tafakor90

salam khoshhal misham ba man bashin va jadedtaren haro begem

 

 

 
در فرهنگ ما ازدواج به همه فاميل مربوطه بعضي جاها ( كه از لحاظ سواد عمومي سكس در مرحله پايين تري هستند ) از داماد انتظار دارند در عرض 10 دقيقه تا نيم ساعت پارچه خون آلودي را به عنوان نشان باكره بودن عروس تحويل بده بعضي ها ممكنه تا شب ازدواج عروس اشون يا دامادشون را نديده باشند و خيلي هاي ديگه ممكنه اون رو لخت نديده باشند عده زيادي هم هستند که قبل از عروسي با همسرشون سكس داشته اند ، پس پيچيدن يك نسخه ثابت غير ممكن است اما چيزهاي مشتركي هم وجود دارد .

 


همه ما شب ازدواج خسته ايم توي اين بحثي نيست ازدواج ايراني سخته حداقل يك هفته دويدن و حرص خوردن داره دنبال جا ميگرديد خونه رو مرتب ميكنيد . دعوت فاميل و خلاصه تحمل دردسر هاي جشن . همه اينا باعث مي شود كه بهترين شب زندگي شما با خستگي و تنش هاي بدني شروع بشه . عروس و داماد يا به اجبار غذا ميخورند يا اصلا فرصت غذا خوردن پيدا نميكنند و هر دو حالت براي يك سكس خوب مضر است .

 


پس اين شب چكار بايد كرد ؟ احيانا دفعه اولي است كه ميخواهيم سكس داشته باشيم . تاثير خستگي و اضطراب را ميدونيد ؟ براي آقايون اين احتمال هست كه اندام جنسيشون راست نشه و در صورت وقوع اين امر اضطراب جند برابر مي شود و اوضاع بدتر . در مورد خانمها اين اضطراب باعت خشك شدن مهبل مي شود كه حتي براي خانمهاي كاركشته هم دخول مشكل مي شود چه برسه به دختري كه براي اولين بار ميخواد دخول را تجربه كنه .پس اولين كار شما مبارزه با اضطراب است . بهتر است اون دسته از كساني كه فاميل هاشون منتظر ديدن دستمال خوني هستند اين مطلب را براشون روشك كنند كه اين فكر بيهوده اي است و بهتره شما را به حال خودتون بذارن /

 


براي مبارزه با اضطراب اينه كه منبع اونو از بين ببريد . منبع اضطراب شب زفاف ، اجبار به عمل جنسي است پس اين " اجبار " لعنتي را از بين ببريد .

 


اگه ميتوانيد با همسرتان صحبت كنيد و بگوييد احتياجي نميبينيد كه شب اول در اوج خستگي و تنش و اضطراب حتما سكس داشته باشيد صحبت كنيد چه قبلا و چه وقتي آخر شب با هم تنها هستيد كه عاشق عمل جنسي هستيد ولي امشب اجباري در انجام كامل اون نداريد و بهتر ميبينيد كه اين كار را به فردا يا روزهاي بعد موكول كنيد كه بدن هاتون تازه هستند و فكرتون باز و از نظر وقتي هيچ جور تنگي نداريد .

 


با اين فكر هم آغوشي را شروع كنيد اگر دوست داشتيد تا آخرش برويد و هرجا احساس كرديد وقتش نيست متوقف شويد . اما خواهشا وحشي بازي هم در نياريد عمل هماغوشي را يك اجبار نشون ندهيد نه به مرد و نه به زن . مرد بايد اولين نكته براش راحتي و آرامش همسرش باشه و زن به جاي اينكه مردانگي را توي .... سفت و دراز و زور زياد ببينه توي اخلاق و رفتار دنبالش بگرده.

 


يك نكته بسيار مهم : در اولين تجربه سكس اگر باعث ناراحتي و ناخوشايندي طرف مقابل خود بشويد اين كار مطمئنا از لحاظ روحي و رواني تاثير بدي روي سكس آينده شما هم خواهد داشت ( مي دانيد كه روان آدمي در سكس چقدر تاثير گذار است)

 
 


صحبتي با آقا دامـــــــاد :
قبل از هر چيز يادتان باشد كه آب يا نوشيدني ديگری كه ميل داريد در اتاق باشد كه اگر هر كدام از شما احساس تشنگي كرديد لازم نباشد برويد بيرون دنبال نوشيدني بگرديد .

 

چون خيلي ها شب اول به خاطر ترس و تنش و..... دهنشان خشك مي شود و احتياج به آبي دارند وارد خانه كه مي شوید قبل از افتادن روي مبل و صندلي بطرف همسرتان برويد و او را در آغوش بكشيد ، زير گوشش بگويد كه دوستش داريد و قول بدهيد كه اين زندگي زيبايي را كه كنارش شروع كرديد را ادامه خواهيد داد . همين طور كه در آغوشش گرفتيه اید به سمت جايي براي نشستن برویدو كنار هم بنشينيد . هم او خسته است و هم شما .

 

توي صورتش نگاه كنيد و بگویيد كه زيباست هيچ عجله اي نكنيد با حوصله باشيد و صبور . آرام حجابش را برداريد و عاشقانه به همسرتان نگاه كنيد و تكرار كنيد كه واقعا زيباست بسيار ظريف يه دستهايش دست بزنيد دست ها را بالا بيارين و آرام ببوسيد . بعد از بوسه چند لحظه مكث كنيد و به خاطره اين بوسه فكر كنيد ( اينجا فرصت مناسبي است كه آيا آب يا نوشيدني ديگه اي لازم داره ؟)

 


اگر قبلا با همسرتون سكس داشته ايد اين كارها را به عنوان يك عروس با او بكنيد واگر نداشته ايد و دختر از طبقاتي باشد كه هيچ وقت با پسري حتي خود شما نبوده به او اطمينان بدهيد تا ترس و اضطرابي نداشته باشد . توجه كنيد كه زنها نسبت به بدنشان خيلي حساس ميباشن پس يك ضرب به سينه ها يا جاهاي ديگر دست نزنيد اگر خيلي خسته نيستيد با همسرتان بايستيد و ايستاده در اغوشش بگيريد اينطوري ميتوانيد آروم دستهاتونو حركت بدين و پشت بدن همسرتونو نوازش كنيد آروم در گوشش حرف هاي عاشقانه بزنيد .

 


بقيه مراحل به همين سادگيست به آرومي همين فضا را دنبال كنيد ( عاشق باشيد و اعتماد دهنده به طرف مقابل در هر تماس ). كنار هم دراز بكشيد و آروم تا حدي لباسها را در بياوريد همسرتان را تحسين كرده و شهوت انگيزي اش را بهش ياد آور شويد . سانتي متر يه سانتي متر بدن همسرتان را لمس كرده و به آن عادت كنيد .

 
 


صحبتي با عروس خانم :
خانم عزيز شما هم وظيفتان همين چيز هاست . اگر لباس آقا داماد را تا آخر در آورده ايد بهش بگويد به پشت بخوابد و چشماش را ببند با احتياط كامل به بدن همسرت دست بكشید آلت جنسي او را اگر خواستید نوازش كنید و نه كار بيشتر . اگر بار اول است در اين جلسه اجازه دهيد كه گذشت زمان همه چيز را ياد بدهد جلسه اول حداكثر مي تواند شناخت باشد به هر حال نه آقا از آلت جنسي شما زياد سر در نيارورد و نه شما از آلت جنسي او پس يك حركت لذت بخش را شروع كنيد مانند نوازش آلت همديگر و كمي به همين حركت ادامه دهيد . قصدتان كمي نوازش و بعد خوابيدن و استراحت كردن باشد هرچند ممكن است كه چيز هاي ديگري هم پيش آید . سكس لازم نيست حتما دخول باشد اگر بخواهيد يك ضرب سراغ دخول برويد مثل اينه كه با زباني كه نميشناسید برنامه نويسي كنيد . صبر كنيد تا اول چگونگي موضوع را ياد يگيريد اين باعث مي شود موقع عمل مقدمات را خوب بدانيد

 


نام و نام خانوادگی :
ایمیل:
شماره تماس :
آدرس سایت :
نام شهر شما :
نحوه ي آشنايي شما با ما :
عنوان پیغام:
پیغام :

ابزار تماس با ما

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 21 اسفند 1390برچسب:,ساعت 10:55 توسط zarirazmekar| |


Power By: LoxBlog.Com