tafakor90

salam khoshhal misham ba man bashin va jadedtaren haro begem

قوردام من
كی داغیتماخ داماریمدا
تا نفسیم واردی منیم
آلووام من آلووام
یاندیرارام
قاباغیمدا نه كی وار
قورونی همده یاشی
سایمارام
دئمه ره م كی بو اوشاغدیر
بو قوجا
قانماز اودی
اودلویارام
ایستك ایلن
عشق ایلن نیفره ت ایله ن
آلووام من
باروتام
چتنیارام بیر قو ایلن
اولارام من
نییه كی بوز قوردام
اولارام
قویمارام من یاتالار
او گوزه ملی قوزولار
ایندی یاتماغ چاغی دی؟
هامیمیزال اله قورد اولمالییز
اولایاخ بیز اولایاخ
اولایاخ
عو..........................عو

عو..........................عو



نام و نام خانوادگی :
ایمیل:
شماره تماس :
آدرس سایت :
نام شهر شما :
نحوه ي آشنايي شما با ما :
عنوان پیغام:
پیغام :

ابزار تماس با ما

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 30 دی 1391برچسب:,ساعت 12:58 توسط zarirazmekar| |


Power By: LoxBlog.Com