tafakor90

salam khoshhal misham ba man bashin va jadedtaren haro begem


این زن در حضور قاضی این پرونده با بیان اینکه شوهرم یک روز در میان 2 هزار تومان نفقه می‌دهد، عنوان کرد: از وضعیت پرداخت نفقه توسط شوهرم خسته شده‌ام و می‌خواهم که او هر روز به من نفقه بدهد.

وی با بیان اینکه 2 هزار تومان نفقه برای من فایده‌ای ندارد، ادامه داد: 2 سال از زندگی مشترکمان می‌گذرد که طی این مدت این وضع را تحمل کرده‌ام اما دیگر طاقت ندارم.

* یک سال عقد بودیم

زن با بیان اینکه یک سال با شوهرم عقد بودم و بعد زندگی مشترک را زیر یک سقف شروع کردیم، گفت: شوهرم نباید از سکوت من سوء استفاده کرده و به همین روال ادامه دهد چون حاضر نیستم با این وضع کنار بیایم.

وی افزود: شوهرم خسیس نیست ولی طریقه نفقه دادن را نمی‌داند بنابراین می‌خواهم این موضوع را یاد بگیرد و خرج مرا به شکل مناسب بپردازد.

* در کنار هزار تومان نفقه روزانه، 50 هزار تومان نیز ماهیانه به همسرم می‌دهم

مرد در دادگاه خانواده حضور داشت و با اشاره به اینکه هزار تومان پول توجیبی روزانه همسرم همراه با پرداخت ماهیانه 50 هزار تومان به اوست، ‌گفت: همسرم بی‌انصاف است که پرداخت 50 هزار تومان به صورت ماهیانه را در نظر نمی‌گیرد و در حال حاضر به دادگاه آمده و مدعی است که خرجی‌اش کم است.

وی ادامه داد: پرداخت 50 هزار تومان به صورت ماهیانه برای همسرم مناسب است و در حقیقت او به دنبال بهانه‌ای برای بیشتر کردن مقدار نفقه‌اش است.

* 150 هزار تومان در ماه نفقه می‌خواهم

زن با بیان اینکه اصلاً نفقه روزانه از شوهرم نخواستم بلکه می‌خواهم که او ماهیانه 150 هزار تومان نفقه بدهد، گفت: شوهرم از سکوت و درخواست نکردن من سوءاستفاده می‌کند.

مرد عنوان کرد: همسرم توقع زیادی دارد ولی من از عهده پرداخت این میزان نفقه برنمی‌آیم چون یک کارمند ساده هستم و نمی‌توانم با درخواستش موافقت کنم.

* نفقه مشخصی می‌خواهم

زن بیان کرد: می‌خواهم شوهرم مقدار مشخصی نفقه به من بدهد؛ به همین دلیل برای درخواست آن به دادگاه آمدم و در این خصوص کوتاه نمی‌آیم.

قاضی این شعبه بعد از شنیدن صحبت‌های زن و مرد و با توجه به اموال مرد، او را محکوم به پرداخت ماهیانه 150 هزار تومان به زن کرد و جلسه دادگاه خاتمه یافت.


نام و نام خانوادگی :
ایمیل:
شماره تماس :
آدرس سایت :
نام شهر شما :
نحوه ي آشنايي شما با ما :
عنوان پیغام:
پیغام :

ابزار تماس با ما

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 9 بهمن 1390برچسب:,ساعت 8:52 توسط zarirazmekar| |


Power By: LoxBlog.Com