10 راهنمایی جنسی برای آقایان


tafakor90

salam khoshhal misham ba man bashin va jadedtaren haro begem

10راهنمایی جنسی مهم برای آقایان
 

 
در هر ثانیه 4000 نفر در دنیا به رابطه جنسی مشغولند. پس می‌توان گفت که رابطه جنسی بیش از هر چیز دیگری در دنیا اتفاق می‌افتد. البته این فقط شامل انجام عمل مقاربت در تخت خواب نمی‌شود. سه متغیری که می‌توانند به شما در ساختن یک رابطه خوب با همسرتان کمک کنند مهربانی، مهارت‌های ارتباطی و اعتماد به نفس هستند.

حرف‌های شهوت انگیز در حین رابطه جنسی می‌تواند، به تحریک بیشتر خانم‌ها کمک کند. او را نوازش کرده و از او تعریف کنید، کاری کنید که احساس کند جذاب و خواستنی است و مطمئن باشید که حتی اگر از نظر کارایی در حد معمول نباشید، می‌توانید او را به اوج لذت جنسی برسانید.
1- اگر در حین رابطه جنسی عرق می‌کنید، نگران نباشید، مردانی که زیاد عرق می‌کنند، سرشار از توستسترون هستند و این امر برای زنان تحریک کننده است.

-----------------------------
2- در طول رابطه جنسی اتاق را گرم نگه دارید. مثلا دستگاه تهویه (کولر) را خاموش کنید یا آن را روی حداقل تنظیم کنید. گرما باعث انبساط رگ‌ها، برجستگی بیشتر آلت تناسلی و گلگون شدن پوست بدن می‌شود. به‌ عبارت دیگر گرما باعث می‌شود تا پوست شما در حین رابطه جنسی سرخ و سفید شود.

-----------------------------
3- اگر سعی در بچه دار شدن دارید، حتما باید همسر خود را به اوج لذت جنسی برسانید. چراکه انقباض عضلات لگنی در طول مدت ارگاسم باعث می‌شود تا اسپرم‌ها به سرعت از کانال واژن بالا رفته و تخمک‌ها را بارور کنند.

-----------------------------
4- اگر همسرتان سردرد دارد، سعی کنید با رساندن او به اوج لذت جنسی سردرد او را تسکین دهید. رابطه جنسی می‌تواند با آزادکردن اندورفین در مغز انسان، سردرد او را درمان کند.


نام و نام خانوادگی :
ایمیل:
شماره تماس :
آدرس سایت :
نام شهر شما :
نحوه ي آشنايي شما با ما :
عنوان پیغام:
پیغام :

ابزار تماس با ما

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 10 ارديبهشت 1392برچسب:,ساعت 15:19 توسط zarirazmekar| |


Power By: LoxBlog.Com