tafakor90

salam khoshhal misham ba man bashin va jadedtaren haro begem

جانی دپ در آستانه مرگ خندید!


آفتاب : جانی دپ بازیگر مشهور هالیوود همراه کارگران بروس رابینسون سوار یک هواپیمای شخصی به مقصد لس آنجلس بود که ناگهان موتور هواپیما خاموش شد اما در حالیکه هواپیما در حال سقوط بود هر دوی آنها خندیدند و خودشان هم از این عکس العمل عجیب تعجب کردند.

جانی درباره این اتفاق گفت:"ناگهان هواپیما خاموش شد . صدای موتور کاملا" قطع شد . سکوت وحشتناکی همه جا را فرا گرفته بود . بروس و من یکدیگر را نگاه می کردیم که ناگهان گفتم: آیا زمانش فرا رسیده است؟"

" هیچ کس حتی یک کلمه هم حرف نمی زد ، فقط من و بروس کنار هم نشسته بودیم و می گفتیم : این پایان کار است . زمان مرگ ما فرا رسیده ودر آن لحظه واقعا" گمان می کردیم که همه چیز به این شکل تمام میشود .از شدت هیجان و استرس و از فکر کردن به اینکه زمان مرگ ما فرار رسیده و ما به این شکل می میریم، هردو خندیدیم ."

اگرچه موتور هواپیما دوباره روشن شد و آنها نجات یافتند اما جانی دپ معتقد است که این اتفاق باعث شد که پیوند عمیقی بین او و بروس ایجاد شود.

او گفت:"موتور هواپیما دوباره روشن شد و ما دوباره به سمت بالا حرکت کردیم اما این تجربه مشترک باعث شد که پیوند بزرگ و عمیقی بین من و بروس ایجاد شود .هر دوی ما در یک لحظه احساس سقوط و مرگ را تجربه کردیم."

 

 



نام و نام خانوادگی :
ایمیل:
شماره تماس :
آدرس سایت :
نام شهر شما :
نحوه ي آشنايي شما با ما :
عنوان پیغام:
پیغام :

ابزار تماس با ما

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 26 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت 8:52 توسط zarirazmekar| |


Power By: LoxBlog.Com