tafakor90

salam khoshhal misham ba man bashin va jadedtaren haro begem

آرایش و زیبایی به سبک ستارگان هالیوود

اگر از آن دسته خانم هایی هستید که با آرایش زیباتر نمی شوید از دو حال خارج نیست، یا شما داری نوعی زیبایی طبیعی هستید و به آرایش نیازی ندارید یا اصلا بلد نیستید آرایش کنید.

 

اصولا آرایش تکنیکی است برای برجسته کردن زیبایی ها و کمرنگ کردن نقاط ضعف چهره. هیچ چیز زشت تر از این نیست که خانمی با رنگ چشم سبز سایه سبز به پلکها بزند، یا خانمی که پوست بسیار تیره و چشم ابروی مشکی و خطوط چهره عمیق دارد موهایش را طلایی کند.

برای یک آرایش موفق لازم است بدانید کدام توناژ رنگ به پوست شما زیبایی بیشتری می دهد.

 

 

 

 

 

 

اگر پوست شما زیتونی و چشمان تان تیره است، بهتر است موهایتان را خیلی روشن نکنید. برای آرایش نیز بهتر است از توناژ طلایی – نارنجی استفاده کنید. هر چه پوست تان تیره تر باشد باید بیشتر به سمت رنگهای پرتقالی و نارنجی بروید.

 

اگر پوست تیره و چشم روشن دارید اجازه بدهید پیش از هر چیز به شما بخاطر این ترکیب عالی تبریک بگوییم. اگر فکر می کنید لازم است بیشتر از این بدرخشید می توانید از رنگ های بنفش استفاده کنید. رژهای مایع بنفش و گل بهی و سایه های مات بهمین رنگ جذابیت خاصی به صورت شما می بخشند.


 

 

 

 

 

 

اگر پوست گندمی و چشمان تیره دارید لازم است بدانید تلاش زیادی برای زیباتر شدن لازم ندارید. اصولا رنگ پوست گندمی خیلی جذاب است . فقط خاطرتان باشد که آرایش های خیلی ملایم به کار شما نمی آید. برای آنکه خطوط صورت تان مشخص تر شود به آرایش های رنگ دار احتیاج دارید.



کسی که پوست گندمی با چشم قهوه ای دارد
هرگز نباید از سایه های کرم و طلایی استفاده کند. با این کار چهره تان را بی حالت و سرد می کنید. و من شک دارم هدف کسی از آرایش بیحال نشان دادن خودش باشد.در عوض از رنگ بژ استفاده کنید و کل پلک تان را بژ کنید و رژ لب مات کمرنگ کرم – شکلاتی بزنید. این رنگ به ترکیب پوست گندمی و چشم قهوه ای خیلی می آید.

 

 

 

 

 

 

 

سایه های سبز و آبی، خاکستری برای سایه پوست های تیره انتخاب خوبی هستند خصوصا اگر آنها را با رژ لب بنفش یا صورتی شفاف همراه کنید.

برای خانم هایی که پوست شان گندمی است آرایش مات توصیه می شود. و اگر چشم های درشتی دارید داخل پلک پایین را هم مداد بکشید. ریمل را فراموش نکنید.

و شما که پوست و موی روشنی دارید قطعا باید از تن های قهوه ای گرم و بژ استفاده کنید. تا جاییکه ممکن است از آرایش های خیلی تیره چشم پرهیز کنید. اما رنگ دودی انتخاب مناسبی است. رنگ قهوه ای به شرطی که با مداد چشم قهوه ای همراه شود برای رنگ سایه زیبایی خاصی ایجاد می کند



نام و نام خانوادگی :
ایمیل:
شماره تماس :
آدرس سایت :
نام شهر شما :
نحوه ي آشنايي شما با ما :
عنوان پیغام:
پیغام :

ابزار تماس با ما

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 8 آذر 1390برچسب:,ساعت 12:40 توسط zarirazmekar| |


Power By: LoxBlog.Com