع کنید، درغیراینصورت آن فرد چطور باید از خواسته‌های شما باخبر شود؟ و وقتی فرد مقابلتان نیازهای خود را مطرح می‌کند، اگر بتوانید درک کنید و نسبت به آنها حساس باشید، می‌توانید بهتر با آنها کنار بیایید و تصمیمات درستی بگیرید که خوشبختی هر دوی شما را تضمین خواهد کرد.

البته همه آدمها متخصص در این مسائل به دنیا نیامده‌اند و یادگرفتن تکنیک‌ها و استراتژی‌های مفید در این زمینه نیازمند تمرین و تلاش بسیار است. با مشاوره گرفتن از کسی که به او اعتماد دارید و عقل سلیم خود، می‌توانید این کار را انجام دهید. به خاطر داشته باشید که با گذشت زمان افراد تغییر می کنند، بنابراین بودن در یک رابطه نیازمند یادگرفتن مداوم و تطابق‌پذیری با گذشت زمان است. هرچه در این مسئله پیشرفت کنید، رابطه‌ بهتری خواهید داشت. افراد زیادی هستند که می‌توانند اینکار را انجام دهند و هیچ بهانه‌ای ندارید که شما هم یکی از آنها نباشید. سعی کنید همیشه مثبت‌اندیش باشید و هیچوقت دست از تلاش نکشید. اگر واقعاً چیزی را بخواهید مطمئناً آن را به دست خواهید آورد.

 
نوشته شده در یک شنبه 25 تير 1391برچسب:,ساعت 10:27 توسط zarirazmekar| |

23

 
یادمه بچه گی هام شوهر خاله ام همیشه می گفت: تو یه چیزی میشی
 

 
 
 
 
یکشنبه: یادمه بچه گی هام شوهر خاله ام همیشه می گفت: تو یه چیزی میشی ... تو یه چیزی میشی ... واقعا سق سیاهی داشت و چشم شوری که بعد از این همه سال هیچی نشدم ... همه ما آرزوهایی داشته ایم یا داریم که به آنها نرسیده ایم یا هرگز نخواهیم رسید.

بعضی وقت ها از بس که اوضاع بر وفق مراد نیست، خودمان را با چیزهایی پیش پا افتاده مقایسه می کنیم و ناراحتیم که چرا حداقل مثل آنها نشدیم. مثلا می گوییم قبض برق هم نشدیم، چند نفر از ما بترسن ... نمونه هایی از این دست را بخوانید...

- ویرگول هم نشدیم هر کی بهمون رسید مکث کنه!

- قره قوروتم نشدیم دهن همه رو آب بندازیم!

- موبایل هم نشدیم، روزی هزار بار نگامون کنی!

- پایان نامه هم نشدیم ازمون دفاع کنن!

- آهنگ هم نشدیم، دو نفر بهمون گوش کنن!

- مانیتور هم نشدیم ازمون چشم برندارن!

- کلاه هم نشدیم حداقل باعث سرگرمی ملّت باشیم!

- ته دیگ هم نشدیم که واسطه رسیدن بهمون کلی صبر و سعی و تلاش کنن!

- خودکار هم نشدیم که علم و دانش به دست خودمون نوشته بشه!

- کیبورد هم نشدیم ملّت به بهانه تایپ یه دستی به سر و کله مون بکشن!

- صندلی هم نشدیم چهار نفر بهمون تکیه کنن!

- مدیر بانک هم نشدیم بریم کانادا خونه 2 میلیاردی بخریم هدیه بدیم به دخترمون!

- آبدارچی بانک هم نشدیم 1 میلیارد بزنیم به جیب!

- بزم نشدیم یه علفی چیزی به دهنمون شیرین بیاد!

- آفساید که خوبه یه خطای ساده هم نشدیم قدِ یه کارت زرد ازمون حساب ببرن... اه

- بیل گیتس هم نشدیم که 500 دلار در ثانیه درآمدمون باشه

- لواشکم نشدیم که یکی برامون ضعف کنه...

- فرزند آخرم نشدیم که هر چی خواستیم مامان بابامون برامون بخرن!

- فرزند آخر هم نشدیم که با داداش بزرگمون بریم بیرون دور بزنیم و حالشو ببریم!

- به استاد میگم استاد شما که 9 دادی حالا این یه نمره هم بده دیگهههههههههه، یه نگاه عاقل اندر دیوانه کرد، دست گذاشته رو دوشم میگه برو درس بخون! استادم نشدیم شخصیت کسی رو خرد کنیم!

- مامور راهنمایی رانندگی هم نشدیم موقع امتحان گرفتن از زنا کلی بخندیم!

- زمبه هم نشدیم حداقل سگارو نگرانمون باشه...

- تام و جری هم نشدیم زندگی مون سرتاسر هیجان باشه

- نون هم نشدیم یکی از روی زمین ورداره بوسمون کنه

- نوزادم نشدیم یکی بغلمون کنه

- شریعتی هم نشدیم هر چی جملات قصاره نسبت بدن به ما

- ای کی یو سان هم نشدیم آب دهن بمالیم کف کلمون، همه چی حل شه!

- چاقو هم نشدیم تا حداقل اینجوری بتونیم تو دل کسی بریم

- قاصدک هم نشدیم، پیام رسان و سنگ صبور عشاق شیم

- عینک آفتابی هم نشدیم دنیا رو از دید بقیه ببینیم

- فلش مموری هم نشدیم حافظه مون زیاد باشه

- گوشواره هم نشدیم آویزون ملت شیم

- معادله هم نشدیم، کلی آدم دنبال این باشن که بفهمنمون و حداقل دو نفر درکمون کنن

- کتابم نشدیم حداقل دوست مهربان بشیم

- ماکسیما در افغانستان حدود 6 میلیون تومانه، افغانی هم نشدیم بتونیم ماکسیما بخریم!

- مارک آنتونی هم نشدیم جنیفر لوپز رو طلاق بدیم

- ای خدا ... بامزی هم نشدیم بچه ها عکسمون رو بچسبونن روی کتاب و دفترشون

- مگس تسه تسه هم نشدیم ملت رو بخوابونیم

- توپ فوتبالم نشدیم 22 نفر به خاطرمون خودکشی کنن

- بوم نقاشی هم نشدیم یکی بیاد رومون 4 تا درخت و 2 تا دونه پرنده بکشه، قیمتی بشیم واسه خریدن مون سر و دست بشکونن

- گلدونم نشدیم یکی یه گل بهمون بده

- کبری هم نشدیم تصمیم هامون رو تو کتاب ها بنویسن

- کوزت هم نشدیم آخرش خوشبخت شیم

- مهران رجبی هم نشدیم همه به خاطر دماغمون بشناسنمون

- دریاچه ارومیه هم نشدیم دورمون حلقه انسانی تشکیل بدن
  •  
نوشته شده در یک شنبه 25 تير 1391برچسب:,ساعت 10:23 توسط zarirazmekar| |

 

khodamam

نوشته شده در یک شنبه 25 تير 1391برچسب:,ساعت 9:51 توسط zarirazmekar| |

سلامت نیوز : محققان آمریکایی به تازگی به این نتیجه رسیده اند که خواص هندوانه همان ویژگی های داروی جنسی ویاگرا را در بر دارد.

دکتر بیمو پاتیل رئیس مرکز تحقیقات دانشگاه ” ایه آندام ” در ایالت تکزاس می گوید هندوانه حاوی ماده phyto-nutrients است که با ورود به جسم انسان به اسید Arginine تبدیل می شود.براساس این گزارش اسید Arginine خود باعث افزایش اکسید نیتریک باز ‌کننده عروق می‌شود که اثر آن مشابه ویاگرا می ‌باشد.به گزارش سلامت نیوز به نقل از ویستا ؛ علاوه بر این هندوانه حاوی ماده سیترولین است که این ماده همچنین نقش بازکننده عروق خونی و در نتیجه افزایش میل جنسی و توانایی را در جسم انسان دارد.

دکتر پاتیل می گوید هندوانه علاوه بر اینکه می تواند به عنوان داروی جنسی طبیعی بکار رود اما در مقاسیه با داروی ویاگرا ، بدون عوارض جانبی باعث گردش خون در جسم انسان می شود.این گزارش می افزاید دانشمندان به دنبال تولید یک نوع هندوانه ترکیبی هستند که دارای مقدار زیادی مواد “سیترولین” موجود در پوست هندوانه می باشد تا از ین پس بجای انداختن در زباله بتوان از پوست این ماده خوراکی هم استفاده کرد.

  •  

 

 

 

نوشته شده در یک شنبه 25 تير 1391برچسب:,ساعت 9:33 توسط zarirazmekar| |

وای که چه لذتی داره اونی که با همه وجودت دوسش داری یهویی صدات کنه:"عشــــــــــقــــــم"... ...
نوشته شده در یک شنبه 25 تير 1391برچسب:,ساعت 9:33 توسط zarirazmekar| |


 

نوشته شده در یک شنبه 25 تير 1391برچسب:,ساعت 9:32 توسط zarirazmekar| |

مردمانی هستند که میخواهند بدانند تو چه مرگــــت است !

و وقتی بفهمند چه مرگــــت است ...

بهت میگویند : بس کن !

انرژی منفی نفرست ...

اینجاست که سکوتـ معنا پیدا می کند ؛

و تنهـــــــــــــــــــــــایی می شود تنها چاره ..!
 
نوشته شده در یک شنبه 25 تير 1391برچسب:,ساعت 8:49 توسط zarirazmekar| |


حکایت ما آدم ها ، حکایت کفشاییه که اگه جفت نباشند ، هر کدومشون هر چقدر شیک باشند ، هر چقدر هم نو باشند ، تا همیشه لنـگه به لنـگه اند ... !
کاش خدا وقتی آدم ها رو می آفرید جفت هر کس رو باهاش می آفرید ... تا این همه آدمای لنگه به لنگه زیر این سقف ها ، به اجبار خودشون رو جفت نشون نمی دادند

=============================================
گاهی آنقدر دلم از زندگی سیر می شود که می خواهم تا سقف آسمان پرواز کنم و رویش دراز بکشم … آرام و آسوده … مثل ماهی حوضمان که چند روزی است روی آب است

*
*
 
 
نوشته شده در یک شنبه 25 تير 1391برچسب:,ساعت 8:48 توسط zarirazmekar| |

: ایستـــــــــــــک خریدم ،

در باز کن رو دادم به دوستم ،

میگه : با این بازش کنم ؟!!!

میگم پَــــ نَ پَــــ !!! روش راست کلیک کن !


اوپن ویت رو بزن !


با اینتـــــــــــــــــــــ ـــــــــرنت اکسپلور بازش کن !!

همچین نگام میکنه میگه : کاش وی.پی.ان داشتم !

چون اگه الکل داشته باشه فیلتـــــــــــــــــــــ ــــــــره !!!
نوشته شده در شنبه 24 تير 1391برچسب:,ساعت 13:49 توسط zarirazmekar| |

نمی دانم اگر روزی کوچه علی چپ ،

مشمول طرح ترمیم بافت فرسوده شود ،

وقتی من و تو پس از مدت ها ؛

یکدیگر را بر حسب اتفاق ببینیم !

چه کار می کنیم . . . ؟!



 
 
 
 
نوشته شده در شنبه 24 تير 1391برچسب:,ساعت 13:48 توسط zarirazmekar| |

زن که باشی درباره‌ات قضاوت می‌کنند؛

درباره‌ی لبخندی که بی‌ریا نثار هر احمقی کردی!

درباره‌ی زیبایی‌ات ... که دست خودت نبوده و نیست!

درباره‌ی تارهای مویت که بی‌خیال از نگاه شک‌آلوده‌ی احمق‌ها از روسری بیرون ریخته‌اند!

درباره‌ی روحت، جسمت، درباره‌ی تو و زن بودنت قضاوت می‌کنند!

تو نترس و زن بمان

احمق‌ها همیشه زیادن!!!!

نترس از تهمت دیوانه‌های شهر

که اگر بترسی رفته رفته زنِ مردنما می‌شوی!

 
 
نوشته شده در شنبه 24 تير 1391برچسب:,ساعت 13:2 توسط zarirazmekar| |

ستاد مبارزه با پ ن پ

◕‿ ◕ستاد مبارزه با پ ن پ◕‿ ◕(فقط بخند!)

 
پـَـَـ نــه پـَـَــــ »


 

 

 

به بابام گفتم سوئیچ ماشینو بده ...... گفت : می خوای بری جایی؟ ... گفتم : بله پدر عزیزم

 
(ستاد مبارزه با فتنه ی پَ نَ پَ - واحد فرزند صالح)

 
*****

 
به دوستم گفتم برو بالا نردبون چراغ و ببند گفت بچرخونمش؟میگم اگه سختت میشه تو بگیرش من نردبون و میچرخونم

 
*****

 
رفتم خونه سالمندان عیادت پدربزرگم,مسئول اونجا میپرسه:شمام اومدین عیادت؟میگم نه خونه سالمندان طلبیده اومدیم زیارت

 
*****

 
رفتـــم بــه کنـــار دلــبرم با شــادی
گفتـا کـه چـه خوب یاد من افتــادی
گفتـم صـنما تــو عشق را استـادی
گفتا پـَـَـ نــه پـَـَــــ تو یاد من میدادی
گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ و درد زهـــر مــاری

 
*****

 

 
رفتم ساندویچی، میگم آقا یه هات داگ با سس مخصوص بدین. میگه میل می کنید؟ میگم: بله، دستتون درد نکنه

 
(گشت مبارزه با فتنه پـَ نه پـَ ، واحد سیار غذاخوری ها و رستوران ها)

 
*****
میخوام مسواك بزنم
مامانم می پرسه میخوای مسواك بزنی؟؟
میگم بله مامان جون..
میگه خمیر دندونم روش میزنی؟؟
میگم بله مامان جان..
میگه خاك تو سرت این همه موقعیت پ ن پ درست كردم واست استفاده نكردی
منم گفتم پ ن پ خز شده مامان جون

 

 
*****

 
بچه داییم به دنیا اومده. همه خوشحال و اینا. مامان بزرگم برگشته میگه حالا میخاین براش اسم بذارین؟میگم...اگه شما صلاح بدونین

 
(ستاد مبارزه با فتنه ی پَ نَ پَ – واحد احترام به بزرگتر)

 

 
*****

 
رفتیم پایگاه انتقال خون میگه شمام اومدین خون بدین؟ گفتم بله اومدیم خون بدیم. شما هم بفرمایید بساط لودگی تون رو جای دیگه پهن کنید. یارو همون جا به گریه افتاد و ابراز پشیمونی کرد.

 

 
*****

 
تو صف بربری نوبتم شده یارو میگه بربری میخوای؟میگم نون باشه بقیش مهم نیس

 
*****

 
از اتاقم اومدم بیرون ،در دستشویی رو باز کردم .مامانم میگه داری میری دستشویی؟میگم نرم؟؟؟

 
*****

 
به مامانم میگم پول بده!!!میگه اونایی که دو روز پیش گرفتی چی شد؟؟نکنه همشو خرج کردی؟؟؟ تا اومدم بگم پـَـ ....زد تو دهنم,نذاشت حرف بزنم

 
من فقط میخواستم بگم پـَـَـس اندازشون کردم

 

 
*****

 
ماه رمضونی 6 صبح رفتم تهران، 9 شب برگشتم خونه خسته و کوفته میپرسم مامان شام چی داریم؟

 
میگه گشنته ؟ چند ثانیه سکوت میکنم، چشامو میبندم و یه نفس عمیق میکشم . آروم و با طمانینه میگم : بله گشنمه

 
(ستاد مبارزه با فتنه پــَ نــَ پــَ - واحد کظم غیظ )

 
*****

 
رفتم سوپری گفتم یک نوشابه زرد بدید

 
فروشنده گفت: منظورتون نوشابه پرتقالی که نارنجی رنگه؟

 
گفتم: بله، منظورم همون بود. ببخشید

 
(ستاد مبارزه با فتنه پـ نـ پـ واحد فرهنگ‌سازی به جای حاضر جوابی)

 

 
*****

 
تو اتوبان داشتم لایی میکشیدم،یه زانتیا اومد گفت داری لایی بازی میکنی؟؟؟ گفتم: پــ نــ پـــ دارم واست عربی میرقصم!!! گفت: دِ نـَــ دِ کنترل نا محسوس بزن بغل

 
(ستاد مبارزه با پ نه پ واحد اتوبان)
  •  

 

 

 

نوشته شده در چهار شنبه 21 تير 1391برچسب:,ساعت 12:13 توسط zarirazmekar| |

 


 
آیا می دانستید ناخن ها می توانند گویای سلامت و یا عدم سلامتی بدن ما باشند؟ علایم وجود مشکلاتی در قلب، ریه و کبد می توانند خود را بصورت سفیدی، کبودی و یا ناهمواری در ناخن آشکار سازند. هر چند که مشاهده یک عامل جدید ممکن است اجباراً نشانه ای از بروی یک بیماری خاص نباشد، اما بد نیست با علائمی که در شکل و رنگ ناخن ها پدیدار می شوند، آشنا شوید.
nails-and-health-salemzi

 

 

 

 

 


ادامه مطلب
نوشته شده در چهار شنبه 21 تير 1391برچسب:,ساعت 12:12 توسط zarirazmekar| |

وضیعت دختر و پسرای ایران چند ساله دیگه//./

با این وضعی که من میبینم چند سال دیگه دو تا پسر دارن حرف میزنن

رضا : علی جون ابرو هاتو خیلی ناز برداشتی

علی : قربونت برم الهی ، پیش همون آقا کریم رفتم

رضا : کریم ،کدوم کریم ؟ ...

علی: بابا کریم بلونده . همون آرایشگره که موهاشو مش استخونی میکنه

دو تا دختر دارن حرف میزنن

ژیلا : مرجان به اون سیبیل زنونت قسم وقتی لیلا اسمتو آورد می خواستم با چاقودسته شاخیه دو تیکه اش کنم

مرجان : ای ول بابا خیلی خانومی ، ولی ولش کن اینها مرام ندارن .

سگو نباس با چاقو زد ....


 

 

 

 

نوشته شده در چهار شنبه 21 تير 1391برچسب:,ساعت 12:11 توسط zarirazmekar| |

 
 

///




























 




 

 

 

 

نوشته شده در چهار شنبه 21 تير 1391برچسب:,ساعت 12:10 توسط zarirazmekar| |

 

 

 

 


ادامه مطلب
نوشته شده در چهار شنبه 21 تير 1391برچسب:,ساعت 12:9 توسط zarirazmekar| |

دفتر تلفن آقا پسر و دختر خانوما چجوریه ؟ ؟ + طنز

 
 
 
نوشته شده در چهار شنبه 21 تير 1391برچسب:,ساعت 12:8 توسط zarirazmekar| |

ژست برتر برای عکس های دوستانه و خانوادگی + تصاویر

معمولاً سه نوع عکس دسته جمعی وجود دارد. عکس‌های رسمی با تعداد زیادی افراد، عکس‌های غیررسمی با گروهی از دوستان و عکس‌های خانوادگی . در مطلب زیر قصد داریم ایده‌های ژست‌های مختلف برای این گونه عکس‌ها را به شما معرفی کنیم:

1. زمانی که با گروه بزرگی از افراد سرو کار دارید قادر نخواهید بود همه آن‌ها را تک تک کنترل کنید. بنابراین در این نمونه باید همه را کلی فرض کنید . به ویژه مطمئن شوید همگی قابل دید هستند.

SiteRooz.com


ادامه مطلب
نوشته شده در چهار شنبه 21 تير 1391برچسب:,ساعت 11:52 توسط zarirazmekar| |

 

ه گزارش پرشین وی تصاویر زیر ایده‌های جالب و زیبایی است که می‌تواند شما را برای تهیه کیک عروسی

یاری کند.


SiteRooz.com


ادامه مطلب
نوشته شده در چهار شنبه 21 تير 1391برچسب:,ساعت 11:48 توسط zarirazmekar| |


Power By: LoxBlog.Com