tafakor90

salam khoshhal misham ba man bashin va jadedtaren haro begem


icon_smile.gif احساست به نفر قبلی چیه؟!icon_smile.gif


خجالت میکشم ازش !bf4.gif                                     دوستت دارم !  bf9.gif

 دوس دارم بخورمش ! bl2.gif                                     اصلاً دوسم نداره ! bf1.gif

نفر بعدی لطفاً ! bg2.gif                                                میخوام بزنمش !  bb9.gif

خیلی باهوشه ! bf3.gif                                                  با شخصیته ! be1.gif 


خسته کنندست !bl6.gif                                              غمگینه ! bg23.gif


زیر آب زنه !bl7.gif                                                   خیلی وحشتناکه ! be9.gif


لوس و بی مزه !  bf2.gif                                             خیلی دوس داشتنیه ! bb4.gif


من هم از این دافها میخوام !bd2.gif                           اه بازم این اومد !bb1.gif

وای من نخوام اینو ببینم باید کیو ببینم ؟! bc2.gif

  

هیس ... نمیشه بگم  !be8.gif                                  واوووو..... wow .... !    waaaht.gif

خیلی مهربونه ! bc9.gif                                        دنیا دنیا دوسش دارم !  bb8.gif


شماره بدم ؟! bb7.gif                                           بهم پیام زنده بده !bd1.gif

نتیجه ی ابراز عشق ! bb2.gif                                دلم میخواد اددش کنم ! bl9.gif

دوسم داری ؟! be4.gif                                       بچه با نمک و خوبیه ! anwei.gif


اینقدر سیگار نکش !4hba7gi.gif                           بابا باور کن چاکرتم !2lxe53l.gif

اشکم داره در میاد ! 4gq6d6h.gif                             میخوام بکشمت ! bl8.gif

یعنی دوسم داره ؟!                                آخ جون بچه مایه داره ! be3.gif

شیطون رو درس میده  !bd6.gif                         

قیافش آدمو میترسونه !                           براش آرزوی موفقیت میکنم !

 


موش بخورتت !                                    وووی چه ناز و خوشمله !
دارم برات !                                            دلم ازش شکسته ! 


 

        

اصلاً دوسم نداره !     129fs4252631.gif                             زرنگ و باهوشه !   onion053.gif

 
خیلی با وقاره !  onion021.gif                                      مهربون و خوش اخلاقه ! onion001.gif

 
                

 

عجب جیگریه اااا .... !choked.gif                              
 

 

با من دوس میشی ؟!  onion028.gif                              

ما که با هم دوستیم ! onion049.gif                

  

تو رو خدا با من



نام و نام خانوادگی :
ایمیل:
شماره تماس :
آدرس سایت :
نام شهر شما :
نحوه ي آشنايي شما با ما :
عنوان پیغام:
پیغام :

ابزار تماس با ما

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 27 بهمن 1390برچسب:,ساعت 8:21 توسط zarirazmekar| |


Power By: LoxBlog.Com