tafakor90

salam khoshhal misham ba man bashin va jadedtaren haro begem

 تقویت و سفت کردن عضلات ران و باسن


ادامه مطلب
نوشته شده در پنج شنبه 18 ارديبهشت 1393برچسب:,ساعت 10:9 توسط zarirazmekar| |

  تمرینات ویژه برای سفت کردن باسن - 3

 


ادامه مطلب
نوشته شده در پنج شنبه 18 ارديبهشت 1393برچسب:,ساعت 10:0 توسط zarirazmekar| |

نوشته شده در پنج شنبه 29 تير 1391برچسب:,ساعت 9:18 توسط zarirazmekar| |
















































  •  

 

 

نوشته شده در پنج شنبه 4 خرداد 1391برچسب:,ساعت 11:12 توسط zarirazmekar| |

 

تریپ جدیدکریس رونالدو/تصاویر
بدون شرح!








 

 

 

 

 

 

 

نوشته شده در دو شنبه 18 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت 8:32 توسط zarirazmekar| |

زنی که مربی تیم فوتبال مردان شد+عکس

زنی که مربی تیم فوتبال مردان شد+عکس
باشگاه "هیگوس دی آکوسفینکوس" که از باشگاه های دسته دوم کشور پرو به شمار می رود، در اقدامی بی سابقه یک زن را به عنوان مربی این تیم انتخاب کرد.

تابناک: باشگاه "هیگوس دی آکوسفینکوس" که از باشگاه های دسته دوم کشور پرو به شمار می رود، در اقدامی بی سابقه یک زن را به عنوان مربی این تیم انتخاب کرد. در همین راستا خانم «نیلوی ایبانیز» 43 ساله که از اهالی کشور بولیوی است به عنوان اولین زنی که مربی تیم فوتبال مردان می شود، در این سمت تعیین شد. به گفته رسانه های پرو، این اقدام شاید گامی باشد تا دیگر زنان توانا بتوانند پا به این عرصه گذاشته و مربی گری تیم های دیگری را بر عهده بگیرند.

 


 

 

 

 

 

نوشته شده در دو شنبه 18 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت 8:12 توسط zarirazmekar| |


به گزارش شتاب و به نقل از ویکیپدیا و بیوتیفول گرلز: گینا جوی کارانو (متولد ۱۶ آوریل ، ۱۹۸۲) بازیگر و مدل آمریکایی و زیباترین بوکسور زن جهان است. قدرت و مهارت وی در کنار زیبایی ظاهری ، باعث شده است که به عنوان گلادیاتور آمریکا در بین مردم مشهور شود.کارانو توانست در مسابقات اخیر مقام سوم مسابقات بوکس جهانی زنان را در وزن ۱۴۵ پوند بدست آورد.کارانو با توجه به زیبایی ظاهریش به نسبت دیگر بوکسور های زن جهان به عنوان .




 
 
 
نوشته شده در شنبه 16 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت 12:17 توسط zarirazmekar| |

خواهر کریس رونالدو + عکس

20959.jpg
  •  
نوشته شده در پنج شنبه 24 فروردين 1391برچسب:,ساعت 8:45 توسط zarirazmekar| |

چه بخوریم تا چشم‌هایمان زیباتر بمانند …..

رژیم غذایی تاثیر به سزایی روی سلامت و زیبایی چشم‌ها دارد. مراقبت چشم‌ها در افرادی که به مدت طولانی از چشم‌های خود استفاده می‌کنند و یا در محیط‌های پر نور و کم نور کار می‌کنند، ضروری است. جهت سلامت چشم‌ها یک رژیم متعادل شامل شیر، کره، میوه‌ها، سبزی‌های سبز و پروتئین‌ها باید مصرف شود. هر یک از مواد غذایی مورد نیاز برای بدن در سلامت و زیبایی چشم‌ها موثر است.
جریان طبیعی اشک یا سلامت غشاء‌های مخاطی جهت درخشندگی چشم‌ها نقش تعیین‌کننده‌ای دارد. جهت سلامت بافت‌هایی که در بخش داخلی مجاری اشکالی یا غدد اشکی قرار می‌گیرد و تحت عنوان غشاء‌های مخاطی نامیده می‌شود، مصرف یک رژیم غذایی مناسب ضروری است.
یک رژیم غذایی ایده‌آل شامل غذاهای طبیعی و نپخته است. میوه‌های تازه مانند پرتقال، سیب، انگور، هلو و انار؛ سبزی‌های سبز مانند کاهو، کلم، اسفناج؛ سبزی‌های ریشه‌ای مانند سیب‌زمینی، شلغم، هویج، پیاز، چغندر؛ غلات، میوه‌های خشک و محصولات لبنی از موارد ضروری محسوب می‌شوند.
مصرف مقادیر بیش از اندازه مربا، کیک، شیرینی، شکرسفید، نان سفید، چای و قهوه به همراه گوشت و ماهی می‌تواند روی نحوه هضم غذا و سلامت بدن اثر منفی بگذارد.
غذاهایی که سبب یبوست شده و یا در دستگاه‌ گوارش گاز ایجاد می‌کنند و مواد مسکر مضر بوده و از مصرف آنها اجتناب‌ باید کرد.
مصرف ویتامین‌‌های گروه A و Bجهت دستیابی به سلامت بینایی ضروری است. سبزی‌ها، شیر، پنیر، تخم‌مرغ، میوه، موز، گوجه‌فرنگی، مخمرها و دانه آفتابگردان و روغن بادام منابع ارزشمند این ویتامین‌ها محسوب می‌شوند. کاهش دید می‌تواند در اثر نقص ریبوفلاوین ایجاد شود که با مصرف آن قابل حل است.
هویج خام حاوی این ویتامین‌ها است و به سلامت و درخشندگی چشم کمک می‌کند. بنابراین مقادیری زیادی از آنها را باید مصرف کرد.
اثر ویتامین A
ضروری‌ترین ترکیب جهت سلامت چشم‌ها ویتامین A است. بنابراین مصرف مقادیر قابل توجه از این ویتامین را باید در رژیم غذایی قرار داد. روغن کبد ماهی، شیر، کره، زرده تخم‌مرغ، کدوتنبل، هویج، سبزی‌های سبز، گوجه‌فرنگی، پرتقال و لیمو منابع ارزشمند این ویتامین محسوب می‌شوند.
در صورتی که میزان ویتامین A در رژیم غذایی کم باشد، ممکن است حساسیت به نور در چشم‌ها، پرش در دید و خستگی در چشم‌ها ایجاد شود و در موارد کمبود شدید ویتامینA این حالات تشدید می‌شود.
جهت زیبایی سلامت و درخشندگی چشم‌ها مصرف ۱۰۰۰۰ واحد ویتامین A در روز برای بزرگسالان ضروری است.
آنچه چشم‌هایتان خواسته‌اند
میوه و سبزی‌ها جهت تامین ویتامین‌ث
گوشت بدون چربی، مرغ ماهی، غلات و سبزی‌های تیره جهت تامین ویتامین‌های گروه ب
غذاهای دریایی و غلات جهت تامین روی
دانه‌های روغنی و آووکادو جهت تامین ویتامین E
هویج سیب‌زمینی سبزی‌ها تیره جهت تامین بتاکارو

 
 
 
 
   
 
 
   
 
   
 
 
 
 




 
 
 

نوشته شده در چهار شنبه 23 فروردين 1391برچسب:,ساعت 9:48 توسط zarirazmekar| |

 

فواید «لایت» تا ویژگی های «برگ»!

 

 

پژوهشگران از یازده سال پیش ماده ای در سیگار کشف کرده اند، که مانند نیکوتین اعتیادآور است. این ماده که Acetaldehyd نام دارد از قرار معلوم از سوختن قند و دیگر مواد برگ تنباکو ایجاد می شود. کشف این ماده حکایت از آن دارد که اعتیاد به سیگار منحصر به نیکوتین نیست و این ماده نیز بر قدرت اعتیادآوری سیگار می افزاید.

به گزارش گروه خواندنی های مشرق، باورهای غلطی درباره سیگار کشیدن وجود دارد که احتمالا خود سیگاری ها آن را درست کرده اند. در این نوشته به بررسی برخی از همین باورهای غلط می پردازیم و امیدواریم این نوشته تلنگری باشد برای سیگاری ها.

1- کمتر کسی به خاطر اثرات منفی سیگار مرده است

شاید باشند کسانی که این گونه فکر می کنند اما واقعیت چیز دیگری می گوید. شکی وجود ندارد که در سیگار 40 نوع ماده سرطانزا وجود دارد البته جدای از گازهای سمی. نیمی از از کسانی که مرتب سیگار می کشند عمر کوتاهتری دارند، 22 درصدشان از سرطان ریه و 12 درصد از دیگر سرطان ها. 47 درصد از این سیگاری ها به خاطر بیماری های قلبی-عروقی دار فانی را وداع می گویند و 17 درصد باقی مانده نیز به خاطر بیماری های مجاری تنفسی می میرند.

2- به راحتی می توان سیگار را ترک کرد

نادرستی این مطلب را دیگر خود سیگاری ها هم می دانند. چه بسیار کسانی که قصد ترک سیگار دارند و یا مدتهاست با آن دست به گریبانند اما هر بار دوباره کشیدن سیگار را از نو آغاز کرده اند یا اصلا موفق به ترک آن نشده اند.

برخی آمارها حاکی از آن است که از هر 20 نفر تنها 1 نفر قادر به ترک سیگار است. چنین آمارهایی خیلی هم جای تعجب ندارند. بدین خاطر که، همانگونه که قبلا نیز گفتیم، نیکوتین از جهت اعتیادآوری قابل مقایسه با قوی ترین مواد مخدر است. (هرچند که خود سرطانزا نیست.) به همین خاطر سازمان جهانی بهداشت وابستگی به توتون و تنباکو را به عنوان بیماری می شناسد. به دلیل همین اعتیادآوری، می توان علت اصلی مصرف توتون و تنباکو را نیکوتین دانست.

3- ضرر سیگارهای لایت بسیار کمتر است

سیگارهای لایت به هیچ وجه جایگزین سالمی برای سیگارهای به اصطلاح "فیلتر قرمز" نیستند. برای این که هر فرد سیگاری در پی این است که مقدار مورد نیاز نیکوتین خود را به دست بیاورد، حال دیگر سیگار لایت و فیلتر-قرمز یا پک عمیق و غیر عمیق به سیگار زدن چندان تفاوتی از این جهت با هم نمی کند. به همین خاطر فرد سیگاری با کشیدن سیگار لایت همان مقدار مواد سرطان زایی دریافت می کند که با کشیدن سیگارهای غیر لایت.

4- دود سیگار برای دیگران خیلی خطرناک نیست

مطالعات نشان داده بودن در اتاقی که در آن سیگار کشیده می شود، ابتلا به سرطان ریه 26 درصد و خطر ابتلا به بیماری های قلبی-عروقی 25 درصد افزایش می یابد. البته خطرات دیگری نیز وچود دارد مانند: سرطان سینه، سکته مغزی، برونشیت و آسم که مستقیما به استنشاق دود سیگار مربوط هستند.

بچه های کوچک و جنین به طور خاص نسبت به دود سیگار حساس هستند و وقتی در محیط دودی قرار گیرند ممکن است دچار حملات آسمی شوند یا در معرض ابتلا به عفونت گوش میانی، برونشیت و عفونت ریه قرار گیرند. مادران سیگاری برای فرزند در شکمشان، وضع را از این هم بدتر می کنند.

5- درصد ابتلا به سرطان ریه، بین سیگاری ها و غیر سیگاری ها یکی است

واقعیت این است که 95 درصد کسانی که به خاطر سرطان ریه مورد عمل جراحی قرار می گیرند، سیگاری هستند.

6- «سیگار می کشم، چون از طعم آن خوشم می آید»

موسسه پژوهش های شهر کلن با بررسی این قضیه که واقعا چه چیزی فرد سیگاری را به سمت سیگار می کشد، نتیجه این تحقیق را چنین بیان کرده است: در درجه اول فرد سیگاری برای به دست آوردن نیکوتین سیگار می کشد. در درجه بعد وابستگی روانی فرد به سیگار، عامل روی آوردن به ان است.

7- کشیدن سیگار باعث لاغری می شود

بررسی ها نشان داده اند که سیگار هیچ کمکی به کاهش وزن نمی کند. برای کاهش وزن البته بهتر است به صورت منظم ورزش کنیم و متعادل غذا بخوریم.

8 - کشیدن سیگار باعث آرامش می شود

درست است که نیکوتین باعث آزادسازی دپامین می شود که یک هورمون شادی بخش است اما کشیدن سیگار برای بدن به معنی استرس است: ضربان قلب بالاتر می رود و تنفس هم دیگر عمیق نیست.

9- سیگار برگ کمتر ضرر دارد، چون دود آن را به اصطلاح پایین نمی دهیم

با کشیدن سیگار برگ مخاط تنباکویی خطرناکی روی زبان تشکیل می شود. البته فرقش با سیگار در این است با پایین دادن دود سیگار، در واقع مواد خطرناک مشابهی را درون ریه می فرستیم. یعنی با کشیدن سیگار برگ به جای این که دی اکسید کربن سمی از راه ریه به بدن برسد، از طریق مخاط پوستی دهان جذب می شود.

10- فقط نیکوتین سیگار است که اعتیادآور است

پژوهشگران از 11 سال پیش ماده ای در سیگار کشف کرده اند، که مانند نیکوتین اعتیادآور است. این ماده که Acetaldehyd نام دارد از قرار معلوم از سوختن قند و دیگر مواد برگ تنباکو ایجاد می شود. کشف این ماده حکایت از آن دارد که اعتیاد به سیگار منحصر به نیکوتین نیست و این ماده نیز بر قدرت اعتیادآوری سیگار می افزاید.

 

 
 
 
 
   
 
 
 
 




 
 
 


ادامه مطلب
نوشته شده در چهار شنبه 23 فروردين 1391برچسب:,ساعت 9:45 توسط zarirazmekar| |

 
تخم مرغ فراتر از غذا تخم مرغ ماده غذايي شناخته شده اي است كه از نظر كيفيت بعد از شير مادر و در رتبه دوم قرار مي گيرد. تخم مرغ نه تنها يكي از با كيفيت ترين منابع پروتئيني است بلكه تقريبا" داراي تمامي ويتامينها (بجز ويتامين C) و مواد معدني مورد نياز بدن انسان است.

ادامه مطلب
نوشته شده در چهار شنبه 23 فروردين 1391برچسب:,ساعت 9:35 توسط zarirazmekar| |


 

 

امید به زندگی در میان مردم در تمام دنیا رو به افزایش است. در حال حاضر دستیابی به عمر طولانی توام با سلامت آرزویی دور از دسترس محسوب نمی‌شود. اگر كسی بخواهد سالم و سلامت به‌مدت طولانی عمر كند باید برخی از اصول را رعایت كند. این اصول عبارتند از: تغذیه سالم، ورزش منظم، پرهیز از مصرف سیگار و الكل و تا حد امكان پرهیز از استرس و اضطراب. در این مطلب به برخی از این اصول تغذیه‌ای اشاره‌ای خواهیم داشت.
 




 
روزانه امگا3 بخورید

 

به گفته متخصصان تغذیه مواد غذایی حاوی چربی امگا3 ضد‌پیری هستند. اگر موادغذایی حاوی امگا3 به‌صورت روزانه مصرف شوند به پایین آوردن كلسترول كمك كرده، موجب بهبود عملكرد سلول‌ها شده و جلوی التهاب را می‌گیرند كه در نتیجه خطر ابتلا به سرطان، سكته مغزی و حمله قلبی كاهش می‌یابد. مغزگردو، دانه گیاه برزك و برخی از انواع سبزی‌ها حاوی امگا3 هستند ولی بهترین منبع آن غذاهای دریایی است. مطالعات منتشر شده در ژورنال تغذیه ايالات متحده نشان می‌دهد، امگا3 موجود در ماهی‌های چرب آب‌های سرد برای سلامت مغز بی‌نهایت مفید هستند.



توصیه: هفته‌ای یك‌بار ماهی سالمون یا یك ماهی چرب دیگر را در برنامه غذایی خود لحاظ كنید؛ در عین حال مصرف روزانه اسفناج، گردو روغن سویا، دانه برزك یا كلم‌پیچ را فراموش نكنید.


 

 


ادامه مطلب
نوشته شده در چهار شنبه 23 فروردين 1391برچسب:,ساعت 9:13 توسط zarirazmekar| |

تیم ملی فوتسال زنان ایران به مناسبت نزدیكی سال نو و برای حمایت از كودكان بی سرپرست فردا یكشنبه - 21 اسفند - به مصاف تیم منتخب فوتسال هنرمندان می رود.به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون فوتبال ، برای تیم هنرمندان مهناز افشار، مریلا زارعی، فریبا كوثری، پگاه آهنگرانی، آزاده...
نوشته شده در یک شنبه 21 اسفند 1390برچسب:,ساعت 10:43 توسط zarirazmekar| |

لیونل مسی آرژانتینی مهاجم تیم پر آوازه بارسلونا از یک دختر ایرانی خواستگاری کرد.

گفتنی است در برنامه ۹۰ درصد برنامه خنده بازار به حواشی این خواستگاری عجیب پرداخته شد.

نوشته شده در شنبه 6 اسفند 1390برچسب:,ساعت 9:39 توسط | |

چون رنگ قرمز رنگ عشقه:x:-*:x
ღ"۞ ღ"۞ ღپرسپولیس قهرمان"۞ ღ"۞ ღ
ღ"۞ ღ"۞ ღپرسپولیس قهرمان"۞ ღ"۞ ღ
ღ"۞ ღ"۞ ღپرسپولیس قهرمان"۞ ღ"۞ ღ
ღ"۞ ღ"۞ ღپرسپولیس قهرمان"۞ ღ"۞ ღ
ღ"۞ ღ"۞ ღپرسپولیس قهرمان"۞ ღ"۞ ღ
ღ"۞ ღ"۞ ღپرسپولیس قهرمان"۞ ღ"۞ ღ
ღ"۞ ღ"۞ ღپرسپولیس قهرمان"۞ ღ"۞ ღ
ღ"۞ ღ"۞ ღپرسپولیس
قهرمان"۞ ღ"۞ ღ
ღ"۞ ღ"۞ ღپرسپولیس قهرمان"۞ ღ"۞ ღ
=D>@};-=D>:-*:x:-*=D>@};-=D>
=D>@};-=D>:-*:x:-*=D>@};-=D>..

نوشته شده در جمعه 20 خرداد 1390برچسب:,ساعت 15:24 توسط zarirazmekar| |


Power By: LoxBlog.Com