مادر بزرگ و فیس بوک


tafakor90

salam khoshhal misham ba man bashin va jadedtaren haro begem

 

مادر بزرگ مادرم 120 سالشه، ديدمش لبــاس ورزشي پوشيده داره نرمــش مي كنه بهش مي گم : ننجون شما هم ورزش مي كني؟
گفت : چرا كه نه....!!
گفتم ننجون پس من و تو رو هم نگاه مي كني....؟؟
گفت پـَـَـ نــه پـَـَــــ ما و شما رو نگاه مي كنم.
تعجب كردم گفتم فيس بوك هم ميريد؟
گفــت پـَـَـ نــه پـَـَــــ از فيس بوك بر مي گردم،فكـــر كردي دوست دخــــتري كه الان تـــو فيس بوك داري كيه....؟
2 دستي زدم تو سر خودم

من فقط عاشق اینم , عمری از خدا بگیرم
اونقدر زنده بمونم , تا به جای تو بمیرم

 

 

 



نام و نام خانوادگی :
ایمیل:
شماره تماس :
آدرس سایت :
نام شهر شما :
نحوه ي آشنايي شما با ما :
عنوان پیغام:
پیغام :

ابزار تماس با ما

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 14 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت 10:25 توسط zarirazmekar| |


Power By: LoxBlog.Com