tafakor90

salam khoshhal misham ba man bashin va jadedtaren haro begem

 

لحظه های سرد زندگی

همچنان لحظه های سرد تنهایی میگذرد اما هنوز باور ندارم که تنهایم ! همچنان عمر میگذرد ولی هنوز باور ندارم ،
که در این دو روز دنیا دو روز آن پر از غم است
همچنان زندگی ساز خودش را میزند ،
ولی سرنوشت با آن ساز نمی رقصد !
همچنان در حسرت بهار نشسته ام ،
اما نمیدانم که خزانی زیباتر از بهار را پشت سر گذاشتم !
این دل لحظه به لحظه بهانه هایش را بیشتر میکند ،
اما نمیداند حتی این بهانه ها نیز دیگر به او یاری نمی آید !
همچنان این لحظه های نفس گیر زندگی را میگذارنم
اما هنوز باور ندارم که دیگر هیچ امیدی در قلبم نیست !
امید من دیروز بود که گذشت ،
امید من فرداست که از فردا نیز نا امیدم !
دیروز هر چه بود گذشت ، اما هر چه پیش خواهد
آمد دیگر نخواهد گذشت و در دلم باقی خواهد ماند !
همچنان از نگاه گل پژمرده در گلدان خشک میفهمم که پرپرم !
همچنان از آواز بی صدا پرنده در قفس میفهمم که من نیز در قفسی به بزرگی دنیا اسیرم !
همچنان از سکوت سرد شبانه میفهمم که آسمان بی مهتاب است
و امشب نیز شب دلگیریست !

کسی نیست که به داد این دل برسد ،

هر کسی به داد دل خودش میرسد ،

به داد و فریاد این دل تنها نمیرسد !

همچنان باید درون خودم فریاد بزنم ،



درون خودم اشک بریزم و ناله کنم !

ای خدا تو شاهد روزگار من باش ،

و بیا این درد بی درمان مرا درمان کن !


دلم میخواهد امیدوار باشم ، اما امید من خواب است !

همچنان لحظه های سرد زندگی میگذرد

 



نام و نام خانوادگی :
ایمیل:
شماره تماس :
آدرس سایت :
نام شهر شما :
نحوه ي آشنايي شما با ما :
عنوان پیغام:
پیغام :

ابزار تماس با ما

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 26 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت 12:25 توسط zarirazmekar| |


Power By: LoxBlog.Com